Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x gorilla clue (auto's) van fastbud seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mooie score, potten vol! En nog te gaan . Enjoy!
    Ganja always does the trick.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Klinkt zwaar night queen of gaat ze zoet binnen ? Voorraad stockeren voor moeilijkere tijden kan nooit kwaad , en soortjes ook niet . Stukje night queen opsparen

• Italiano
      Italiano commented
      Editing a comment
      ze komt zwaar binnen. meer een aardse smaak dan een zoete, vind ik

• Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Netjes, geniet ervan.

Update:

12 weken

Zojuist heb ik de toppen ontzien van groot & klein suikerblad en takken.
    De suikerblaadjes die ervan af kwamen + fluffy zullen worden omgezet in wiet olie & wietzalf. Ook gaat er goede compacte toppen gebruikt worden voor de olie en zalf.
    Rest bewaren voor rookwaar.

20220510_171519.jpg
    Topje geknipt en de wat kleinere suikerblaadjes gaan er af voor olie & zalf.
    20220510_172627.jpg

Op dit moment hangt er nog 5 takjes te drogen van bovenstaand formaat en wordt bij de volgende telling meegenomen.

Oke nu even de plant die nog in de tent staat te bakken.
    4 dagen geleden voor het laatst voedingswater gegeven en draait nu enkel op water. het bladverlies en vergeling is duidelijk in zicht.
    Zojuist de trichomen bekeken....''dit keer met licht uit'' om vertekend beeld tegen te gaan. En na mijn mening ziet het er goed uit met de trichomen..

20220510_172016.jpg 20220510_172144.jpg 20220510_172109.jpg 20220510_172205.jpg

Hier en daar clear ( denk ik ) maar ook veel milky en wat amber verkleuring te zien..
    De komende dagen goed in de gaten houden en zal ergens deze week omgaan.

nu gaan we verder naar het ene achterblijvertje die nog in de tent aan het zonnen is..

Licht uit--------------------------------------Licht aan

20220510_171830.jpg 20220510_172337.jpg

even wat close up foto's:

20220510_172406.jpg 20220510_172441.jpg 20220510_172347.jpg 20220510_172425.jpg

Zojuist dus de 4e plant van de takken ontzien en gewogen:
    De 4e plant die geknipt is heeft een gewicht van:
    251,3 gram

Wij komen daarmee op een totaal gewicht van 4 planten:

......
    642 gram......

Nu wachtend met wat er nog bij gaat komen.

Wel wil ik even meedelen dat wat ik doe puur is voor de familie / kennissen die ik kan helpen op medisch vlakte. De olie en zalf word door de familie goed gebruikt voor onder andere eczeem en andere huid aandoeningen wat schijnt te helpen tot zelfs het laten verdwijnen van de vlekken. Ook schijnt het te helpen voor een familie lid die ernstig ziek is om wat diegene nu hebt dit te laten onderdrukken. het laten verdwijnen zal ik nooit zeggen. maar hij heeft er baat bij en dat geeft mij weer een goed gevoel.
    De olie word ook opgenomen voor te kunnen slapen en het onrustig gevoel te verminderen.

Ik zelf rook alles wat ik kweek en dat is puur om mijn kop tot rust te geven om mijn migraine aanvallen te verminderen ( iedere dag al koppijn ) gedurende 20 jaar. niemand kan er wat aan doen krijg ik te horen. maar deze kerel denkt er anders over en dit helpt voor mij.

Dit was het alweer. volgende update word gemaakt als de laatste plant geknipt word.

later!!

Last edited by Italiano; 10 May 2022, 19:50.

Comment

Wow die laatste plant heeft dus voor meer dan 50% van je eindopbrengst opgeleverd. Netjes hoor
      en even over je hoofdpijn, ik heb docu's gezien van mensen met hoofdpijn/migraine/clusterhoofdpijn. Die een avondje gingen "trippen" op de paddos, die daarna een paar maanden geen klachten meer hadden. Dat was een zakenman, die ging een weekend naar een hotel omdat hij zijn familie niet lastig wilden vallen met een Tripper.

Wellicht helpt het voor jou ook, anders microdoseren eens proberen.

Comment

• KingOfTheBongo
        KingOfTheBongo commented
        Editing a comment
        Microdosing schijnt ook te helpen tegen cluster hoofdpijn.

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Dat zei ik al🤭🤭

• TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Ik heb al paddo's gezet en geoogst, niet zo moeilijk, ik denk dat je vooral ook naar de juiste soort moet gaan zoeken, en dan testen, je kan ook gourmet paddenstoelen gebruiken, zoals lion's mane etc. Maar die moet je eens opzoeken. Paul stamets is de beste leermeester ivm paddenstoelen!

