Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 + Purple Punch uit zaad met White Widow stek. 2de ronde 1.2x1.2 Rooftent 600 Watt HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Even een foto van 24 uur nadat het net erop is gegaan. Nu alles wat meer omhoog is gegaan heb ik er nog een aantal met een draadje vastgemaakt aan het net.
    20220406_204954.jpg 20220406_204947.jpg
    Niet heel onaardig wie weet heb ik toch nog een beetje geluk. Het toppen veldje gaat er nu totaal anders uit zien dan gehoopt maar het zal er zeker niet minder om smaken. Ik zie het als een grote les.

20220406_210655.jpg 20220406_210735.jpg 20220406_211148.jpg
    Deze Purple Punch stekken zijn nu 13 dagen jong. Ik heb ze de 1e 7 dagen met de deksel erop 4 a 5x per dag nat gespoten. Erna 3 dagen deksel er 4 uur af en dan zonder deksel en aan het gewicht van het potje gaf ik ze water zonder voeding. Soms was ik de plantjes even vergeten en stonden ze een beetje droog. Maar ze doen het redelijk. Zitten nu in een 2 liter pot en krijgen 18/6 licht.

Als de purple in de grote tent goeie toppen maakt en een lekker wietje geeft. Kan ik hier een moederplant van maken en een ronde hier stekken van gebruiken.

even een snelle post

Attached Files

Comment

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Als je ze bij de start zo hard doet strekken heeft nadelig gevolg voor de hele plantcyclus wist Monty. Zeker onder hps dat zelf ook zo mogen ondervinden
      Je moet de weken voorgroei tellen naar de hoev potten je gebruikt.

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Haha precies ondervinden is leren. 4 weken onder tl en 4 weken onder hps is wel een dik verschil bij mij 🤣🤣 volgende keer gaan ze bijna gelijk 12 12 als ze de grote tent in aan

28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
    14 dagen 18/16
    21 dagen 12/12

De schatjes krijgen nu al 7 dagen bloei voeding. Vorige week nadat ik het net eroverheen had gedrukt heb ik ze stiekem nog 1x wat groei gegeven om iets netter boven het netje uit te kunnen komen en dat is aardig gelukt. De schade is minder erg dan ik verwacht had. Maar helemaal netjes is het zeker niet. Soms krijgen ze 800 ml en soms 400 ml ik voel per dag gewoon de pot het gewicht en me stokjes. Merk dat ze per plant nog al verschillend drinken. En soms gooi ik de bak vol met 12 liter. En erna weer een beetje aan het gewicht van de potten. Als het kan geef ik van boven. Heb ik soms haast gooi ik de bak vol. Geef niet elke keer voeding mee. Soms meng ik het restje voedingswater met nieuw water en dan hebben ze een erg verdunde mix.

De temperatuur met de lamp aan schommelt per dag verschillend tussen de 23 - 28 graden. En Met de lamp uit zakt de temperatuur nog wel eens naar 14.5. Zoals afgelopen weekend was ik niet thuis dus dan moet ik de buitenlucht klep open houden zeker voor de helft. Dan is hij gezakt naar 13 met de lamp uit maar tot nu toe zie ik geen gekleurde stelen en dergelijke.

20220411_193246.jpg 20220411_193152.jpg 20220411_193229.jpg
    Helaas kan je niet echt meer per plant kijken hoe ze het doen alle toppen van de planten gaan nu door elkaar heen. Maar links midden zit de Purple punch en de 4 rechts zijn de WW.
    Het veltje is gelukkig redelijk egaal groen geworden alleen onder de toppen is het stiekem wel een beetje een rommeltje.

20220411_193202.jpg 20220411_193135.jpg 20220411_193114.jpg
    Op de linker foto zie je aan de rechter kant het rijtje WW. ik heb het niet helemaal kaal geschoren van onder anders worden ze wel heel leeg met blad omdat het scrog netje hoger zit dan normaal.

20220411_193317.jpg
    De Stekken heb ik 18 dagen geleden eraf gesneden de linker 2 Purple punch doen het best goed tot nu toe. De 2e van rechts is er 1 die ik gekregen heb waar ik super blij mee ben.

20220411_193335.jpg 20220411_193331.jpg
    Dit is een stek die ik heb gekregen met de naam RudeBoi een California strain. Dit is eentje met goeie genetica omdat hier al meerdere kweeks mee gedraaid is en daarom ook geruikt blijft worden. Omdat ik ook een keer een goeie sog wil neerzetten in me tentje zal ik deze door laten groeien als moederplant.
    Als me purple punch plant goede toppen geeft en goed blijft presteren zullen de 2 Purple stekken ook door gaan als moederplant. Wed liever op 2 paarden.

