Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 + Purple Punch uit zaad met White Widow stek. 2de ronde 1.2x1.2 Rooftent 600 Watt HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e Dag grote tent
    Nadat ronde 1 geknipt was heb ik het tentje even afgenomen met een nat doekje en een heel mini beetje sop. Ik had na al het knippen en opruimen echt geen zin om alles voor deze ronde nog over te potten vandaag dus heb het een beetje water gegeven meer niet.

De lamp heb ik op 400 watt gezet en staat nu zo een 65cm van de plantjes. Ik dacht zo kunnen ze een beetje wennen aan het hps licht en warmte. Als ze na het overpotten morgen goed aanslaan de komende dagen gaat hij gelijk op 600 watt. Vlak erna zal er ook al getopt worden denk ik ze zijn nu al aan node 5 bezig sommige. Misschien dat ik deze ronde geen scrog net ga gebruiken iedergeval dat ga ik proberen. Misschien dat er wel een netje overheen komt later maar dat zien we wel.

20220307_211842.jpg 20220307_212317.jpg
    Wat voelt het tentje ineens leeg en de plantjes zo klein na afgelopen ronde.

Daar gaan we dan
    Attached Files

Comment

• kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Welkom in jullie nieuwe huisje

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      der nu al 600watt op gooien is alleen maar zonde van de stroom ze groeien er echt niet sneller om

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Ja zeker wel meer energie groeien ze veel sneller van. Ze begonnen op 400 watt ook de 1e 5 dagen in de grote tent.

28 dagen voorgroei tentje 18/6
    2 dagen 18/16

Eindelijk heb ik de plantjes overgepot in hun laatste potmaat. 5x AK47 en 1x Purple Punch in de 18 liter en 4 x 11 liter de White Widow. Tijdens het overpotten heb ik steeds tussendoor de aarde besproeit met final solution en een beetje root stimulator van BAC gemengt met water. 3 grote handen aarde en 2 rondjes met de gieter erover tot de pot een beetje vol met aarde zat. Altijd even een klusje die troep naar zolder slepen. Dat gelt ook voor me opvangbak die moest ik demonteren en boven weer in elkaar schroeven en toen kon ik het vijverzeil er pas in lijmen.

20220309_135241.jpg 20220309_170211.jpg
    De houten bak had ik ingespoten met sproei lijm even laten uitdampen en toen zo goed als het kon dat vijverzijl erin geprakt. Gelukkig ging het redelijk. Erna stiekem toch even naar de bouwmarkt gereden en een wit hoeklijntje boven op de rand geschroeft. Hiermee wil ik proberen water erin te gieten als de planten eenmaal beter geworteld zijn. En kijken of ik het uiteindelijk terug moet pompen met een mini pompje of dat ik het erin kan laten tot de planten het opgezogen hebben.

20220309_170515.jpg 20220309_171105.jpg 20220309_173301.jpg
    De zaailing en helemaal rechts de white widow stek.
    Ik kwam 1 zak potgrond te kort tijdens het overpotten dus toen een zakje lightmix biobizz gehaald maar het meeste zit vol met een lightmix van een ander goedkoop merk die ik meekreeg bij een andere growshop gold label dacht ik.

20220309_174632.jpg 20220309_181441.jpg 20220309_181452.jpg 20220309_181511.jpg 20220309_181505.jpg 20220309_181501.jpg
    Dit word een beetje de opstelling rechts de WW 4x 11 liter en de rest AK en de Purple. Ik kon toch geen afscheid nemen van die overgebleven ww stek dus die heb ik er nu voor de lol tussen geprakt maar ik ga ze zeker niet afbloeien.
    Een leuke opstelling vind ik zelf zo.

De lamp staat nu op 400 watt en zo een 53 cm van de hoogste plant. Ik heb express de hoge planten zoveel mogelijk in het midden gezet en de kleinere aan de buitenkant. Het leuke wat me nu opvalt is dat de white widow natuurlijk met dezelfde genen zo goed als gelijk opgaan de hoogte in. En hopelijk komt AK nr 5 nog een beetje mooi mee hij lijkt wel wat opgeknapt te zijn maar tijdens het overpotten was zei ook niet zo lekker geworteld.