Ik heb een eens paddos gehad, niet mijn ding. Maar als je 4uurtjes spaced en dan maanden van je clusterhoofdpijn af bent dan wist in het wel

Comment

Italiano heb een link van YouTube gedownload, dit was op national geographic, er is op Netflix ook een docu over "mushrooms"

Comment

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          Thanks voor het opzoeken! Ik vind het wel wat allemaal. Zo erg heb ik het (nog) niet, dat ik er rare gedachtes van ga krijgen. ben blij voor die mensen dat het helpt.

Ik zal er zeker even naar kijken. Ook de films van de docu en die van netflix.

De andere paar takjes die nog aan het drogen waren zijn klaar. Wat overtollige suikerblaadjes eraf geknipt en ze hadden een gewicht van : 43.3g.

dit brengt nu het totale gewicht van de 4 planten op: 685.6g.

Vanavond even kijken naar de laatste plant en dan beslissen of die vanavond de schaar gaat ontmoeten.

Gisteren kwam mijn maat langs om te proberen. Ik vertelde dat de planten die nu klaar zijn iets te vroeg geknipt is.

Rookverslag: de gorilla kwam heel zacht naar binnen. Niet sterk voor in de keel. Perfect!! Smaak kon hij niet echt plaatsen. En gorilla deed z'n werk.

Ik ben benieuwd of de laatste plant sterker gaat zijn.

4 planten exclusief de 5e is nu 685.6 +....?

Comment

• amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          Jeezz, wat een opbrengst! Ik zal al blij zijn met 2% van wat jij behaalt.. Topjob!

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          amanderine het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik had verwacht op ongeveer 500 gram voor de 1ste keer een autoflower en met de nieuwe 2x tsl lampen

Op na de 1.5 gram per watt 👌🏼😁

Comment

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          dan hebben we nog minimaal 214,4g nodig van de laatste plant zal denk ik wel lukken

Wel een beetje raar, de planten zagen er op het oog vrijwel hetzelfde uit. Maar plant 4 bracht 130gram meer op dan de ander planten. Dubbele, dus echt weird

Comment

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          Ik ben benieuwd bij die van jou. Zullen wel lekker gaan aanzwellen met de hps erboven!.

De laatste plant van mij die zwelt alleen maar aan. Hoofd top is al groter dan een 2 liter cola fles. En de zijtoppen die volgen.🤤🤤

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Lang leven de autoflowers!!! Remco ik daag je uit om ook eens een ronde autoflowers te kweken 🤭🤭

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          ik stem voor

Kunichika dit kwam erbij bij de 4e plant.

20220510_174609.jpg
        Totaal plaatje:

20220510_175625.jpg

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Mooi voorraadje, daar kun je wel even mee vooruit, geniet ervan

• Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          dankje. er komt nog wel 1 plantje bij, die gaat morgen de schaar krijgen

Zalig ( veel te veel ) dat krijg je nooit niet op

Unknown.jpg

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

De laatste plant heeft zonet de schaar mogen krijgen en is geknipt.

De trichomen zagen er lekker uit!🤤🤤

20220513_201833.jpg
          20220513_202228.jpg 20220513_202115.jpg 20220513_202025.jpg 20220513_202037.jpg

20220513_204213.jpg

20220513_223452.jpg

De zijtoppen waren bijna gelijk met de hoofdtop.
          dit gaat zeker meer dan 200gram+ opleveren. En daarna volgt het eindgewicht.

Comment

• Italiano
            Italiano commented
            Editing a comment
            Ik zal die grote morgen ochtend even wegen.
            Dat ding weegt wel wat.

• Italiano
            Italiano commented
            Editing a comment
            Remco Die weegt nu 135.8g dat is wel 1 dag later bijna

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooi topje

Flinke toppen!! Lekker bezig geweest
          ​​​​​

Comment

Inderdaad mooie toppen, goed bezig, 200+ denk ik
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

Comment

Heb deze ook al gezet, en was het snelste op😉
              Zegt genoeg e😄
              Mooi resultaat.. Geniet ervan!
              "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

Weeg update grote top:

4 dagen terug woog de grote ongeveer 140gram. Op verzoek van Remco had ik de top de volgende dag (24 uur later ) gewogen. Exacte weeg moment was toen 135.8 gram.

Nu heb ik de top in een glas gestoken voor betere weging en zijn 4 dagen verder. Of 3 dagen verder na de 1ste meting op verzoek.

55.5 gram precies.
                20220517_175334.jpg

de top voelde al droog aan maar kon nog wel een paar dagen blijven hangen. Het schiet al mooi op

Comment

• Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  👍🏼👍🏼
              Bezig...
              X