Ik geef nu de minimale hoeveelheid bloei voeding en 1/2 tussen de minimale en maximale hoeveelheid bloei stimulator van wat ik geven mag. De lamp zit er nu 45 cm vanaf op 600 watt iets te dichtbij ik zou nog 5 cm kunnen snoepen maar die bewaar ik voor het laatst. Het is eigelijk te dicht bij maar ik zie nog geen hele gekke dingen gelukkig. Heb wel me kap iets platter gebogen omdat me afstand eigelijk te laag is en miss iets meer spreiding heeft. ik doe ook maar wat ik denk dat goed is en met niks doen kom je er soms helemaal niet.

Ik begin kleine vliegjes in me tent te krijgen wat helpt plakstrips en kleikorrels op de aarde daar heb ik nog een hele zak van?

Last edited by Monkey Man; 11 April 2022, 22:55.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mooi de tent vol gezonde dames!

Ziet er pico bello uit, lekker bezig Aapie!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Thnx man. Ondanks het hoogte probleem gaat i redelijk gelukkig. Volgende keer max 6 dagen voorgroei in de grote tent om te wortelen.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Het juiste moment om te schakelen bepalen blijft lastig, zo heb ik met dezelfde stekken wel kunnen schakelen na vijf dagen en de ronde er op pas na veertien dagen. En het aantal planten is ook een belangrijk gegeven om mee te nemen in de bepaling. Zodra het kan schakel ik zelf het liefst zo vroeg mogelijk.

14 dagen 18/16
    27 dagen 12/12

De vrouwen staan nu bijna 4 weken 12/12 1.5 week geleden heb ik het scrog net uit nood nog opgedrukt om de hoogte te beperken. Toch in die 1.5 week is het alsnog een beetje gaan strekken. Van de hoger gelegen toppen zitten er nu soms maar 35 cm vanaf op 600 watt. Heb je dan kans dat je van die fluffy toppen krijgt vanwegen de lamp warmte?

20220417_192011.jpg 20220417_192004.jpg
    Dit zijn de toppen die recht onder de lamp zitten. Je ziet wel al een beetje dat de bladeren bovenin het niet heel chill vinden. De bladeren zien er op de foto een stuk lichter uit dan met het oog.
    De noodoplossing zou kunnen zijn terug schakelen op 400 watt.

20220417_191848.jpg 20220417_191832.jpg 20220417_185533.jpg 20220417_192011.jpg
    De leuke pluisjes beginnen nu wel lekker te komen verspreid over de takken.

20220417_185546.jpg 20220417_185616.jpg 20220417_185552.jpg

Tot nu toe merk ik dat het bovenin de tent warmer word omdat tussen me bladerdek en bovenkant tent helemaal niet veel ruimte is zoals je ziet. Boven de toppen zweeft de temperatuur tussen de 26 en 32 graden. Me lamp zit nu op het aller hoogste punt in de tent en de toppen zitten er 35 cm onder ik ben echt bang dat het zooitje onder de lamp misschien zal verbranden of te warm word of lichtstress krijgt.

Ik heb reeds een aliexpress Quantum Board 85 watt met Samsung LM281B leds erin omdat ik hier had gelezen dat sommige ook aliexpress lampen hebben gebruikt in hun voorgroei tentjes. En met die Samsung LM281B ledstrips erin het is een full spectrum lamp heb er zelf 35 euro voor betaald. Mocht het echt te warm worden voor de toppen kan ik terug op 400 watt en die quantum board 85 watt erbij hangen. Alleen zullen de zeikanten van de tent minder licht krijgen.
    Of heel beidehand 2x 400 watt erin hangen of werkt dat niet zo omdat je dan er maar 40 cm van af kan zitten? Heb nog een lampen set liggen vandaar.
    20220417_192143.jpg 20220417_192136.jpg
    Dit zijn de stekken ze krijgen nu voor het eerst groeivoeding mee en ze lijken het nieuwe lampje en de groeivoeding er lekker te vinden. Dit is het aliexpress lampje en werkt prima ze groeien een stuk sneller dan onder t5 tl licht.

