Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 + Purple Punch uit zaad met White Widow stek. 2de ronde 1.2x1.2 Rooftent 600 Watt HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nen gelukkige verjaardag gewenst 🥳🥳

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Thnx man me eerste jd bday

Wel wat te laat maar alsnog Gefeliciteerd.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
      14 dagen 18/16
      45 dagen 12/12

De schatjes staan nu 6 weken en 3 dagen op 12/12 en ik merk in deze fase is het alleen nog maar een beetje watergeven met voeding en vaak even goed kijken in en op je veltje voor zover dat bij mij nog gaat.
      Ze krijgen 1 watergift volledige hoeveelheid voeding de pk booster wat hoger in ze waardes en de organic bloom wat lager in ze waardes deze periode. De dag erna krijgen ze voedingwater wat over was van de dag ervoor aangemengd met water. En erna soms alleen een waterbeurtje. Elke plant drinkt echt verschillen de AK47 die in het begin langzaam mee kwam en die ik ook niet getopt heb drinkt weinig. En me middelste AK47 plant de 2 ak achterin drinken het meeste. Ik denk dat het ook komt hoeveel toppen heeft welke plant boven het netje zitten.

De toppen die erg dicht bij de lamp zitten die bladeren lijken net chips geworden maar dat was te verwachten en hoe verder je van de lamp af gaat naar buiten des te minder het word. Over het alhemeen zie ik geen belachelijk fluffy toppen. En ik zie wel de AK47 planten zijn aardige gevers ook in de 3e week bloei bleef de top strekken.

20220505_205628.jpg 20220505_205632.jpg 20220505_205637.jpg 20220505_205641.jpg
      Je ziet dat bij sommige dus de bladeren echt aan het stuk gaan zijn.

20220505_205613.jpg 20220505_205535.jpg
      De WW die in de toppen wat achter leek te blijven begon sinds vorige week een stuk sneller toppen te vormen. En deze ruikt echt geweldig van alle 3 de soorten ruikt deze het lekkerste tot nu toe.

20220505_202809.jpg 20220505_202815.jpg 20220505_202839.jpg
      Dit zijn de planten uit het voorgroei hokje links de 2 Purple Punch en de rechter van de 3 de Nieuwe RudeBoi en op de laatste foto het WW plantje.
      Vandaag heb ik de Purple en de Rudeboi overgepot de rudeboi gaat sowieso een keer gebruikt worden voor stekken en de Purple hangt er van af hoe het eindresultaat is in de grote tent.

20220505_202824.jpg 20220505_204145.jpg
      De RudeBoi doet het erg goed tot nu toe. Is nu bijna 4 weken jong vanaf stek gemeten.

20220505_202834.jpg 20220505_203530.jpg
      De Purple Punch gaat ook wel lekker en alle krijgen water en soms een beetje grow voeding erbij maar niet heel veel af en toe.

20220505_205355.jpg 20220505_205416.jpg
      Ik had nog een aantal oude bloem potten staan deze heb ik wat lager afgesneden ik denk dat het nu ongeveer 3.5 a 4 liter potjes zijn.
      En het ali quantum boardje lijken ze erg prettig te vinden tot nu toe.

Ze gaven 8 weken bloei bij de purple punch en ak47 dus ben benieuwd hoelang ze nu nog moeten staan ik denk toch nog 3 weken ongeveer. Het is wat lastiger kijken voor me nu maar ik blijf ze in de gaten houden. Ik merk wel dat ik deze ronde wat meer aan het uitzingen ben omdat ik er allemaal wat lastiger bij kan en minder fijn op kan kijken. Volgende ronde zijn we er gewoon weer fanatiek bij

Attached Files

Comment

En? Hoeveel heb je geoogst ?

Comment

14 dagen 18/16
          65 dagen 12/12

Hallo fijne kweek vrienden. Hier ben ik weer heb het helaas nog heel erg druk zowel prive veel te doen en druk op werk en alles wat er nog bij komt. De herfst zal ik veel meer tijd hebben om hier vaker en uitgebreider te posten.

