Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn voorgroei-hokje heeft zijn werk gedaan en de dames staan nu in de bloei kamer.....
En 2 staan gewoon voor het raam.... dat is voor mij nieuw maar ik zie wel wat er gebeurt ghehehe...
advies over de plantjes voor het raam is welkom voor de rest denk ik dat het wel goed komt in de bloeikamer, maar indien nodig zal ik de vragen wel stellen....
I hope y'all enjoy this ride also en laten we hopen op een oogst net zo mooi als de eerste, die nog gewogen moet worden...ghehehe...
@ tazzmann.....ze zijn gelijk 12/12 gezet onder de hps. 18/6 doe ik alleen met tl....
hier ff wat nieuwe pics.... ze gaan echt absurd hard gewoon ghehehe P1030927.JPGP1030926.JPGP1030928.JPGlinksboven- LSD linksonder-critical Kali mistrechtsboven-Motavation rechtsonder-Ganesh spirit P1030932.JPGde 2 voor het raam.... weet iemand of dit er gezond uitziet ofnie????
Comment