Als de planten een beetje goed zijn aangeslagen zal ik ze gaan toppen boven de 5e node en kijken of ik het zonder scrog net af kan want ik wil de potten eruit kunnen halen om ze bij te kunnen werken indien nodig. Miss top ik ze een 2e x dat zal moeten uitwijzen aan de hand van hun ruimte. De onderste node wou ik er ook af knippen als het te breed word. Ze staan nu 2 dagen in de grote tent maar groeien vet hard.

Het was weer een creatief dagje ben erg benieuwd hoe het zal vorm geven. Ik kwam er wel achter nadat alles klaar was en in de tent stond dat me bak niet helemaal waterpas staat morgen alles eruit en dan even mooi opvullen van onder zodat ze allemaal evenveel drinken krijgen.

Attached Files

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit, suc6

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Wauw heel strak hokje en leuk die HPs ronde!!! Sub

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Thnx.mensen het is nu al een beetje een rommeltje me lv was te laag dus de bevochtiger moest er tussen dus veel staat nu tegen elkaar aan. Zolang ze nog niet breed zijn geen probleem 😁

Schuif aan in het midden

Comment

Subke!

Eerste keer FEMS onder LED
      Indica Medisch rondje van Barneys

Comment

Mooi en strak hoor, ook van mij kant een subje, en alvast veel succes gewenst

Comment

28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
          7 dagen 18/16

De plantjes staan nu precies een week in de grote tent en zijn zo een 5/6 dagen geleden overgepot. Ze groeien erg hard zowel de AK WW en Purple. Tot heden stond de lamp op 400 Watt en de lamp rond de 40-45 vam van de planten. De eerste 3 dagen heb ik helemaal geen water gegeven omdat ik de potten met overpotten aardig had ingewaterd. Erna heb ik ze op gevoel water gegeven ik denk 200-300 ml ging er even van af hoeveel de pot weegt. En vandaag tussen de 250-400 ml water. Alleen wortel stimulator krijgen ze mee verder niks.

20220314_174120.jpg
          Sommige planten hebben me echt verrast 5/6 dagen van 2 liter naar 18 liter pot en laten nu al een klein beetje wortel zien

20220314_174031.jpg 20220314_174018.jpg 20220314_174025.jpg 20220314_173734.jpg
          Rommelt rustig door in het tentje. Het is even wennen want de ak 47 planten hangen de bladeren meer dan de WW planten. Ik heb het gevoel dat ze erg hangen de bladeren van de ak door te droog of te nat. Maar de bladeren zijn super groot en komen met genoeg vingers eruit.

20220314_173924.jpg 20220314_173823.jpg 20220314_173829.jpg 20220314_174527.jpg
          De ak lijkt soms slap te hangen maar ik zie geen verschil als ik water heb gegeven of als ik 2 dagen even geen water heb gegeven dus zal er wel een beetje bij horen denk ik. AK nr5 het kneusje is de laatste 2 dagen ineens veel harder gaan groeien.

20220314_174545.jpg 20220314_173903.jpg 20220314_173915.jpg
          De white widows gaan als een gek erg gezond zien ze er uit.

20220314_174538.jpg
          De Purple punch gaat lekker ze gangetje ziet er best blij uit.

Vandaag heb ik de lamp van 400 watt naar 600 watt gezet. De AK nr1 is het grootste op white widows na. En Die ak staat in het midden en heeft nu een lamp afstand van 53 cm zodat de rest rond de iets lagere rond de 60 cm zitten. Het leuke is nog steeds alle WW stekken gaan gelijk op. De lv Krijg ik niet helemaal op orde hangt rond de 47-58% met de lamp aan. En eerste volgende watergift ga ik heel langzaam beginnen met BAC Organic Grow toe te voegen. Als ik meer worteltjes ga zien onder in de pot ga ik experimenteren met de bak onder de potten vol te gooien met water.
          1 deze dagen ga ik toppen.

Attached Files

Comment

Ze groeien echt lekker hard, en groot blad ook, denk dat het van onder water geven goed gaat zijn.
            Ga je meerdere keren toppen, of 1x.