De planten staan nu 9 weken en 2 dagen 12/12. De AK47 en Purple Punch gaven ze 7-8 weken bloei en de white widow 8-10 weken bloei. Morgen avond gaat de schaar erin. Bij de hoger gelegen toppen zijn de meeste trichomen milky en her en der een amber kleurtje erdoorheen bij de ak en purple en bij de WW zie je nog af en toe een heldere ertussen. Je ziet wel de iets lager gelegen topjes dat ze minder rijp zijn maar zeker 90% milky. Spoelen doe ik nu 10 dagen geen voeding meer alleen water. Ik had ze graag nog 4 a 7 dagen laten staan maar dat gaat helaas niet ivm vakantie en het drogen nog.

20220525_185322.jpg 20220525_185328.jpg 20220525_185412.jpg
          De AK47 is een grote gever deze ronde. ondanks ik uit nood alsnog het net erop moest drukken is er toch nog aardig top boven het netje uitgekomen.

20220525_185628.jpg 20220525_185322.jpg 20220525_185441.jpg 20220525_185434.jpg
          De toppen die ik nu laat zien zien er anders uit als de rest deze plant heeft toppen met veel meer uitstekende haartjes dan de andere AK47 planten. Ik dacht dit word 1 fluffy zooi maar als je er in knijpt is het eronder toch wel lekker hard dus ben benieuwd na het drogen van deze AK. Vandeweek heb ik er al een topje van af gesnoept en deze ruikt heerlijk lekker fruitig zoetig en smaakte al best lekker.

20220525_185648.jpg 20220525_185832.jpg
          Dit is de Purple punch en de toppen die goed boven het net uit zijn gekomen doen het best wel redelijk in volume. Iets minder dan de AK maar zeker niet slecht. Helaas zijn bij de purple niet alle zeitakken mooi boven het net uitgekomen dus zal hier niet heel veel van afhalen maar wat er uit stak heeft het netjes gedaan. Hier heb ik 2 moederplanten van gemaakt als de smaak goed is zal ik deze gebruiken voor stekken. Kwa geur valt deze nog best mee tot nu toe.

20220525_185454.jpg 20220525_185359.jpg
          Dit is het rijtje WW deze zijn een beetje weg gevallen in de tent kwa hoogte en hoeveelheid licht wat ze kregen. Maar her en der toch lekker ogende topjes en de geur van de WW is fantastisch lekker zoetig fruitig.

20220523_155622.jpg 20220523_160202.jpg 20220523_155617.jpg
          Dit zijn de 2 Purple Punch stekken geworden heb ze een beetje bijgeknipt her en der wat groot blad weggehaald. Zijn best leuke moederplantjes geworden voor stekken als deze lekker is met roken.

20220523_160414.jpg 20220523_160419.jpg 20220525_202040.jpg
          Dit is de RudeBoi plant geworden deze is nu zo een 6 weken oud ongeveer vanaf stek. Omdat ik tussendoor op vakantie ga kon ik niet doorstarten en voorbereiden met ronde 3. Dus deze zal ik na me vakantie in alle rust voorbereiden en stekken maken. Zoals je ziet zijn ze lekker hoog geworden en doen het heerlijk op het aliexpress quantum boardje. Deze staat op 40% ongeveer. Na het knippen gaan de planten in de grote tent en ik zal drogen in de kleine tent.

De temperatuur lag rond de toppen gemiddeld met de lamp aan tussen de 29 en 34 graden. Met af en toe een uitschieter van 38 graden en de lv rond de 50% vaak iets minder met de lamp aan. het zal niet lekker geweest zijn voor me bladeren maar gelukkig geen hele erge schade verbranden toppen of helemaal heet fluffy geworden onder de lamp. Soms zat hij er maar 30cm vanaf. Met warme dagen trok ik beide lucht van onder me dak zowel de aanvoer onderin de tent en boven in de tent.

Ik heb gevoed met BAC organic ik ga daar ronde 3 ook nog mee doen en erna wil ik een andere proberen. Welk merk raden jullie aan?

Ben erg benieuwd wat er af gaat komen ik denk sowieso minder dan vorige ronde 495 gr helemaal droog was dat. Deze ronde is wel 5 weken eerder klaar dan de vorige ronde. Dan reken ik het voorgroeien in de kleine tent niet echt mee die tent kost me maar 50 watt aan energie per uur.

Nogmaals helaas erg druk prive wat minder tijd hier als het kouder buiten word gaan we hier weer volgas zitten. Ik mis jullie stiekem wel een beetje maar we rammen wel gewoon door

Attached Files

Comment

• Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Well done👍HPS knuppels herken je al van ver.