Dit lampje is het de 85 watt versie:
    https://nl.aliexpress.com/item/10050...4d9879d2CPijQb

Ze krijgen nu organic bloom mee en organic bloom stimulator van BAC. Ik geef ze de minimale tot aan 1/2 tussen de minimum en de maximale hoeveelheid van wat je geven mag. En soms een dagje heel erg verdunt. Soms gooi ik 12 liter onder in de bak en houden ze het wel 1 a 2 dagen uit. Soms geef ik lekker 1 liter van boven en de dag erna maar 0.5 liter. Ik probeer het een beetje aan te voelen per dag en plant. Morgen ga ik beginnen met me PK booster er bij te gooien volgens me schema moest ik er een week geleden al mee beginnen maar vanaf waneer rekenen hun vanaf klok 12/12 of vanaf dat je plant echt zichtbare bloei begint te laten zien?

Ben benieuwd erg spannend begint het nu te worden.

Fijne paas allemaal
    Attached Files
    Last edited by Monkey Man; 17 April 2022, 20:11.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Echte bloei is bloei op t schema nrml gezien. Lekker egaal veld hier, bij mij is het schots en scheef.

De temperatuur valt nog mee, ik zie geen tekenen van licht en / of hitte stress, zoals kanoblad, en de foto's met het licht uit, zie je ook hoe mooi groen alles is, in theorie zou je op zo'n 60cm afstand moeten zitten, maar vooralsnog zien ze er goed uit, en inderdaad een mooi egaal veldje.

Maar mochten de dames nog gaan strekken dan is zelfs 400 watt ook nog te dicht op hun bladerdek.
    Misschien het overwegen waard om naar cooltube te kijken, bijv. zie link

Over de pk booster denk ik dat je moet beginnen te tellen als ze echt beginnen te bloeien, dus dat ze al pruikjes aan het vormen zijn, en niet vanaf 12 / 12.

P.S.

Ff terug Over de afstand van je lamp, mocht het lukken om wat toppen weg te buigen, zou je daar ook nog over kunnen denken.
    Belangrijkste is de veiligheid.

Succes

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Thnx man voor het advies. Het is niet de temperatuur die een probleem zal geven maar echt lichtstress en het verbranden door het vele licht zo dicht er op. Buigen gaat lastig de stammen zijn echt al een beetje hard aan het worden. Als een paar topjes fockop gaan worden en de rest nog netjes die wat verder onder de lamp vandaan staan. Is het maar zo. Leer momentje denk ik ook

14 dagen 18/16
    30 dagen 12/12

De plantjes staan nu even langer als 4 weken 12/12 en ze beginnen nu echt gas te geven met het aanmaken van de toppen. Je ziet het proces echt een beetje versnellen nu. Bijna 2 weken geleden he ik nog brutaal het netje er op gedrukt en ondanks ze toen al 16 dagen 12/12 stonden zijn ze toch nog best gaan strekken. Sommige topen zitten er 38 - 40 cm maar vanaf. Die wat buiten de lamp zitten maak ik me niet zo een zorgen om meer het stukje velt onder de lamp.
    20220419_224643.jpg 20220419_224720.jpg 20220419_222513.jpg
    Het veltje begint nu ze uiteindelijke vorm te krijgen en best wel redelijk gevult. van de 1e foto aan de rechterkant zit de WW en ik moet zeggen van wat ik tot nu toe zie gaat er niet veel vanaf komen. Ze vallen ook een beetje weg door de andere planten zijn ook een stukje lager. En ik wist met het maken van de stekken ook niet of het uberhaubt een goeie WW was met de goeie genen omdat ik hem nooit afgebloeid heb de moederplant.

20220419_222606.jpg 20220419_222529.jpg 20220419_224635.jpg 20220419_222621.jpg
    Het toppen feestje kan beginnen

Omdat ik met me toppen heel erg hoog in de tent zit heb ik erboven weinig ruimte en ook dat hij ze warmte niet lekker kwijt kan. Helemaal boven in de tent in de top is het 38 graden en waar me tent schuin begint te gaan is me tent 33 graden en in de toppen rond de 28/29 net buiten de lamp. De temperatuur op het scrog net is 24 graden en bij de potten 22.5 graden. Dus gelukkig is niet de hele tent warm. Omdat de lamp er erg dicht op zit ben ik straks bang dat ik daar fluffy toppen krijg en terug op 400 watt hmmmm pas als het echt drama begint te worden zal ik dit wel overwegen.

