Heerlijk rookwaar weer, mooie opbrengst van de Dames. Op naar volgenden ronden
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AK47 + Purple Punch uit zaad met White Widow stek. 2de ronde 1.2x1.2 Rooftent 600 Watt HPS
Collapse
X
-
Het droge resultaat is binnen!!!!
465 Gram droog!!!!
28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
14 dagen 18/16
66 dagen 12/12
Zelf was ik 6 dagen van huis dus iemand anders moest het droog proces waarnemen en het is iets te droog de potten in gegaan waardoor curen niet echt meer kan in de potten helaas. Het ging de pot in tussen de 50 - 55% waardoor het curen niet meer van toepassing is.
De AK47 toppen zijn over het algemeen niet heel hard geworden het verschilde wel per plant terwijl het in natte toestand een stuk harder leek. Het zit tussen hard en fluf in misschien toch de warmte geweest boven in de tent. De Purple Punch is het hardste uit de test gekomen.
20220607_154336.jpg
Daar is het dan lekker ook nu verschillende soortjes. Ze smaken allemaal wel redelijk goed de geur bij de grote toppen komen er lekker uit. De kleinere toppen iets minder maar miss omdat het iets te droog erin is gegaan miss komt het nog na een paar dagen in de pot.
20220607_154509.jpg
Dit is de Purple Punch totaal 83 gram droog in de pot. Hij smaakt een beetje kush earthy kruidnagel bosbes waarvan de bosbes heel licht.
Purple Punch Van Zamnesia
20220607_154346.jpgAK47 lekker fris licht zoetig mini beestje citrus smaakt heerlijk tijdens het roken. Iets minder compact dan verwacht maar zeker geen losse fluf troep.
254 gram droog.
AK47 Van Free Seeds Online
20220607_154545.jpg
De verborgen schat in me tentje de White Widow uit stek waar veel meer is afgekomen dan ik zag in me tentje. Rookt heerlijk weg niet een heel sterk wietje maar dat is de WW sowieso niet. Het is een lekker lichte knetter smaakt heel lekker en vooral de geur is top van deze.
Moederplant White Widow van Royal Queen seeds en daar stekken van gemaakt.
128 gram droog
Vandeweek ga ik alles opruimen en schoonmaken en ga ik beginnen met stekken snijden voor ronde 3 worden 4x4 potten 11 liter 16 stuks SOG. Miss switch ik op het laatste moment wel naar de 9 liter daar ga ik nog even over nadenken met de 11 had ik nog een beetje tussen ruimte tussen de potten dus het zou goed moeten gaan.
Ik heb daarvoor de RudeBoi moederplant en 2 Purple Punch planten. En 2 Tangerine Dream zaden van Barney Farm die ik nu net aan eht ontkiemen ben.\
20220607_160947[1].jpg 20220607_154811.jpg 20220607_154758.jpg
Dat ik weg was is de rudeboi een beetje achteruit gegaan beetje vergeeling en puntjes komen er aan helaas. Door me maatje werd ook gezegt dat je een beetje voorzichtig moet zijn met het kweken van deze vergeleken de wat makkerlijke planten zoals de ak en WW en Purple. Als iemand ziet wat er mee is graag tips.
Even kijken hoeveel ik hier afgesneden krijg het liefst vul ik het meeste op met de RudeBoi aan de hand van het aantal stekken rudeboi ga ik opvullen met de Purple Punch en als beide Tangerine dream zaden goed uitkomen komt die er ook in.
Deze ronde zal ik nog 1x Met bac organic doen met de final solition erna wil ik overgaan op een andere voeding en ook me waardes meten.
THNX Peeps ik denk dat dit het verslagje was. Het was weer erg leerzaam deze ronde.
Ik wil jullie ook graag bedanken!!!!
Op naar round 3
Last edited by Monkey Man; 7 June 2022, 19:59.
- Likes 7
Comment
-
DZqG.gif
Lekker - potten terug vol !èé!
0A01E032-6D5A-40CE-BD70-809B865C2B03_1_201_a.jpg
Nu ronde drie , zomer teeltje gaat
zweten worden van't jaar !!
Remco.
- Likes 4
Comment
-
Voorbereidingen Ronde 3
Ik zal binnekort een nieuw verslag aanmaken voor ronde 3 maar hier alvast de voorbereidingen.
