AFjes, altijd gezellig. Zaadselectie is gebeurd.
20220122_100856.jpg
7 Soortjes AFjes uiteraard.
Fraggle Skunk van Philosopher Seeds 2x
Wedding Cake van Barneys
Sweet Cheese XL en Gorilla Girl XL van Sweet seeds
Red Jack(y) van Growers Choice
Runtz van Zamnesia
Bombberry Glue van Zamnesia x Bomb Seeds 2x
3 stoffen potten van 15 liter en 3 van 11 liter. 3 reservedames in een 1 literpotje waar ze eventueel ook in kunnen afbloeien. Dat is het plan. Dus niet erg als er eentje wat lastig doet.
De exacte verdeling wordt impulsief beslist na het kiemen.
120x 50 tentje met een SP-3000 van Marshydro er in. Ventilatortje van 5 watt en een afzuiging.
licht op 24/24. Eerst op 20% en dan vrij rap naar volle bak.
Bionova korrels als voeding mee in de herbruikte (Biobizz) potgrond, aangevuld met AVEVE bio potgrond die 2 maanden voorbemest is. Een paar handjes megaworm gooien we er ook tussen.
Verder krijgen ze Bionova druppels EX-Cell, PK met cijfers en Vitasol. Af en toe wat guanoextract, Green Sensation en Sugar Royal. CO-bruis en bacteriën van No Mercy. Hier doe ik maar wat, ik wissel van alles af en combineer en varieer wat op 't gevoel.
Tegen de bloei een beetje kieseriet en kali extra. Diatomeenaarde voor Calcium en tegen de beestjes boven de toplaag.
Vrijdag maken we het zaad nat.
20220122_100856.jpg
7 Soortjes AFjes uiteraard.
Fraggle Skunk van Philosopher Seeds 2x
Wedding Cake van Barneys
Sweet Cheese XL en Gorilla Girl XL van Sweet seeds
Red Jack(y) van Growers Choice
Runtz van Zamnesia
Bombberry Glue van Zamnesia x Bomb Seeds 2x
3 stoffen potten van 15 liter en 3 van 11 liter. 3 reservedames in een 1 literpotje waar ze eventueel ook in kunnen afbloeien. Dat is het plan. Dus niet erg als er eentje wat lastig doet.
De exacte verdeling wordt impulsief beslist na het kiemen.
120x 50 tentje met een SP-3000 van Marshydro er in. Ventilatortje van 5 watt en een afzuiging.
licht op 24/24. Eerst op 20% en dan vrij rap naar volle bak.
Bionova korrels als voeding mee in de herbruikte (Biobizz) potgrond, aangevuld met AVEVE bio potgrond die 2 maanden voorbemest is. Een paar handjes megaworm gooien we er ook tussen.
Verder krijgen ze Bionova druppels EX-Cell, PK met cijfers en Vitasol. Af en toe wat guanoextract, Green Sensation en Sugar Royal. CO-bruis en bacteriën van No Mercy. Hier doe ik maar wat, ik wissel van alles af en combineer en varieer wat op 't gevoel.
Tegen de bloei een beetje kieseriet en kali extra. Diatomeenaarde voor Calcium en tegen de beestjes boven de toplaag.
Vrijdag maken we het zaad nat.
Comment