Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Over-all zien ze er wel gezond uit, deze meisjes hebben er wel zin in, en wat Bas Haze zei, strekken ze inderdaad behoorlijk.
Weet niet wanneer je gaat overpotten, met overpotten kan je nog wat corrigeren, door ze wat dieper in de grond te zetten.
200ml water verdeeld. 20220325_074429.jpg Ze gaan in deze potjes nog getopt worden. Het loopt allemaal wat uit in de volgende tent. In extremis zou ik ze nog een tijdelijk onderkomen in mijn 3 literpotjes kunnen geven. Al was dat niet het plan.
250ml uitgeschud.... 20220329_074125.jpg nog 2 weken hier en dan verhuizen naar de tent die nog tijdelijk gedeeld gaat worden met een bende AFjes. Deze kist gaat dan Jacky, Cheese en Gorilla Girl verwelkomen vioor een droogbeurt en afslanksessie. Logistieke trubbels in de kelder. Ik was weer wat te enthousiast.
Ik moet 2 lichtschema's met elkaar verzoenen.
Als alles dan droog is, moeten de guerrilla AFjes weer opgekweekt. Nog net geen stress.
Groeispurtje precies. 250ml verdeeld en de wind weer aangezet. 20220401_075042.jpg
Nog een dikke week en de eerste 3 mogen verhuizen naar een nieuwe pot. en gaan ze allemaal verder in de tent.
Comment