Kunichika Tgaat hem er ook vooral om hoelang, ik denk als de planten weken aan een stuk in de laatste weken van de bloei in een 27+ omgeving staan dat de oogst er ook zal naar zijn... veel minder smaak en minder harde wiet? Oa...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweekje hps trnwrck
Collapse
X
-
Sheisse wilde eens goeie foto's maken als de lamp net uitging. Maar mijn telefoon te leeg voor met flits te flitsen. Ik heb een foto kunnen maken van de voorste plant, die zal ook een paar weken eerder gereed zijn geloof ik. Ik geef alleen GKB 4ml/l
ik was gister op een verjaardag daar hadden we het over strainhunters. Dus ik zeg ja die afleveringen heb ik gezien in Afrika. Zeg een maatje van me die hebben zeker 10afleveringen ze gaan ook naar de andere continenten. Dus bib thuiskomt tot 0400 op youtube gezeten. Wat is dat toch heerlijke tv van Arjen en Franco echte aanrader voor de cannabis liefhebber. Mijn volgende vakantie is naar Sint Vincent haha!!! https://youtu.be/uNKx2sjK2J8
DSC_2244.jpg
- Likes 3
Comment
-
Hier nog 2fotos van de andere planten. Lastig foto's nemen als de tent zo vol staat.
DSC_2255.jpg DSC_2256.jpg
- Likes 3
Comment
-
Even de definitie gestrekt wat beter uitleggen. De onderstaande foto zijn de planten een paar weken oud, de stam is zo ontzettend dun nodes liggen zeker 10cm uit elkaar. Dat komt vast omdat betrokkene of zijn lamp te hoog heeft hangen, of te weinig armaturen heeft voor zijn oppervlakte. 3internodes op 30cm(palmboom) nee na 30cm wil ik zeker al 5/7 nodes hebben. Niet dit soort spagetti-palmbomen, bij dit soort moet je als ze bloeien de toppen gaan vastbinden. Niet omdat de toppen zo zwaar zijn, maar omdat te takken te zwak zijn. Als mijn planten er zo uitzagen, was ik al overnieuw begonnen
Screenshot_20220528-142355.pngLast edited by Kunichika; 28 May 2022, 14:41.
Comment
-
Aardig spelletje; zoek de verschillen Screenshot_20220528-145727.png Screenshot_20220528-142355.png beide zo'n 20dagen oud
- Likes 1
Comment
-
Vandaag de planten eens goed bekeken, zonder hps licht. Nu zag ik toch wel enige tekorten, vergeling hier en daar wat roestplekjes. Ik denk toch dat ik in de groei wat bloeivoeding had moeten bijgeven. De pistes van de voorste plant beginnen langzaam bruin/oranje te worden. Die zal binnen 3weken klaar zijn denk ik, de andere moeten nog langer.
DSC_2281.jpg DSC_2282.jpg DSC_2283.jpg DSC_2284.jpg
- Likes 3
Comment
-
Het enige wat ik heb gemerkt is dat de warmte van de hps veel goed heeft gedaan, maar verder niks. Dus als ik heb gespaard komt er een 3 of 400 ledstrips armatuur, mits deze ook een graad of 5/8 toevoegt aan het klimaat. Anders moet je extern gaan bijverwarming met kacheltjes of andere dingen. En daar pas in voor, dus voor nu ben ik meer dan van hps dan led.
- Likes 1
Comment
-
DSC_2299.jpg DSC_2300.jpg DSC_2304.jpg DSC_2301.jpg Het blijft lastig foto's maken met hps, maar zo der is het weer te donker en de flits werkt ook niet. Met led lukt het beter schieten🤭. De pistes beginnen eindelijk langzaam bruin te worden. Met wateren heb ik 2keer wat minerale groei voeding meegeven plus de GKB, de planten zijn nu 61dagen oud en mogen zeker nog een week of 2
- Likes 3
Comment
-
Ze staan er mooi bij.
Als je kweekt met 250 watt haal je daar het meeste uit door de planten kort en gedrongen te houden. Vier hps lampen van elk 250 watt in een 150 x 150 tent biedt je een grotere kans op de kiloknaller dan 1 x 1000 watt. Domweg omdat je de vier lampen veel dichter op het gewas kan hebben en de voetafdruk groter is.
- Likes 2
Comment
Comment