Met wat lezen en info vragen hoor en lees je dat je met co2 erbij iets hogere temperaturen kan hebben. Ik heb een co2 zak gekregen om iedergeval het beste uit me tentje te kunnen halen met deze omstandigheden. Al zal het heel weinig schelen als me plant 2 graden meer kan hebben ben ik al lang blij. En zo niet heb ik het tenminste geprobeerd.
    20220419_222504.jpg 20220419_222454.jpg
    Hij hangt nu schuin boven me ventilator en naast me buiten inlaat dus kan het zich lekker verdelen over de planten. Wie weet of het wat doet dus waarom zou je het niet proberen.

De planten hebben vandaag hun eerste beetje BAC organic pk booster meegekregen net even onder de minimale hoeveelheid. Me organic bloom ook op de laagste waarde nu meegegeven omdat je nu 2 toevoegingen geeft met (N) stikstof erin. Vorige keer had ik echt een stikstof probleem/overschot omdat ik me bloom en pk booster beide hoger gegeven had denk ik. En ze krijgen nog bloei stimulator erbij bij elke voedings gift.
    Vandaag heb ik ook weer de wekelijkse portie YUCCA meegegeven wat ook een beetje helpt tegen bladverbranding deze gaf ik altijd in de minimale hoeveelheid mee. Omdat ik nu bovenin dichter bij me lamp zit heb ik dit keer wat meer meegegeven maar nog onder het maximale van wat ik geven mag. Alle beetje helpen denk ik om problemen bovenin af te remmen.

Morgen krijgen ze weer een beurtje alleen water na deze toevoegingen. En erna zal ik de pk booster rustig omhoog schroeven en me boom minimaal tot 1/2 van het maximale.

20220419_221559.jpg 20220419_221446.jpg 20220419_221548.jpg
    De stekken gaan super hard nu met het nieuwe aliexpress lampje erboven groeien echt met de dag. Ik geef ze soms een klein beetje grow en root mee. Heb ze vandaag 1x getopt vanwege de hoogte. Het lampje kan ik dimmen en staat ongeveer op 25-33%. De WW komt langzaam op gang en is over het slgemeen niet echt een top plant zowel hier als in de grote tent.

Wat een kweekje is dit weer maar wel weer eentje waarvan ik leer.

Attached Files
    Last edited by Monkey Man; 20 April 2022, 02:26.

Comment

Deze temperaturen is geen reden tot zorg, van co2 toevoegen heb ik geen verstand maar lijkt me zeker niet nodig.
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ja dat klopt wel als je met zo een fles co2 gaat werken en co2 controllers erop dat je gesloten gaat. Zo zakje is puur een snoepje voor je plant veel meer zal het niet doen zo een zak denk ik.

• Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        De temperatuur nu wat je vermelde is geen reden van zorg.(rond de toppen)
        Weet niet precies hoe dat met co² gaat, wel weet ik dat je met hogere temperaturen kan kweken.
        Maar ik vermoed dat je dan wel fluffy toppen krijgt, vanwege de hogere temperaturen.
        Als ik het goed heb is dat een natuurlijke reactie van de planten.

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ja precies maatje had het ook alles wat flink onder de lamp gegroeid was was fluf geworden.

Ik kwam dit artikel tegen, heb hier nog niet van gehoord, interessant wel.

Bud Swelling
      Bud Swelling is een relatief onbekende manier om vooral voor dikkere toppen wiet te zorgen. Het klinkt vrij drastisch, maar is bewezen effectief. Door rond de 3e week van de bloei, wanneer de eerste topjes goed zichtbaar worden, het bovenste plukje van je toppen, zo’n drie millimeter, weg te knippen. Jawel, weg te knippen. De toppen worden niet alleen dikker, maar zullen ook nog eens meer trichomen bevatten. Probeer het maar eens uit op één van je wietplanten. Je zou dit elke 10-14 dagen kunnen herhalen, maar het volstaat ook door het eenmaal rond de derde bloeiweek uit te voeren

Bron:
      Dikke, maar toch lekkere compacte en harde toppen kweken, dat wil iedere kweker. De looks en formaat van de toppen zijn een belangrijke factor van de wiet.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Klets, afzuiger erop. De aziatische kliefmethode is na 4-5 weken bloei klieven, en idd niet met een sate prikker een gaatje maken, maar cms doormidden, dan nog minstens een maand laten afbloeien . Geen week voor t einde, maar eigenlijk recht int midden.

• Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Het is voor mij gewoon een experiment net zoals het mainlinen, Biotabs lijn, en dat ik luchtstenen in de airdomes heb gedaan, werkt het niet tsja jammer dan, plantje gaat niet dood ofzo, volgende keer ga ik met gewone potten werken en is met een scrognetje worstelen, kijken hoe dat gaat.