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Goed werk geleverd, knip ze en geniet ervan

• Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            HPS bommen 💣💣💣

Mooie ronden gedraaid, dike knotsen veel variatie benieuwd na droging 👌

Comment

• Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Ja zeker er is wiet en een hele leerzame ronde. Ik heb er veel van geleerd en ondervonden. Het blijft leuk en interessant

• KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Zeker heb het zelfde, elke ronden is anders en loop je tegen Dingen aan..

Dat ziet er prima uit ! Succes met knippen vandaag.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Succes met het knipperdeknip festijn dat het toch een goede opbrengst is geworden
            Ook alvast een fijne vakantie

Comment

Beste toppen en goed gedaan!

De voeding die ik gebruik is T.A. wat voorheen GHE heette. Bevalt me goed, maar er zijn meer goeie merken.
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Of bedoel je dan ben je ook aan het controleren, maar je meet het alleen niet🤭😉

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Neen, ik bedoel dat wanneer je maatbekers gebruikt je in feite ook aan het meten bent, doch kan je met een maatbeker niet controleren wat de Ec en pH van het voedingswater is en is een maatbeker dus niet zo accuraat als een metertje in het voedingswater steken.

• Monkey Man
                Monkey Man commented
                Editing a comment
                Dit moet ik 3 x in de geheke kweek meegeven die dat een beetje moet stabiliceren ec en ph. maar ik ben wel van mening met minerale voeding en wel te meten meer er uit kan halen. Dit werk wel prettig scheelt veel fouten als beginner.

BAC Final Solution zorgt voor een snelle fermentatie van alle afvalstoffen rond de wortel/wortelharen. Door het stimuleren van bepaalde groepen micro-organismen zullen deze enzymen gaan produceren.

Deze enzymen zorgen ervoor dat afvalstoffen als chloor (Cl) en natrium (Na), aanwezig in leidingwater, worden gebonden. Deze (schadelijke) afvalstoffen hebben dusdanig geen invloed meer op de EC bij de wortel. Uw gewas heeft alle mogelijkheden om de bruikbare elementen van BAC PK Booster op te nemen. Dit product is ook zeer geschikt voor het opwaarderen van uw substraat. Altijd koel bewaren en bij deze biologische producten geen enzymen meer gebruiken!

Hoeveel heb je nou geoogst ?

Comment

14 dagen 18/16
                66 dagen 12/12

Hier het knip verslag

Het was een spannende ronde waarbij ik tussendoor vanwegen het erge strekken uit nood er nog een scrognet overheen heb geduwd na 2.5 week 12/12 voordat alles de lamp in groeide. Ik had daardoor minder wiet verwacht dan ronde 1 waarbij ik 2060 gram nat had en droog was dat rond de 490 gram.

Deze Knipbeurt ronde 2 je gelooft het of niet nat 2051 gram Er kwam veel meer wiet uit dan ik had verwacht onder het grotere toppen veltje lagen veel verborgen kleinere topjes die net tussen compact en fluf in zitten. En erbij heb ik nog 100 gram nat niet rookbare fluf topjes die ook nog een beetje gelig waren waar ik een lekkere isolator van ga maken deze heb ik niet meegeteld bij de totaal score nat.

20220526_190628.jpg 20220526_222850.jpg 20220526_223342.jpg
                Dit zijn wel behoorlijke knallers geworden Voornamelijk de AK47 gaf van die mooie lange gestrekte toppen en voelen aardig compact aan. De White widow waren allemaal iets kortere toppen die heb ik er niet bijgelegd op de foto.

20220526_215125.jpg 20220526_224619.jpg 20220526_224633.jpg
                Omdat ik erg slecht van boven kon kijken in de tent zag ik maar weinig grotere WW toppen en goeie rookbare wiet boven het net uitkomen. En ik stond versteld van het aantal grammen WW nat 537 gram ww waarvan 50% lekkere topjes waren die ik op kon hangen en de rest iets kleiner iets minder compact maar niet volledig fluf die ik niet met de hand knip maar met de knipmolen. veel meer dan verwacht.

