Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

    Korting op 420shop
    Freebird gaat er ook aan beginnen, ik heb in de kast nog 2 zakjes zaadjes gevonden,
    De California Orange Bud van Nirvana en Freebee's van Sannie liggen samen
    met mijn eigen gekweekte lowryder zaadjes liggen alweer in de propagator...
    Deze komen later onder de 400W HPS.

    De California Orange Bud is vooral bekend door zijn lichte sinaasappelsmaak en oranje haartjes.
    Deze soort is onder verschillende omstandigheden gemakkelijk te klonen en te kweken.
    Met een beetje extra aandacht kan er een grote opbrengst van goede kwaliteit worden behaald.
    California Orange Bud is zowel een geschikte keuze voor de beginnende als professionele kweker.
    Winnaar van de Highlife Cup in 1998.
    Plant type: Meest geschikt voor de binnenkweek.
    Plant hoogte: Medium, Indica/Sativa mix.
    Stoned of high: Sativa high, geestelijke buzz.
    THC gehalte: Medium 8-15%.
    Bloeiweken: 9/10 weken.
    Opbrengst:
    Oogstmaand: 9/10 (indien er sprake is van buitenkweek).
    Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld.

    sized_DSC_0002.jpgsized_DSC_0004.jpg
    Last edited by Freebird; 27 April 2011, 17:53. Reden: Informatie toegevoegd...
    She gives me the Blues ...

    #2
    Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

    Yo freebird, succes met je ronde man!

    Hoop dat je LR een mooie kruising is geworden!

    Goodluck man!

    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      #3
      Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

      leuke zaadjes, ik kom eens kijken hoe het verloopt
      succes !

      chrs
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        5305885.JPG
        She gives me the Blues ...

        Comment


          #5
          Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

          Zo zaadjes zitten waar ze moeten zitten, namelijk in de grond.
          Zaadjes zijn niet gemaakt om in plastiek te zitten...
          Dus zitten ze nu in turfpotjes lekker in de grond, weliswaar nog in de propagator...

          Na 48 uur zijn de eerste COB zaadjes al ontkiemd, niet slecht voor zaadjes van 2007...

          Greets Freebird
          She gives me the Blues ...

          Comment


            #6
            Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

            Veel succes met je kweek ronde. Mooie zaden ook.

            Ben erg benieuwd naar de free-bees van sannie.

            Veel succes!!!

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

              Update 2
              Vandaag zijn de eerste plantjes met hun hoofdje boven de grond gekomen.
              Van de 25 zaadjes die de grond in gegaan zijn blijken er 10 helemaal niks te doen, waaronder de 5 freebee's van Sannie.
              Deze lagen waarschijnlijk al te lang in de kast
              Ze zijn echter vervangen door Blueberry zaadjes.
              Lowryders en COB doen het wel goed.
              Ook het voorgroei kastje is weer in orde gezet, later de tent nog opbouwen.
              Eindelijk komt er schot in de zaak ...
              Last edited by Freebird; 27 April 2011, 17:55.
              She gives me the Blues ...

              Comment


                #8
                Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                Na het freebee fiasco heb ik begin deze week Blueberry zaadjes geplant, deze beginnen nu het kopje boven te steken.
                De andere planten staan in de groeiruimte onder de Philips lampen.
                2 x Graphica en 2 x Aquarium lampen buislampen en krijgen ze vanaf nu lekkere groene thee te drinken met budmaxx
                En nu de foto's.
                sized_DSC_0008.jpgsized_DSC_0005.jpgsized_DSC_0007.jpgsized_DSC_0001.jpgsized_DSC_0002.jpg
                She gives me the Blues ...

                Comment


                  #9
                  Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                  congrats met je baby's gozer!! nu lekker laten groeien en zijn ding laten doen ghehehe

                  Succes verder!!
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #10
                    Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                    Thnx Paffy
                    Net gekeken en alle zaadjes ook de later geplante blueberry's steken nu hun kopje boven.
                    In 2 weken vliegen ze onder de 400 watter, hopelijk zijn het allemaal dames in wording
                    She gives me the Blues ...

                    Comment


                      #11
                      Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                      Voila een foto update van de planten zoals ze er nu bijstaan...
                      Der zitten weer twee zorgenkindjes bij
                      Een COB en een lowryderke zijn gehandicapt.





                      Mijn zorgenkindjes

                      She gives me the Blues ...

                      Comment


                        #12
                        Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                        zorg maar goed voor je zorge kindje,ziet er zo zielig uit

                        voor de rest aaijt man
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                          Ze zijn met 2 dus dat scheelt ze zullen blijven leven behalve als het mannetjes zijn.
                          Planten gisteren een kleine storm mee laten maken, potten volledig vol laten lopen met water, ook de planten worden dan nat gespoten met de plantenspuit.
                          en dan de ventilator op hun, vinden ze heerlijk en worden ze sterk van....
                          She gives me the Blues ...

                          Comment


                            #14
                            Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                            Leuke verassing deze morgen bij het openen van de kast, er kwam namelijk een heerlijke geur uit, de COB beginnen nu al geur af te geven en niet een beetje
                            Ook de blueberry's beginnen hun achterstand in te halen.
                            Ik heb de indruk dat dit snel groeiers gaan zijn...
                            She gives me the Blues ...

                            Comment


                              #15
                              Re: Nirvana's California Orange Bud, Sannies Freebee's en Lowryders (uit eigen zaadkweek)

                              Zo weer eens een kleine update,
                              Planten staan nu 3 dagen in bloei...in de tent onder de 400watt lamp.
                              De kleinste 2 en een van de blueberry's is gesneuveld wegens geen vooruitgang.
                              De andere groeien als kool, nu maar hopen dat er niet teveel mannen geen bijzitten.
                              Foto's volgen nog,
                              Freebird...
                              She gives me the Blues ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X