En commerciële kwekers doen dit niet alleen al om de tijd die dat vergt, daar gaat het om de kwantiteit.
        En als ze meer gewicht willen pleuren ze er wel wat doorheen.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Tuurlijk, moet je ook gewoon doen. Leer je alleen maar van

Ik denk dat geen broodkweker dit doet inderdaad, ook omdat het niks oplevert. Maar voor een hobbykweker zijn dit soort truukjes niet bedoeld, die gaan voor kwaliteit. Dat is ook de reden waarom het gemiddeld forumlid een afkeer heeft aan bijv cnnbs. Gesponserde artikelen, en de rest is vooral interessant voor broodkwekers

Daarom ben ik zo'n Fan van die HPS lampen 😁😁😁

Eerste keer FEMS onder LED
      Indica Medisch rondje van Barneys

Comment

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

150w led-verlichting geeft niet genoeg warmte af om in het najaar en winter om boven de 20graden te komen. Of je moet je verwarming overuren laten draaien of op andere manieren bij. Dan maak je vaak.meer kosten door te verwarmen stroom en/of gas. Bij hps geen probleem ik heb nu al 28graden als de lamp aan gaat in de koudere uren van de dag. Ik laat de tent nubeen stukje open en de deur van de kweekkamer zo gaat het terug naar 26. Het heeft dus beide voor en nadelen.

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            In de zomer zet ik zelf Niks, als het een super warme zomer word krijg ik de temperatuur niet goed bang voor tot. Z net zien dat ver in de bloei fase zo broeierig warm is. Zet er dan liever laat buiten. Ik heb ik de woonkamer wel airco maar die trekt het niet tot aan de andere kant van het huis.

• Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Extra xxxl lange luchtslang

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Airco werkt niet met lucht

14 dagen 18/16
          39 dagen 12/12

Ja daar ben ik dan weer. Helaas heb ik het heel erg druk gehad de afgelopen tijd zowel werk als prive en met allemaal andere zaken auto's stuk waar je dan weer 4 dagen onder ligt ga zo maar door. Maar dat betekend niet dat de planten stil hebben gestaan of omdat ik het hier helemaal niet gezellig vind. Want tot nu toe vind ik jullie over het algemeen top gasten kwa motivatie interesse en adviezen in dit wereldje.

Over het algemeen doe ik weinig met de planten de laatste tijd omdat ik er heel slecht op kan kijken omdat ik heel weinig ruimte heb om me er doorheen te wurmen en oppassen dat ik niet me tent in val. Dus probeer ze gewoon goed water te geven en te voeden.
          20220429_184811.jpg 20220429_184815.jpg 20220429_185159.jpg
          Zie je de ruimte die ik heb om me lichaam doorheen te wurmen om alles een beetje te bekijken. Deze ronde is uiteindelijk niet netjes gegaan zoals gehoopt maar ondanks dat proberen we het beste er uit te halen.

20220429_185233.jpg 20220429_184937.jpg 20220429_184931.jpg 20220429_184949.jpg
          Zo goed als het kan een beetje fotos proberen te maken van bovenaf. Op de laatste foto het rijtje WW. En de WW ruikt zo bruut lekker helaas dat er niet veel aan zit omdat veel te laag onder het net is uitgevallen.

20220429_185302.jpg 20220429_185454.jpg 20220429_185449.jpg
          Zoals je ziet zie je wat verbrand en gekrult uitgedroogd blad. Ik kan heel slecht zien welke top van welke plant is. En wat me op valt is dat soms 1 tak gekruikeld en verbrand blad heb miss door perongeluk overvoeden en de combinatie van de lamp dicht bij en dat soms een andere tak van de zelfde plant er helemaal geen last van heb.

20220429_184922.jpg 20220429_184856.jpg 20220429_185239.jpg 20220429_185159.jpg
          Er ontstaat wiet mensen ik geef nog steeds Organic bloom - organic pk booster - bloom stimulator. En vanaf week 4.5 12/12 de pk booster mee gaan geven en steeds de waarde een beetje omhoog schroeven. Zit soms als minimaal 10ml is en max 30 ml geef ik 20ml pk nu en dan schroef ik me organic bloom zeer laag om me (N) stikstof te reduceren. En soms een waterbeurtje tussendoor of een heel ligt gevoede waterbeurt.
          Ze drinken echt per plant verschillend ik weeg vaak de potten omdat ik van boven toch niet kan zien welke top welke plant is. Na lang volgen bukken en hangen lukt het maar zo gaan we niet te werk.

