Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help met mijn babys

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Mooi van kleur, geef je tegenwoordig meer water ? Zie nergens meer iets van vlekjes o.i.d., gaat beter nu toch ?

Btw ec begonnen op 1.2 en momenteel op 1.5/6 ph altijd tussen 5,8 en 6,1

Flip Hasjkip aah gelukkig maar zat al te peinzen 😅 ja ik had ze direct 2 x flink bespoten aan het begin t probleem van spint etc lijkt verholpen gelukkig 🍀. Ik geef indd meer water was veel te voorzichtig in het begin nou staan me potten gwn altijd lekker vochtig en geef langs onder zo 2 cm in hoogte en wnr de vloer terug droog is opnieuw

Hork fijn om te horen maat
    Last edited by kroket; 13 February 2022, 12:33. Reden: Dubbelposts samengevoegd

Comment

• kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ik heb even wat berichten samengevoegd..
      Rechts onderin een bericht vind je een paar opties. Daar kan onder andere je eigen berichten wijzigen of een comment achterlaten op dat bericht.

Heren korte update zal een foto en filmpje uploaden Ik hoor graag wat jullie denken kwa hoe ze eruit zien kleur gezond etc
    momenteel 23 dagen op 12/12 begonnen met stekken en 1.5 w 18/6

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Kleur is goed, maar de stengels zijn dun en gestrekt. Te weinig licht of de lamp te hoog.

• Keesamnees
      Keesamnees commented
      Editing a comment
      Hork te weinig licht dnek ik niet 2m2 2x 600w hps en de afstand is rond halve meter alleen de eerste 1.5 week vanaf stekken in de grond zaten hebben de lampen tegen plafond gehangen.. dus te hoog ook niet . Het bladerdek houd wel veel licht tegen dat zie ik als ik naar de middenhoogte van de planten zak en ertussen kijk van beneden ist ook fluf ma snap niet wrm die stengels dan dun zijn..

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      De afstand van de lampen is goed inderdaad, wat je kan proberen is de volgende keer iets eerder te schakelen.

Helaas lukt het niet om filpmpje up te loaden daar zie je de toppen beter

Comment

Goeden avond heren !
      paar vraagjes mochten jullie me wat kunnen helpen
      de cream soda en tangie staan nu 35 dagen op 12/12
      hoe vinden jullie de toppen eruit zien?
      de bladnerven en sommige stelen zijn wat paars geworden dit komt denk ik doordat ik de temp niet op controle heb lamp aan max 21 lamp uit 12/13 soms 11
      heb nu me inlaatslang even eruit gehaald miss dat de temp wat zal stijgen? Had graag jullie mening gehoord hierover voor de rest staan ze naar mijn mening gezond erbij..
      groetjes
      fotos cream soda

zal apart nog foto van stengel van tangie er bij zetten want het lukt niet om 3 fotos te uploaden
      Attached Files
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by kroket; 6 March 2022, 19:28. Reden: Samengevoegd

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Als je de "upload attachements" knop onder het vak waar je typt gebruikt, kan je wel meerdere foto's plaatsen Ik heb ze even samengevoegd..

Maar ga je er een kweekverslag van maken of heb je nog steeds last van beestjes? Ik zou je topic kunnen verplaatsen naar kweekverslagen..?

kroket ooh top thanks voor de tip! Vanaf volgende draai zou ik een kweekverslag willen draaien voor het moment zou ik graag eens binnespringen als ik met een vraag zit ofzo.. maar idd geen last van beestjes meer dus zal dit niet de juiste rubriek zijn mocht je me topic kunnen verplaatsen graag!

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Als het een allerhande aan vragen is over deze ronde, zou de rubriek kweekverslagen toch de beste zijn denk ik.. (dus toch daar heen verplaatst)
        Dat hoef je niet heel serieus te nemen.. Je laatste berichten/updates/vragen in dit topic, kunnen al prima door als 'kweekverslag'
        Ik heb je titel nu gewijzigd van "help wat zit er op mijn babys" naar "help met mijn babys" Als je liever een andere titel wil hoor ik het wel..