Zelf ga ik voor het eerst meerdere keren toppen en mainlinen, van de week gaat als node 6 er is de schaar erin, terug naar node 3, enz, enz..
            Voor de rest veel succes

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Heeey man thnx voor je compliment tot nu toe geef ik nog niet van onderen water dat wil ik gaan doen als ze echt meer beginnen te drinken. Morgen ga ik ook even een mini pompje halen dat ik het er uit kan pompen mocht het te gek worden of dat ik ze verzuip en heb ik niks om het uit de bak te krijgen .
              Ik ga ze sowieso toppen ik dacht na node 5 of 6 en de onderste node weghalen. Ivm ruimte wil ik zeker niet alle zei takken ook een keer toppen(de 2e x toppen zou dat danb zijn) wel wil ik de takken die het hoogste gaan wel 2x toppen ivm me beperkte hoogte. Ik zit dus een beetje met hoe breed worden me planten ivm 10 potten in de tent en door de rooftent beperkte hoogte. daarom wel de onderste node eraf

Als iemand tips heeft of suggesties wat het prettigste zou zijn met toppen van de planten in deze opstelling hoor ik het graag. Sowieso gaat de punt eruit getopt worden.

Comment

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Gewoon doen wanneer t goed aanvoelt, ze groeien goed, zal weinig achterstand ervan hebben nu denk ik. Lst en toppen samen is mss wat stressvol, weet ik niet. Succes!

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Ja precies die richting wil ik ook een beetje opgaan. Kijken welke takken het meest de hoogte in gaan en die dan nog een keer toppen puur voor de hoogte.

hoe krijg jij de foto's zo mooi in de tekst ipv als bijlage?

Comment

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Klikken op camera icoon, en bovenste upload button gebruiken dan

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Als je aan het typen ben. Dan ga je naar je geuoade foto's onderaan je bericht en dan klik je op small medium of lange dan komt hij in de text waar je cursor staat of waar je bent gebleven met typen.

Stiekem een nieuwe ronde begonnen he?!?

Gaat lekker
            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Hahaha de hobby is te verslavend. Het virus heeft mij zwaar besmet. Een me amnesia haze smaakt super lekker en chill. Beter dan die amnesia ram wiet uit de shop die altijd te kort heeft gestaan. Dus ja stiekem gaan we door. Plannen en voorbereiding voor ronde 3 zitten ook al in de molen πŸ˜†πŸ˜…πŸ€£

9 dagen 18/16

Ze groeien erg hard staan nu 9 dagen in de grote tent en heb ze 7 dagen geleden overgepot. Vandaag hebben ze voor het eerst grow voeding gekregen van BAC organic. En een nieuw middeltje ook van de zelfde bac lijn genaamd YUCCA. Het komt ook voor in me kweekschema als optie en het sprak mij erg aan de werking ervan. Leek mij het weer iets makkelijker te maken als beginner.

20220316_155848.jpg 20220316_155906.jpg
            Klinkt leuk maar of het werkt zien we wel.

20220316_155242.jpg 20220316_155253.jpg 20220316_155308.jpg 20220316_155253.jpg
            je ziet het erg slecht ondanks ik geen voeding nog had gegeven toch beginnende gele puntjes. Had na 1 nacht me lamp ook gelijk weer van 600 watt naar 400 watt gedraaid puur om me blad niet te verkloten ene artiekel zegt lightburn en de andere overvoeding ik draaide nog maar op 400 watt en geen voeding gegeven toch deze indicaties. Dan duurt het maar iets langer maar zekere voor het onzekere.

20220316_162105.jpg 20220316_162232.jpg
            Dit zijn de AK47 plantjes en de onderste was het kneusje die komt een beetje op gang maar de middelste steekt er met kop en schouders boven uit hier ga ik ook een stek vanaf snijden binnekort.

20220316_162116.jpg
            De Purple Punch gaat lekker mee ook de nodes zitten dichter op elkaar dan de AK.

20220316_162016.jpg 20220316_162023.jpg 20220316_162223.jpg
            De white widow staan lekker lekker met de handjes in de lucht. Vergeleken de AK waar de bladeren veel groter zijn en meer hangen.

20220316_162314.jpg
            Bij de meeste potten zie je al worteltjes komen. Dus binnen nu en een week ga ik een keer die bak vol water flikkeren om te kijken hoe het gaat vanaf onder.

