Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Russian kweek 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

met wat voor hps wil je gaan dan zou toch wel een evsa aan raden zoo n oude vsa wil je echt gratis nog niet hebben loodzwaar en gevaarlijk en evsa van lumatek zijn sws goed heb ik ook en je hebt al gouw 15tot 20procent meer licht opbrengst

Comment

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Meer lichtopbrengst door een elektrische voorschakelaar?

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik heb goedkope broertje en opnfe kop getikt een hele set voor 95euro de evsa kunnen op 250. 400. 600 en 600boost zetten. Een vooschakelaar zal in feite hetzelfde werken of die nu Lumi of lumatek heet lijkt me

jup klopt ceker mijn evsa van lumatek kan je gewoon je hand op leggen is amper lauw te noemen kwa warmte mijn oude hps kom je eieren op bakken zo warm hehe hps met auto flowers schijnt het beste te werken veel succes gaat vast wederom weer een mooi kweekje worden

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Deze is ook nauwelijks warm en kost de helft

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Hoe hps schijnt het best met autoflower?

Wie hoorde ik nu laatst zeggen dat ze een grow-groothandel waren binnengevallen? Wie weet nog welke dat was?

Comment

• Italiano
      Italiano commented
      Editing a comment
      Onlinetopgarden was dit.. ik baal hier wel van had in december en januari dit jaar nog spullen daarvandaan

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ahh thanks, hmm ja das niet fijn. Hoop dat je geen liters heb besteld. Het zal ze vast niet gaan om de 5plantjes kwekers. Dat kost hun ok veel geld e. Mankracht. Gaat vast om de broodkwekers. Maar beter dat je niet meer besteld daaro

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik bestel ook per 5 liter daar hoor.. blijft de goedkoopste. Geen problemen hoor.
Bezig...
X