einde komt in zicht nu gaat het snel klaar zijn mooie planten en succes met oogsten binnen kort dat het een lekker rokertje mag worden
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto Russian kweek 2
Collapse
X
-
het is toch sws moeilijker met afjes om te zien waarneer ze klaar zijn vaak geen amber te bekennen maar heb niet zoveel ervaring heb een ronde gehad vond lastig om te zien waarneer t klaar was is er al bij jou alleen nog helder/milky miss met een week dat het anders is en miss proef topje geeft ook wel een goede indicatie
Comment
-
yo ik heb precies het zelfde marshydro setje (tent en lamp) hoeveel liter potten gebruik je? kan zijn dat je het al opgenoemt hebt ergens maar heb het dan iver het hoofd gezien haha
Comment
-
Kan wel Kunichika, ik had met twee afjes onder dezelfde lamp en in hetzelfde tentje 182 gram, wel in 25 liter potten.
-
-
Even snel off-topic, wie kijkt graag F1 maar heeft nog geen viaplay maatje om het account te delen??
Comment
-
Sheisse ik vergeet telkens mijn phone mee te nemen voor een sfeer-foto te maken van de planten die nog staan.
2plantjes gaan deze week nog om, nummer 4 moet zeker nog een dikke week. Maar dat worden dan ook de mooiste toppen lijkt me zo.
4 totaal verschillende phenotyp, ben allang blij dat er geen zaad tussenzit. Tot nu dan
de eerste gevallene is klaar voor te curen, een gram of 6fluff maar 36gr mooi compacte toppen ( denk wel dat ik toch iets te vlug ben geweest om deze om te doen, maar wel nog goed compact!!). DSC_2068.jpg
Last edited by Kunichika; 22 March 2022, 15:28.
- Likes 7
Comment
-
Even een impressie van de 3planten die nog over zijn. Morgen gaat er nog eentje om, de rechtsachter.
DSC_2076.jpg
- Likes 5
Comment
-
Comment
-
Op de foto zien ze er erg dik uit. Maar links achter bedriegt erg. Die toppen zijn de laatste week pas iets dichter aan het worden. Ik denk dat ik die zeker nog een week laat staan. En de situatie van de voorste plant, die is ook net 4dager compacter aan het worden terwijl de trichomen al veelal amber zijn maar nog totaal niet milky, lijkt wel of auto's de milky phase overslaat. Ik wil gvd compacte toppen
-
-
Plant 2 was 47gr compact 7fluffie plant 3 is 37 in totaal denk gram of 4fluf en de 4de plant is gister pas omgegaan.
DSC_2148.jpg
- Likes 4
Comment
-
Ja ik moet hier en daar nog wat takjes en blaadjes bijschaven, zal ook nog wel iets meer indrogen. Dan past het allemaal net in de pot denk ik. Dan is het ook weer ietsje minder grammen.
Comment
-
Beste is de pot maar voor 2/3 te vullen, maar goed bezig je kunt weer even vooruit, geniet ervan Kunichika
-
Plant 4 heeft 62gr opgeleverd waarvan 6 Gr wat fluffie. Helaas zijn alle blaadjes verdord dat is ook aan de weed af te zien. Maar als je die ertussen uit trekt zal hij heerlijk smaken DSC_2153.jpg
- Likes 6
Comment
Comment