Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik had een haze om gehakt nou heb ik nog is goed gekeken en ze bleek nog niet klaar te zijn zo leren we iedere keer wat bij de andere haze laat ik dan maar 12-14 weken staan ook al is ze behoorlijk geel
Zo op het oog zou je al kunnen oogsten, effect gaat er zeker zijn! Zelf zou ik nog eventjes wachten, ik zie het liefst een schijn over de toppen zoals bij de eerste twee foto's. Die zijn klaar lijkt.
Focus op je toppen, die kun je roken.. Groen blad tot het einde is fijn en zo. Maar mooi groen staan ze er in Californië of Marokko ook niet bij tegen de oogst.
1 plant is gewogen de toppen zijn nog wel een beetje vochtig maar ik had geen zin meer om naar de shop te gaan
het gewicht is 79.2 gram
Deze heeft 10 dagen gedroogd
zonder flits 20220526_184918.jpg
Met flits 20220526_184904.jpg
Ik heb de bak vanacht open gelaten
het begin wel wat droog aante voelen
Het curen kan beginnen
Je 100×100x200 ziet er ook een Mammoth tent uit, lijken degelijk tentjes, overweeg de Pro+ versie.
Als je nog es een ruimte aansluit via dezelfde aanzuig heb je dan geen actieve inblaas nodig? Met filter alleen al maar om aangezogen stof op de toppen te voorkomen.
Ik droog gewoon in een kartonnen doos(wel een grote) sluit daar de slang op aan die ik naar de kweektent uitvoer. Hoppa droogtent voor 1euri aan ducttape voor de spleetjes af te dichten.
Ik heb nog 2 plantjes In hok staan
de haze laat Ik zo lang mogelijk staan op verzoek van een maatje
volgende week gaat de laaste moon rocks kush om
2 moon rocks kush hangen nu te drogen de 1ne is op 22 om gegaan de andere op 25
Die andere haze ben ik aan het roken word er alleen niet echt stond van wel jammer veder smaakt ze goed
Ben wel benieuwd naar die kush 20220527_100930.jpg
Het zijn best dikke toppen en bikkel hard
Ben benieuwd hoe dit opdroogt 20220527_100946.jpg
Te vroeg oogsten is zeker een recept voor fluff, helemaal mee eens. Doch sommige genetica wil ook echt niet hard worden. Al laat je ze staan tot sint juttemis.
Comment