De bedoeling is SOG 4x4 16 potten van 11 liter neer te zetten. Waarvan ik het liefst 14 RudeBoi stekken neerzet en 2 Tangerine dream zaden van Barneys farm. Misschien dat ik nog 1 Purple Punch stek neerzet maar dat beslis ik op het laatste moment.
Zelf ben ik even op onderzoek uit gegaan en met een paar bekende gesproken over hoe hun stekken maken en beginnen. Zelf deed ik vorige keer een stek met stekken gel in een potje met aarde en 8 dagen later zag je een worteltje. Het werkte prima maar nu ik 23 stekken heb gemaakt is dat best een gedoe met potje aarde dus ik kreeg een leuk tasje mee met wat spullentjes en wat uitleg. Voor zover ik het nog wist want ik was natuurlijk ape stoned en thuis gekomen moest ik het verhaal nog een beetje puzzelen hoe het ook alweer zat.
20220613_205139.jpg 20220613_210659.jpg
Ik kreeg een tray met kleine startblokjes mee waar aan de onderkant een klein gaatje zit. Deze moest ik goed nat maken en 15 minuten laten uitlekken. Onder in de boden van me 2 Kleine propergators. Hier heb ik een bodem van 1-1.5 cm perliet in gedaan en deze goed nat gesproeid en in gegieterd. Er licht net aan geen plas onderin.
De bedoeling is dat het perliet vochtig blijft en als de stek worteltjes gaat maken in het start blokje de wortels naar het perliet gaan wat nat is. En doordat de Perliet zacht is beschermd het ook de wortels als ze er uit komen.
20220613_211540.jpg 20220613_211850.jpg 20220613_211932.jpg
Dit is de Rudeboi moederplant hiervan heb ik 20 stekken afgesneden en in water gedaan. En 3 Purple Punch stekken als reserve.
Van de stekken heb ik de groetere bladeren ingekort behalve de kleine nieuwe bladeren. (sorry geen foto van gemaakt)
Het stekje mooi schuin afgesneden van onder met een scherp mesje en in de stekken gel gedoopt. En dan wacht ik 3-5 minuten voordat ik hem pas in het startblokje zet. Waarom weet ik niet maar het staat op het doosje.
image_445681.jpg 20220613_221444.jpg image_445686.jpg
Het traytje startblokjes met stekken op het vochtige perliet gelegd nog even nat gesproeid de bladeren en de binnenkant deksel. En de 1e 3 a 4 dagen nog af en toe een natte douche krijgen ze en miss wat sproeien op het perliet.
En ik had 2 reserve stekken meegekregen voor als ik me moederplant perongeluk stuk zou knippen.
20220613_221758.jpg
Dit is er overgebleven van de moederplant en ik had er 20 af gehaald er hadden er miss zeker nog 6-10 af gekunt.
Binnekort verslag summer round nr 3
Ben benieuwd zomerkweekjes zijn de lastigste hoor ik her en der.
- Likes 8
Comment
-
Lekker bezig!
Ik zou alleen de stekken niet nat sproeien, dat is nergens goed voor en leidt tot luie stekken en/of rot. Ook perliet op de bodem is uitkijken want het trekt het vocht uit de blokjes met als gevolg dat je stekken doodgaan.
Succes met je nieuwe ronde!
- Likes 3
Comment
-
Thnx maat voor de info. Hierop kan het natuurlijk wel eens stuk gaan als je niet uitkijkt. 👌
-
Klopt, de steenwol blokjes van 4 x 4 cm plaats je nat op de vloer van de lege kweekbak en met de stek er in. Kap er op met de klepjes gesloten en onder de led tl plaatsen. Het enige dat je hoeft te doen is controleren dat het blokje niet uitdroogt. En beetje bij beetje zet je de klepjes open, eerst een en dan de tweede. Na een week kan de kap er af en dat geniet dan zeker de voorkeur. Want zodra de kap is af is, is het risico op schimmel geweken. Nooit de bladeren besproeien tenzij het is tegen beestjes, maar dan dompel je de stekken beter en pas nadat ze flink wat wortels hebben.
En graag gedaan, ik hoop dat je er wat aan hebt!
-
Verslag ronde 3 is in de lucht mensen de stekken zijn gelukt mocht je geintereseerd zijn hier het linkje:
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ifornia-strain
- Likes 4
Comment
Comment