Vandaag hen ik dus voor het eerst grow meegegeven als ze per 10 liter 10-20ml mogen krijgen. Heb ik vandaag 7 ml op 10 liter gegeven net even onder het minimale omdat het de 1e x is. En voor het eerst dus YuCCA meegegeven en dat was ook 10-20 ml per 10 liter en deze moet 1x per week en heb 10ml per 10 liter gedaan. De potten waren iets vochtig maar niet extreem. Ik heb vandaag bij de 18 liters 800 ml gegeven en de 11 liter 550 ml. Ik dacht omdat ik die Yucca meegeef die wil ik helemaal door me aarde heen hebben dus even bijdehand veel wateren. En bij geen 1 pot kwam het aan de onderkant eruit. Morgen geef ik express geen water of maar 250 ml.

Ik wil ze gaan toppen 1 deze dagen. Als ik hem op 600 watt zou terug zetten heb ik ongeveer nog 35 cm speling met me lamp als hij er dan 60 cm vanaf zou staan. Het zijn planten die niet hoger dan 1 meter worden en die AK bij FSO zeggen ze zelf 40-80 cm(of het waar is is een ander verhaal). Misschien ga ik er 1 helemaal niet toppen puur om te kijken wat het gaat doen. Dat wil ik ook bij 1 WW doen helemaal niet toppen puur voor de experience wat er gaat gebeuren. Want Royal Queen seeds zegt ook voor de WW 1 meter en dat kan ik hebben in me tentje dus we gaan het zien.

Attached Files

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Kijk dit is een mooi onderwerp. Ik wil je niet tegenspreken want ik ga mee met je theorie. Maar ik heb ook geleerd hogere planten juist onder de lamp. Omdat ze meer licht hebben strekken ze minder maar groeien wel harder maar minder de hoogte in. Hoe verder ze van de lamp af staan hebben ze minder licht dus gaan ze meer strekken om meer licht te zoeken. Beide theorieën klinken erg aannemelijk. Altijd de ene theorieën heft de andere weer op om gek van te worden. 🀣

Ik draai me planten wel eens een kwartslag. En gaan gedurende de tijd ook nog een beetje gewisseld worden. Vorige keer ook gedaan.

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Daar zit wel wat in; wat dan belangrijk is hoe de plant behandeld is. Ik denk dat een getopte dame inderdaad meer de breedte in gaat dan, maar een niet getopte zal de hoogte ingaan?

Denk ik

Dus

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Ja dat is een vast gegeven denk ik dat toppen blijft kleiner. Weet je wat ik ga doen ik ga vanavond de 2 planten omdraaien. Ik heb 2 dezelfde hoogte ak planten. Dus ga de hoge naar buiten zetten.

Ik heb de middelste net omgewisseld met die er links naast stond. We gaan zien wat het gaat doen. Ik heb vandaag wel voor het eerst voeding gegeven dus zullen sowieso in een groeispurt komen. Maar ik ben benieuwd.
            try out and find out
            Attached Files

Comment

• KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Lekr druk in de tent mooi..

• Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Staat er mooi bij man

Dat zeg je wel goed (try out and find out)

Vandaag lekker wezen toppen knippen en buigen. Bij sommige planten voornamelijk bij de ak47 heb ik de onderste nodes weg geknipt.

Sommige heb ik boven de 6e of 7e node de top eraf geknipt. Verder niks van de zijscheuten bij de ak.

20220317_191630.jpg 20220317_192042.jpg 20220317_191331.jpg
            De ak alleen de top en de onderste eraf geknipt. En de kleine nr5 niks mee gedaan.

20220317_193040.jpg
            3 WW heb ik geknakt lst maar miss iets te bruut gedaan dus knikte eerder dan een mooie bocht erin.
            en soms een topje van een zijscheuten afgeknipt.
            Nr 3 ww niks aan gedaan express.

20220317_190834.jpg
            De purple boven de 6e node top eraf geknipt. De onderste node zijn best vet omhoog gegroeid dus niet weg geknipt. Miss dat ik later bij een zijscheuten een topje weg knip. Maar wil deze ronde zo min mogelijk knippen en verbouwen aan de planten. Ook voor me zelf om het gedrag van de plant een beetje door te krijgen als je niet veel er aan verbouwd.