De Purple Punch zag ik ook maar 5 grotere toppen boven het net uitkomen maar uiteindelijk 358 gram nat. Ik vind de geur erg meevallen tot nu toe van de purple en ik had daar veel van verwacht kwa geur smaak enzo. Maar vergeleken de AK47 die overgens heel lekker ruikt en vorige week al een topje van geknipt heb en gerookt gister die smaakte al heerlijk.

De ene AK plant gaf maar 160 gr nat en de andere 360 gr nat de grote drinkers waren ook de grotere gevers.

20220528_160502.jpg 20220528_160507.jpg
                Worteltjes

Ben benieuwd naar het droge resultaat. Dit had ik nooi verwacht van deze ronde ik dacht uit te komen op 300 gr droog ofzo maar er zat veel verborgen onder het blader dek en de AK bleef maar strekken met ze toppen dat is zeker een goeie gever. En deze ronde was 4.5 week eerder klaar dan ronde 1 dus wel een tijdswinst, En het scheelt weer 100 euro stroom per maand.

Leerzame ronde weet nu wat ik absoluut niet meer wil doen en wat prettiger is om te werken met mijn soort vorm tent en latere rondes zal er ook led komen eerst me hps spullen een beetje misbruiken nog anders is het ook zonde maar 2 rondes er mee te draaien.

20220528_160103.jpg
                De stekken planten staan nu in de grote tent met het ali lampje er boven als de purple niet lekker smaakt zal ik hier geen stekken van maken het groeien en het aantal grammen is prima. De bedoeling is een sog 4x4 neer te zetten. 16 potten 11 liter en ik heb geen genoeg rudeboi stekken dus hopelijk is de purple het waard anders zal ik deze gewoon weg gooien en moet ik kijken hoe ik de rest ga opvullen ik heb nog wat zaadjes liggen tangerine dream van barneys farm die bloeit ongeveer net zo lang als de rudeboi. En en royal cheese van royal queen seeds en gorilla glue zaden maar de glue blijkt herma gevoelig te zijn dus erg tricky vind ik die om erbij te zetten.

Miss koop ik nog een leuk zaadje iemand suggesties van deze moet je zeker een keertje groeien voor de smaak?

Ik hou je op de hoogte van het droge product

Comment

• Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  mooi mooi daar doen we het tenslotte voor !!

• Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Erg mooi resultaat, idem toppen!!

Sog in 11 liter?

• Monkey Man
                  Monkey Man commented
                  Editing a comment
                  Ja er passen heel mooi met een beetje tussenruimte 4 x 11 liter potten in. Ik zat ook te denken miss is 9 liter prettiger.

Het groene goud op de grond leggen is bijna heiligschennis Monkey Man en dat kan echt niet hoor!

Verder een uitstekend resultaat! Als die toppen net zo hard zijn als ze lijken dan denk ik wel dat je blij wordt van het drooggewicht! 1415 gram nat als ik het goed heb? Zo ja, dan zal je ergens rond de 300 gram uitkomen.
                Horks Fototopic 2.0

Comment

• Monkey Man
                  Monkey Man commented
                  Editing a comment
                  Het natte resultaat is 2051 gram 9 gram minder als ronde 1.

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Netjes! Aangezien er ongeveer een vijfde van het natte gewicht overblijft, zal je ergens rond de 410 gram uitkomen.

Ik vind het een mooi resultaat🪙🥳, en de toppen zien er erg goed en lekker uit, toch nog een mooie opbrengst Dat het je goed mag smaken

Succes

Comment

Proficiat èé
                  cartoon_thumb-up.gif
                  Nu nog de droge grammetjes
                  en t'is fèést !!

komkom effe nen pronostiek
                  --> 469 gr droog in de pot !!

Remco.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Monkey Man
                    Monkey Man commented
                    Editing a comment
                    Ik spring een gat in de lucht als we daar op uitkomen. Ik hou jullie op de hoogte 😇😄😁

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    440 gram droog.

• Corleone1933
                    Corleone1933 commented
                    Editing a comment
                    450 en geniet ervan👌

Probeer green gelato soort, veel goede verhalen over gehoord.

Mooie oogst man, gefeliciteerd

Comment

• Monkey Man
                    Monkey Man commented
                    Editing a comment
                    Dat is een veel voorkomend naampje ook green gelato. Net zoals de dos i dos 33 zie je ok zo vaak. Toch maar eens even kijken naar die soortjes
                Bezig...
                X