Oorspronkelijk geplaatst door Keesamnees View Post
      Goeden avond heren !
      paar vraagjes mochten jullie me wat kunnen helpen
      de cream soda en tangie staan nu 35 dagen op 12/12
      hoe vinden jullie de toppen eruit zien?
      de bladnerven en sommige stelen zijn wat paars geworden dit komt denk ik doordat ik de temp niet op controle heb lamp aan max 21 lamp uit 12/13 soms 11
      heb nu me inlaatslang even eruit gehaald miss dat de temp wat zal stijgen? Had graag jullie mening gehoord hierover voor de rest staan ze naar mijn mening gezond erbij..
      groetjes
      fotos cream soda

zal apart nog foto van stengel van tangie er bij zetten want het lukt niet om 3 fotos te uploaden
      mocht iemand tips hebben hoor ik t graag

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Upload attachments, dan bestanden kan je ze eerst uploaden en dan tussen je verhaal plaatsen

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Beetje stress, beetje koud? Wat ik op de foto's zie vind ik nou niet echt zorgwekkend ofzo..
        Minimale temperatuur van 11 graden is een beetje koud, de boel vertraagd mogelijk wat.. Maar het verschil tussen de minimale en maximale temperatuur is niet meer als 10 graden, dus de planten zullen er niet veel last van hebben.

Heren zit met het volgende momenteel 42 nachten op 12/12 en heb t idee dat het wat stagneert . Ik kan dit fout hebben aangezien dit de eerste x is en dus niet kan vergelijken..
      de toppen zijn hard geworden maar ik heb het idee dat de colas niet uitdikken.
      ik zal 2 foto’s plaatsen van de soortjes mischien dat jullie kunnen beoordelen of het normaal is of dat ze achter lopen het zijn hybrides die normaal gesproken voldoende zouden hebben aan 9 weken bloei.
      grtz Kees

foto 1 hoofdcola creamsoda
      foto 2 hoofdcola tangie
      Attached Files

Comment

• Keesamnees
        Keesamnees commented
        Editing a comment
        Wesley pipes ik geef coca a+b 1ml/l en pk 13/14 1.2ml/l. Jaa echt veel trichomen idd ben stiekem toch wel blij hoe (goed) het verloopt voor een eerste x . Hopen dat ze rap wat voller raken dan!

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik duim mee, komt goed !

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        De laatste weken dikken ze het meeste aan dus niet te vroeg oogsten dat is zonde.

Kleine update tangie 48 nachtjes 12/12
      ik probeer filmpje upteloaden maar lukt niet dus hierbij 2 screenshots
      Last edited by Keesamnees; 19 March 2022, 14:07.

Comment

En dit is de cream soda na 48 nachtjes slapen op 12/12

Comment

Even rekenen 48 - 20 = 28 = 4 weken bloei ongeveer. Wiet gaat er zijn. Proficiat. Goed gewerkt al.

Ik hoop dat ze nog flink zwellen.

Comment

Heren wat vinden jullie hoe ze eruit zien??
            cream soda en tangy zitten nu 45 dagen in echte bloei vanaf t moment dat de haartjes te voorschijn kwamen we zitten omgerekend nu op 6,4 weken echte bloei.
            Hoor graag jullie mening hoe jullie t eruit vinden zien!

gr Kees
            foto 1 tangy
            foto 2 cream soda

Comment

• kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Toekomstige lekkere wiet

Ik zie wel verschil dat de toppen groeien maar ik kn nergens een echt dikke hoofdcola vinden dus ben bang dat t een fiasco zal worden deze run

Comment

• Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Nou nou, fiasco vind ik toch wat overdreven hoor.
              Het zijn dan geen enorme reuzen toppen, maar ze zien er wel compact uit, plus tel daar bij op dat ze nog wel ff moeten.

Er is nog tijd waarin ze nog wat aanzwellen, dus zeker geen fiasco.
              Fiasco is het, dat je je toppen vanwege b.v. toprot weg kan flikkeren.

Hou de moed erin

Succes

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Komt goed hier hoor , ziet er lekker uit. Zwellen vast nog aan !

• Keesamnees
              Keesamnees commented
              Editing a comment
              @old dog haha mss wel wat overdreven idd.

Goedenavond guys!
            MIJN AVOND KAN AL NIET MEER STUK
            binnen 3 dagen zijn de toppen op een of andere manier veel dikker geworden ik begin nu echt verschil te zien dus denk dat het toch een goeie run gaat worden kwa gewicht kwa wiet sowieso. De toppen zien er hee mooi uit veel zijn ook paars geworden denk door genetica.
            dacht ik deel het ff mee eind volgende week geef ik nog een laatste update voor ze het slachthuis ingaan 🍀💫
            Attached Files

Comment

Je wilt ze dus na 56dagen echte bloei oogsten, ik zou nog maar wat wachten. Is krap aan 8weken, ze beginnen goed aan te zwellen ja Nice!

Comment

Bezig...
              X