Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik plaats hier ff een YouTube filmpje van dezelfde grower, wilde HenkGrows zijn topic niet "vervuilen"
Hier zie je lollipopping, defoliation van een autoflower.
ik vraag me nog steeds af of dit goed is voor de autoflowers. want je bent ze enorm veel stress aan het geven in de bloeifase.en als je dit wilt doen zal het enkel lukken bij sativa's en de plant enorm laten strekken. en zal dit dan uiteindelijk meer opbrengst gaan opleveren met enkel LST training. dus geen lollipopping en toppen?
Een autoflower gaat pas bloeien bij 5-7 internode.. ( dan leren we toch nog wat ) en je kunt ze het beste toppen op 3-4 indernodes. je vertraagd dan het proces.. maar of het meer oplevert, dat weet ik niet.
Wel leuk om het de volgende keer te proberen of bij mijn buitenkweek.
Ah zo ja dat is logisch maar dat komt wel goed.
Bij mijn kweek heb ik nog geen enkel schimmel gehad doordat de lv tijdens de bloei rond de 40% is en soms zelfs lager.
De enige beetje schimmel die ik had was na het drogen. Had het in de schuur gedaan dit keer wegens ruimte gebrek zonder lucht circulatie.. paar dagen later gekeken te hebben was er schimmel te zien bij wat kleinere toppen. Maar de grote dikke toppen hadden nergens last van. Daarna gelijk wat troep opgeruimd en droogtent opgezet. Niks aan de hand verder.
Deze man weet wel wat die doet met autoflowers en gewone fems, en hij niet alleen hoor, er staan genoeg filmpjes op YouTube.
Moet je maar eens kijken wat voor oogsten ze binnenhalen.
5x Gorilla glue Autoflowers 600 watt aan licht in een 1,2x1,2x2m tentje
De laatste plant nr 5 heeft 2 weken gedroogd en is daarbij klaar voor het totale gewicht.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ wij hadden minimaal een gewicht nodig van 214,4 gram om de 1,5g/watt te halen met de laatste plant.
Ik was er sterk van overtuigd dat dit wel haalbaar zou zijn. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wel is het zo dat dit mijn eerste ronde op led gekweekt is. Hiervoor altijd HPS en daarvoor de grote plug & play spaarlampen.
Ook was het de eerste keer een autoflower binnen in de tent... al met al een goede kweek want de 4 planten hadden al een gewicht van 685.6gen daar was mijn 1g/watt al overheen gegaan.
Dit maakt het totale gewicht van de gorilla glue kweek op:
970,1 gram
Dat is 1,62g/watt
Als het plantje links achter niet zo achterbleef en vanaf het begin deed deze al raar had ik er meer uit kunnen halen. maar al met al mogen wij zeker niet klagen!
volgende ronde een poging tot verbeteren en op naar de 2g/watt
Comment