Na een paar keer proberen en te hebben gefaald
gaan we nog eens een 3de keer proberen met de tips en tricks van de forum leden🙃
De setup:
Tentje: secret jardin 60x60x180
verlichting: 228 Samsung LM301B leds. Het is een Full Spectrum kweeklamp met de volgende kleuren temperatuur: 3000k-5000k en 660NM. De lamp bevat een Meanwell Driver met een verbruik van 100 watt. Deze kweeklamp is te vergelijken met een HPS van 250watt.
Verwarming: Eurom Plug-in keramische verwarming 500 watt
Afzuiging: Garden HighPro Buisventilator Inline Fan 150mm 305m³/uur.
Filter: Prima Klima K2601 koolstoffilter 360m3 voor buisafzuigers tot 360m3.
Ventilatie in de tent: HAMA USB-ventilator Metall 15 cm Zwart (12160)
Potgrond: Seed&cutting soil van Plagron.
Voeding: starters kit Plagron (Power Roots, Alga Grow, Alga Bloom)
Ontkiemen doe ik tussen watten en maak ik nat met kamertemp water
Aangezien ik maar 1 plantje ga zetten gaan we het zaadje ook rechtstreeks in een grote pot zetten dacht aan 25l
Grond gaat 1st ingewaterd worden in een emmer vooralleer het planten(tip van beowulf)
Neem dan maar direct die grootste pot. Grond vochtig maken in een emmer, goed rond zetten en dan in de pot en zaadje erin, plasticfolie erover en wachten. En dan kan je best je plantenspuit boven halen om 1 keer per dag wat water te vernevelen zodat die grond niet uitdroogt onder de led. En je houdt int oog wanneer je moet water geven aan de hand van het gewicht van de pot.
gaan we nog eens een 3de keer proberen met de tips en tricks van de forum leden🙃
De setup:
Tentje: secret jardin 60x60x180
verlichting: 228 Samsung LM301B leds. Het is een Full Spectrum kweeklamp met de volgende kleuren temperatuur: 3000k-5000k en 660NM. De lamp bevat een Meanwell Driver met een verbruik van 100 watt. Deze kweeklamp is te vergelijken met een HPS van 250watt.
Verwarming: Eurom Plug-in keramische verwarming 500 watt
Afzuiging: Garden HighPro Buisventilator Inline Fan 150mm 305m³/uur.
Filter: Prima Klima K2601 koolstoffilter 360m3 voor buisafzuigers tot 360m3.
Ventilatie in de tent: HAMA USB-ventilator Metall 15 cm Zwart (12160)
Potgrond: Seed&cutting soil van Plagron.
Voeding: starters kit Plagron (Power Roots, Alga Grow, Alga Bloom)
Ontkiemen doe ik tussen watten en maak ik nat met kamertemp water
Aangezien ik maar 1 plantje ga zetten gaan we het zaadje ook rechtstreeks in een grote pot zetten dacht aan 25l
Grond gaat 1st ingewaterd worden in een emmer vooralleer het planten(tip van beowulf)
Neem dan maar direct die grootste pot. Grond vochtig maken in een emmer, goed rond zetten en dan in de pot en zaadje erin, plasticfolie erover en wachten. En dan kan je best je plantenspuit boven halen om 1 keer per dag wat water te vernevelen zodat die grond niet uitdroogt onder de led. En je houdt int oog wanneer je moet water geven aan de hand van het gewicht van de pot.
Comment