20220429_184909.jpg
          Ik heb voor de lol 1 stekje de hele tijd mee laten groeien die ik op me scrognetje zet. Hahahah zal misschien 1 dikke joint zijn maar wel gewoon geinig.

20220429_185142.jpg 20220429_185103.jpg
          De Purple punch die je hier ziet zal niet heel veel geven deze ronde niet eens om de plant zelf denk ik want hij doet het over het algemeen erg goed. Maar door het net er uit nood opgedrukt te hebben komen veel nodes/takken gewoon niet goed boven het net uit. En ik heb nu al spijt geen ak47 stekken heb gesneden want ik zie wel dat dat grote gevers zijn.

De lamp zit er soms maar 30cm vanaf en ja ik zie sommige toppen/bladeren niet helemaal 100% gaan maar over het algemeen valt het me erg mee ook met de warmte is het te doen.
          onder in de tent is het soms maar 22 graden en de inkomende koude lucht boven gaat ook onder me lamp door gelijk deels naar me filter die staan in 1 lijn met elkaar bovenin. En wat koudere lucht van onder uit de planten naar boven waardoor de toppen niet belachelijk heet worden. Rond de hogere toppen zweeft het tussen de 30 -33 graden en heb dat c02 zakje er nog bij.
          Toch denk ik minder te oogsten dan ronde 1. Maar deze ronde is wel ongeveer 5 - 6 weken eerder klaar dan ronde 1.

Voorgroei Hokjeeee

20220429_161613.jpg 20220429_162012.jpg 20220429_162049.jpg 20220429_161626.jpg
          De linker 2 zijn de Purple Punch stekken die ik er af gesneden heb en ze doen het tot nu toe erg goed. Helemaal rechts de RudeBoi die ik heb gekregen en ze lijken het heel goed te doen onder het Aliexpress Quantum boardje. Het is een 85 watt en staat op 40 - 60 % gedimt.

20220429_162021.jpg
          Ik top de plantjes wel om te zorgen dat ze niet te hoog worden. Ze staan in 2 liter potten en volgende week gaan ze over naar een grotere pot. Ik wou gelijk doorstarten met de voorbereidingen van ronde 3 en voorgroeien alvast. Maar ik ga over een tijdje een gigantische drukkte tijd tegemoed met wat verbouwingen hier. En voordat ik die purple punch echt ga gebruiken voor stekken wil ik de wiet eerst roken. Dus ik ga pas starten met stekken en of zaad als de wiet gewoon allemaal gedroogd is.
          Het moet hobby blijven en geen stress compentitie. En ik denk toch voor ronde 3 een sog opstelling 4x4 16 potten in 11 liters. Daarom goed de tijd nemen of die Purple Punch goed genoeg is anders 9 18 liter potten uit zaad. Want die RudeBoi gaat mij over 5 weken geen 16 stekken geven nog.

Thnx mensen volgende week weer wat meer tijd dus kan ik jullie weer een beetje lekker stalken

Goed weekend mensen

Attached Files

Comment

• Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Ach je moet maar zo denken dat je straks een paar potten vol toppen hebt, ziet er desondanks toch goed uit.
            Succes

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Niet netjes zeg je, maar deftig , toch een mooi toppenveld hoor ! En mooi voorgroeihok vol al , keep it going !

• Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Hahaha deftig mooi gesproken mr pipes 😁 maar alle handelingen met de planten altijd met respect voor de kweek 😅😁

Ziet er prima uit, weer een leerzame ronde voor je lijkt me!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Precies blijven leren en ondervinden. Moet improviseren ik kan maar tot 1.4 meter me rits openen. Dacht volgende keer kleinere maat potten en na de voorgroei tent gelijk 12/12.

Ziet er toch wel netjes uit, probeer de volgende kweek de helft minder planten te zetten. Dan heb je genoeg plaats ok de planten te verzorgen en waarschijnlijk hen je dan dezelfde of meer opbrengst.

Comment

• Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Ja precies en dan scroggen. Of veel kleine potten sog en na de voorgroei tent gelijk 12/12. Kan maar tot 1.4 meter me rits openen dus moet erg laag blijven.

giphy.gif

Comment

• Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Thnx mensen mee eerste jd bday 😁😁😁

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Gefeliciteerd en fijne geboortedag!

• KnetterMug
            KnetterMug commented