20220317_195314.jpg 20220317_195327.jpg
            Heb voor het eerst 12 liter met een heel klein beetje grow en root stimulator erbij in de bak gegoten. De bak Is aardig waterpas scheelt een paar mm dat hij schuin staat. Scheelt zeker niet meer dan 5 mm links en rechts dus redelijk gelijk kunnen ze water op slurpen.

Had de bak wel even schoongemaakt voor er water in ging.

Ben benieuwd wat het gaat doen.

20220317_194121.jpg
            Tuintje is redelijk gelijk geworden

Omdat nu alles ongeveer een gelijke hoogte heeft. Heb ik gelijk me 600 watt
            Philips SON-T PIA Plus MASTER er weer in gedraaid. En op 600 watt gezet.
            Licht is gewicht

Even kort en krachtig

1 vraag waneer zal ik 12/12 schakelen? Zeker nog een weekje wachten dacht ik. Miss dat er nog een 2e ronden toppen komt bij een aantal scheuten.
            Attached Files
            Last edited by Monkey Man; 17 March 2022, 21:10.

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Een beetje het eb vloet systeem alleen laat ik de planten het opdrinken. Even kijken als ze langzamer drinken dat ik ze niet verzuip of de wortels gaan rotten ofzo onderin. Heb voor de zekerheid een boormachine waterpompje gekocht voor 8 euro bij de bouwmarkt. Als het mis gaat ik het er zo weer uit kan slurpen.

• Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Daar heb je goed over nagedacht, ik kon het niet heb het ff opgezocht, vernuftig hoor, en kost ook geen drol.

Jaren geleden heb ik zoiets dergelijks ook gezien, zo'n bak dan, hij had er 2 van +/_ 3m x 3m met 6 hps 1000w per bak, 200 plantjes totaal.
              Maakte z'n voeding klaar in een 100 liter vat, onderin een dompelpomp met slang en zo'n sproeilans.

Hij verdeelde het over de 2 bakken en liet rijkelijk over de bodem vloeien.
              Volgens mij had die geen pomp o.i.d. om teveel water weg te pompen.

Groeten

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Ja precies je ziet het vaker. Me maatje deed het ook altijd en gewoon in dat dunne opvangbakje die je bij je tent krijgt 15 a 20 liter per keer ook. Als je het een beetje goed in de gaten houd en niet tegek maakt moet het kunnen. Zat alleen te denken als ik toppen heb en het water gaat ook verdampen of het niet bevorderend is voor toprot. Maar dat zien we dan wel weer 🀣

13 dagen 18/16

Ze staan nu zo een 12 dagen in de grote tent. Sinds 3 dagen staat de lamp op 600 watt je merkt dat het gelijk een stuk harder groeit. De temperatuur blijft met de lamp aan redelijk stabiel varierend van 23-27 graden omdat ik er geen bevochtiger bij kan zetten zakt hij soms tot de 45%.

2 dagen geleden heb ik 12 liter water in me bak gegooid dat was de volgende ochtend zo goed als opgezogen. Ik merkte wel dat de bak toch ietsjes in een kuil liep waarschijnlijk het gewicht van de potten enzo. omdat ik hem van onder niet kan uitvullen heb ik bij de middelste pot een beuhaas oplossing gemaakt dat deze ietsjes hoger staat. Het plasje wat overbleef was weinig maar de middelste plant zal dan altijd verzuipen vergeleken de rest. Verder zit er weinig verschil in de bak gelukkig.

Ze krijgen nu wel grow voeding en gister hebben ze 10ml van de 10-20 ml per 10 liter gekregen deze schroef ik rustig een beetje op met af en toe alleen een water gift tussendoor. Ik begon vorige week met 5ml per 10 liter erna 7.5 per 10 liter. En nu aangekomen op de minimale hoeveelheid wat op de verpakking staat. Plus nog een beetje root stimulator.

