Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Russian kweek 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

einde komt in zicht nu gaat het snel klaar zijn mooie planten en succes met oogsten binnen kort dat het een lekker rokertje mag worden

Comment

Topje geknipt, maar is naar mijn mening nog kraakhelder. Wat zeggen jullie
      DSC_2049.jpg

Comment

• Italiano
        Italiano commented
        Editing a comment
        Volgens mij hadden ze wel wat langer mogen staan. Lijkt inderdaad zo op helder met 1 klein bolleke amber rechtsboven in. Maar net wat andere zeggen. Op de foto is het moeilijk te zien

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        3stuks staan er nog

• Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Begint te komen, maar zeker nog te vroeg.

het is toch sws moeilijker met afjes om te zien waarneer ze klaar zijn vaak geen amber te bekennen maar heb niet zoveel ervaring heb een ronde gehad vond lastig om te zien waarneer t klaar was is er al bij jou alleen nog helder/milky miss met een week dat het anders is en miss proef topje geeft ook wel een goede indicatie

Comment

yo ik heb precies het zelfde marshydro setje (tent en lamp) hoeveel liter potten gebruik je? kan zijn dat je het al opgenoemt hebt ergens maar heb het dan iver het hoofd gezien haha

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Nu nog 18l potten. Ben matig tevreden over het board, ze doet wat ze moet doen. Maar verwacht niet dat je met 150w maar dan 1gr/w draait. Ik ga over naar 14ltr potten met hps set van Lumi.

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Kan wel Kunichika, ik had met twee afjes onder dezelfde lamp en in hetzelfde tentje 182 gram, wel in 25 liter potten.

• Fs0229
          Fs0229 commented
          Editing a comment
          Kunichika heb nu 4xgreen o matic er staan in 15 liter potten venieuwd wat die gaan opleveren bijna in bloei fase

20200502_190747.jpg Rechts White widow en links White haze
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

Comment

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ziet er mooi uit man green gold

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Bio van plagron

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Die white haze is wel wit ja, wat een knots zeg

Even snel off-topic, wie kijkt graag F1 maar heeft nog geen viaplay maatje om het account te delen??

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Morgen, the shit is going down today!! Ik had eerst een abbo voor een maandje genomen op F1,com

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Heb de vrij training op app gekeken op Android tablet, app heet Media lounge, onder de streepjes kan je kiezen voor live sport tv en dan kiezen voor sky f1, kijk je gratis alleen in het Engels wel met haperingen

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ha ha de quali ga ik missen, ga zo uit eten. Kijk m vanavond terug.

Jawel gewoon F1 radio opzetten en je geluid van tv uit

Comment

uiteindelijk zul je met jou lamp van 150watt wel een 1g/w krijgen of zelfs meer.

Hoe staan de planten er nu bij en wat heb je van dat ene plantje gekregen?

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Die een gr/w had ik.mer de eerste kweek al bereikt. Toppen zijn nog aan het drogen en de andere 2planten zullen komende week overgaan. Dan rest er nog eentje die loopt wat achter blijkbaar, maar krijgt wel mooie toppen!!

Sheisse ik vergeet telkens mijn phone mee te nemen voor een sfeer-foto te maken van de planten die nog staan.

2plantjes gaan deze week nog om, nummer 4 moet zeker nog een dikke week. Maar dat worden dan ook de mooiste toppen lijkt me zo.

4 totaal verschillende phenotyp, ben allang blij dat er geen zaad tussenzit. Tot nu dan
          de eerste gevallene is klaar voor te curen, een gram of 6fluff maar 36gr mooi compacte toppen ( denk wel dat ik toch iets te vlug ben geweest om deze om te doen, maar wel nog goed compact!!). DSC_2068.jpg
          Last edited by Kunichika; 22 March 2022, 15:28.

Comment

Even een impressie van de 3planten die nog over zijn. Morgen gaat er nog eentje om, de rechtsachter.
            DSC_2076.jpg

Comment

Beste toppen man, ziet er uitstekend uit!
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Op de foto zien ze er erg dik uit. Maar links achter bedriegt erg. Die toppen zijn de laatste week pas iets dichter aan het worden. Ik denk dat ik die zeker nog een week laat staan. En de situatie van de voorste plant, die is ook net 4dager compacter aan het worden terwijl de trichomen al veelal amber zijn maar nog totaal niet milky, lijkt wel of auto's de milky phase overslaat. Ik wil gvd compacte toppen

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Die heb ik ook het liefst. Indica dominante soorten geven vaak wel compacte toppen.

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Je ze worden wel compact maar alle 4 totaal anders.

Plant 2 was 47gr compact 7fluffie plant 3 is 37 in totaal denk gram of 4fluf en de 4de plant is gister pas omgegaan.
              DSC_2148.jpg

Comment

• kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Je pot is te klein.

• Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Dat wordt doorroken ja

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Of je toppen te groot

Ja ik moet hier en daar nog wat takjes en blaadjes bijschaven, zal ook nog wel iets meer indrogen. Dan past het allemaal net in de pot denk ik. Dan is het ook weer ietsje minder grammen.

Comment

• Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Wel tevreden? Smaakt ie?

• Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Beste is de pot maar voor 2/3 te vullen, maar goed bezig je kunt weer even vooruit, geniet ervan Kunichika

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ik heb meerdere potten, deze foto was maar even voor het wegen. Maar bedank voor de tip

Mijn smaakpapillen zijn aardig naar de tering,maar mijn vrienden proeven er de oude K2 in.

Comment

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Lekker dan, op zoek ernaar eigenlijk, die gouwe ouwe smaKen

Plant 4 heeft 62gr opgeleverd waarvan 6 Gr wat fluffie. Helaas zijn alle blaadjes verdord dat is ook aan de weed af te zien. Maar als je die ertussen uit trekt zal hij heerlijk smaken DSC_2153.jpg

Comment

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ja weer zo'n 120/140gr ongeveer, hopen dat ik met de hps ronde het bijna kan verdubbelen

• Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Dat zou wel vet zijn autoflower staan er wel om bekent dat ze minder opbrengst hebben

• Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Als je ze een keer of 2 topt valt dat wel mee
            Bezig...
            X