hallo allemaal
ik dacht het word terug tijd om nog eens een kweekje op te zetten
zo heb ik bij royal queen seeds 3x white widow en 3 x critical besteld
omdat ik graag eens een ander soortje rook en heb plaats in mijn kast
deze keer werk ik met een 400watt lamp mijn eerste kweek was met een 600 watt en had problemen met de warmte kan enkel naar buiten afzuigen
nu heb ik minder problemen met de warmt kan het mooi op 26 graden houden
de plantjes zijn na 2 dagen met ontkiem pluggen uitgekomen nu zijn ze 5 dagen oud 3 er van zijn de blaadjes al open gegeaan de andere 3 moeten de lob blaadjes nog open gaan
hier heb je enkele foto's er staat nog een plant in bloei in mijn kast das een plant dak van een vriend gekregen heb die de hobby niet leuk vind
ik ben verzot op mijn lady's
het is een lady cane dat in bloei staat ik heb ze gehad als ze 2 weken in bloei was ze is zeer gestrekt in week 3 heeft ze nog 26 cm gegroeid zo heb ze moeten toppen ze kwam te hoog voor mijn kast kben wat aan het dieven geweest om da bovenste plukken dikker te laten komen
heb de onderste afgesneden en heb er stek poeder aan gedaan en ze ook in een potje gezet mss groeien ze verder en heb ik nog iets meer weed we zien we
met proberen graak je verder
DSC00901.jpgDSC00896.jpgDSC00898.jpg
DSC00899.jpgDSC00897.jpgDSC00895.jpg
DSC00900.jpg
ik dacht het word terug tijd om nog eens een kweekje op te zetten
zo heb ik bij royal queen seeds 3x white widow en 3 x critical besteld
omdat ik graag eens een ander soortje rook en heb plaats in mijn kast
deze keer werk ik met een 400watt lamp mijn eerste kweek was met een 600 watt en had problemen met de warmte kan enkel naar buiten afzuigen
nu heb ik minder problemen met de warmt kan het mooi op 26 graden houden
de plantjes zijn na 2 dagen met ontkiem pluggen uitgekomen nu zijn ze 5 dagen oud 3 er van zijn de blaadjes al open gegeaan de andere 3 moeten de lob blaadjes nog open gaan
hier heb je enkele foto's er staat nog een plant in bloei in mijn kast das een plant dak van een vriend gekregen heb die de hobby niet leuk vind
ik ben verzot op mijn lady's
het is een lady cane dat in bloei staat ik heb ze gehad als ze 2 weken in bloei was ze is zeer gestrekt in week 3 heeft ze nog 26 cm gegroeid zo heb ze moeten toppen ze kwam te hoog voor mijn kast kben wat aan het dieven geweest om da bovenste plukken dikker te laten komen
heb de onderste afgesneden en heb er stek poeder aan gedaan en ze ook in een potje gezet mss groeien ze verder en heb ik nog iets meer weed we zien we
met proberen graak je verder
DSC00901.jpgDSC00896.jpgDSC00898.jpg
DSC00899.jpgDSC00897.jpgDSC00895.jpg
DSC00900.jpg
Comment