Ik kwam er achter dat me lampenkap/hamerslag kap een beetje dof was kreeg hem neit echt glimmend. Deze kap had ik gekregen en bleek zo een 10 jaar oud te zijn dus de shine was er wel een beetje van af. Voor 10 euro een nieuw kapje gehaald en die glimt zoveel meer en heeft een iets meer gebogen vorm. Alle beetjes helpen meer reflectie is meer licht op je plant. Als ik voor weinig het iets beter kan maken doen ik dat graag. Alle liefde voor de tuin
            De glans was er wel een beetje van af. Heeft na 10 jaar miss ze beste tijd wel gehad.

​ 20220319_170209.jpg 20220319_170225.jpg ​
            Dan maar even zo (beunhaas)

​ 20220319_170609.jpg 20220319_170555.jpg 20220319_170650.jpg 20220319_171904.jpg ​ ​
            Waar ik de WW heb omgeknakt/LST heb gegeven is gewoon weer echt omhoog gekomen dus had ze even moeten binden voor het goeie. Er gaat vandeweek zo een elastieke netje overheen dus zal ze er dan wel onder blijven duwen. Ik wou het liefst niet me sijve vaste scrognetje gebruiken.

20220319_170530.jpg 20220319_171851.jpg
            De Purple Punch lijkt alles wel lekker convertabel te vinden

20220319_170540.jpg 20220319_172308.jpg 20220319_172416.jpg 20220319_172315.jpg
            De ak47 gaan na het toppen redelijk gelijk op. De grootste AK had ik ook 2 nodes lager getopt dan de rest om me hoogte gelijker te houden in de tent. De grote bladeren zijn wel even wennen voor me . Ze groeien heel erg over de onderste scheuten heen ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien. Wat een verschil Sativa en Indica allemaal wel weer een beetje spannend.

20220319_171810.jpg 20220319_170723.jpg
            De WW is een stukje hoger dan de ak's heb ze ook minder laag getopt. Je ziet het begint aardig dicht te trekken. Ik weet alleen niet waneer het verstandig is om ze 12/12 te zetten.

Waneer zouden jullie de klok omzetten? Ik wou het liefst geen scrog net eroverheen doen maar ik begin toch te twijfelen. Ik heb ook nog zo een elastiek scrognetje die ik er overheen wil doen als ze gegeven moment toppen krijgen. Wat is Wijsheid?

lazy Sunday

Attached Files
            Last edited by Monkey Man; 20 March 2022, 13:57.

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Het water kan komen van het water geven ik mors nog wel eens. Zeker als ik even geen zin heb om naar de zeikant van me tent te kruipen :p 😜dan hang ik als een ninja over alles heen

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Wijsheid is om geen elastiek netje te spannen, dat werkt niet zo fijn. De planten duwen gewoon het netje omhoog. Best heb je touw of echt een rekje

Als je vind dat de kleinste dame al op bloei kan zou ik deze week omschakelen. Het is niet supergoed te zien maar dan krijg je je tent wel vol. Als het nodig is kun je dan altijd nog scroggen

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Thnx voor het advies. Me.kleinste blijft gewoon zwaar achter de rest komt prima mee vandaag hebben ze 3.5 week onder tl gestaan en 2 weken in de grote tent. Het oppervlak ziet aardig groen dus 12/12 gewoon maar doen 🀣😝

Ziet er goed uit! Wanneer ik de klok zou omzetten? Vier of vijf dagen geleden, maar dat is bij een ander beter te zien want bij mijn eigen kweekjes ben ik steeds weer te laat of net te vroeg. De keer dat ik het perfecte moment vond draaide ik 1,5 gram de watt. Mijn persoonlijke record tot op deze dag. Panten die te groot worden brengen nooit zoveel op als korte gedrongen planten.
            Horks Fototopic 2.0

Comment

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Ik heb ze 5 of 6 dagen geleden getopt op 1 ww en 1 ak plant na die is erg klein. De ww is wat hoger ook. Dus die extreem grote bladeren die over al me nodes eronder heen hangen eraf. Zodat alle steeltjes weer licht krijgen.?

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Dan zet ik hem vanavond 12/12 over 3 dagen even blad knippen. Na 2 weken bloei de onderkant een beetje bijscheren

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Als je al getopt hebt dan zou ik inderdaad alleen wat schutbladeren verwijderen en even knijpen in de hoogste groeispurten om de groei wat te remmen.
          Bezig...
          X