Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek : 10 White widdow dame's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek : 10 White widdow dame's

ik heb even hulp nodig. ik ben 3weken naar america geweest en hierbij heeft mijn vriendin mijn planten verder verzorgt nu ben ik terug huis en blijkbaar waren er wat problemen. bladeren hadden bruine plekken en dit bleek van teveel voeding was nu heb ik mijn planten terug onder controle en ik ben er niet gerust in. nu heeft mijn vriendin de bladeren van mijn planten ook bijgeknipt om de bruine bladeren te verwijderen en blijkt dat ze opgevangen had dat ze zobijzo de grote bladeren moest verwijderen om de toppen dikker te laten worden maar nu zie ik dat de bladjes van de toppen bruin beginnen worden omdat ze er aan geknipt heeft en sommige bladeren vertonen ook bruine puntjes op de bladeren. ( zie foto's ) nu vraag ik mij dat af wat het is .. bladluizen zijn het blijkbaar niet want er is niets te zien op de bladeren onderaan. calium of calcium tekort heb ik al aan gedacht maar ik weet het niet goed... 1 van de planten zijn de haartjes ook al 70% bruin maar nu zegt er nog een kweker dat ze nog een week of 3 moeten staan terwijl ik zelf dacht dat als de haartjes voor 80 % bruin zijn je moet omhakken en te drogen hangen ??? normaal volgens het kweekschema moet ik nog 1 week . tnxP1030272.jpgP1030271.jpgP1030273.jpgP1030274.jpgP1030275.jpg

Comment

Bezig...
    X