Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje hps trnwrck

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De voorste plant is vandaag geknipt, hopen dat het weerbericht de komende week een beetje klopt. Dan droogt ze als het niet al te warm is

De andere 2planten moeten zeker nog een kleine 2wekem denk ik.
    DSC_2376.jpg DSC_2373.jpg DSC_2374.jpg DSC_2378.jpg

Comment

Lekker lekker! Zo te zien wel een gram of 40-50.
      Horks Fototopic 2.0

Comment

Daar hoop ik wel op, dat nat wegen is leuk. Maar nog leuker en spannender is het, om te wachten tot het droog is en pas wegen🦄
        Last edited by Kunichika; 25 June 2022, 02:11.

Comment

Als ik de foto hier plaats lijken de trichs wel al half milky. Maar de og foto is nog kraakhelder qua trichs. Ik blijf denk nog een weekje op mijn handen zitten pfff
          DSC_2396.jpg

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Kan ooit lang duren met de trichs, kan in een week anders zijn.

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ik check ze al 2,5week, zijn nog altijd helder. De hoofdtop van de rechterkant is zo hard als een dennenappel, wel groter en breder haha

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ze blijven wel altijd nieuwe heldere aanmaken, maar je zou ook wat milky en amber moeten gaan zien.

je moet toch ook de thrichjes checken onder de hoofttop

Comment

DSC_2408.jpg DSC_2410.jpg DSC_2403.jpg
            DSC_2404.jpg

Comment

• Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Mooie toppen! Wat denk je, nog een week of 2 of 3?

• Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Ziet er zeker goed uit 👌 en als ze nog zo'n 2+ weken nodig hebben, gaan ze nog wat meer zwellen 🤪👍

Ze staan nu al 12weken en het zijn afjes. Dus hoop dat ze over 2weken klaar zijn, ik denk dat de plant wat hangt te drogen morgen cure-klaar is. Word weer warm konden dagen gaat erg rap qua drogen. Maar lijkt net of het door de warmte net wat trager afbloeid, geen idee eigenlijk of dat kan?

Comment

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Kennelijk kan het! Ben benieuwd wat je er af gaat sleuren, de foto's ogen veelbelovend.

• Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Ziet er inderdaad heerlijk uit

Oww ik dacht dat ik de post met het totaal gewicht van de eerste plant al wereldkundig had gemaakt, blijkbaar had ik de site geen fiat gegeven. De weed is wel compact maar niet zo compact als onder de led. Ik denk dat de hogere temperaturen daar ook aan hebben meegeholpen. 11gr fluf en 62 mooie toppen
            DSC_2426.jpg DSC_2433.jpg
            De andere 2planten lijken wel het eeuwige leven te hebben. Al lijkt het dat ze langzaam naar milky zijn net gaan.
            DSC_2430.jpg DSC_2432.jpg

Comment

• Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Toch n mooie opbrengst, hoe warm was het dan tijdens de bloei?

Ze staan al de volledige kweek op 20uur licht en altijd boven de 30graden geweest. Op het moment deze waardes.
            Screenshot_20220704-222118.png

Comment

De 2hoofdtoppen van de overgebleven planten DSC_2436.jpg

Comment

• Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Zijn mooie compacte toppen

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Goeie aansteker en Bic toppen!

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Takketoelli het kan ook zo'n mini aanstekertje zijn!

😀 wou het resultaat gewoon ff delen😀
              Attached Files

Comment

Je mag best mijn draadje spammen, maar dan is het wel netjes als je je eerst even voorsteld in het introductie-draadje. Ughh

Comment

Wat is het resultaat uiteindelijk geworden Kunichika van deze ronde?
                  Horks Fototopic 2.0

Comment

Oh nee wacht dit klinkt beter, kontkruipende koorknaapjes!!!!! Kam zo de nieuwe titel worden van een sus en wus boek!!!
                    Yoo helemaal niet zon zin meer gehad om iets te posten hier. Zodra je een scheet laat word je al geblocked hier op de site maar ik zie nog steeds een hoop lelijke woorden voorbij komen, waar ik meerder malen melding van hen gemaakt. Maar word niks een gedaan. En let op mijn woorden(hier krijg ik gezeik mee) sommige cowboy moderators hier preken alleen voor eigen parochie en konterkruipende misdienaars.

Maar goed ik geloof dat het totaal zo'n 170gr totaal was. Dee eerste plant was totaal 73gr, de andere heb ik niet zo gewogen maar dat die waren minder als als de eerst geoogste.ben niet ontevreden 3planten genoeg weed. Maar hos kweken als het buiten 4/5 weken rond en boven de 30graden is. Is niet bevorderlijk voor de kweek. Foxtails als een gek, veel minder thc naar mijn mening, de plant heeft zich niet echt hoeven te beschermen tegen het normaal iets koudere bloeitemperatuur.
                    Last edited by Silas; 19 September 2022, 16:54.

Comment

• Silas
                      Silas commented
                      Editing a comment
                      Ik heb jouw geen rassitisch genoemd, dat heb je er zelf van gemaakt.
                      En voor de goede orde ik ben geen jood en noem mijzelf een atheist.

Toen wij een struikelsteen hebben laten leggen voor mijn opa sprak ik wel een jood. En die vertelde mij dat de moffen de joden als ras zagen terwijl dat in geen geval waar is. Het is een bevolkingsgroep. En dan wordt de conclusie getrokken dat de miljoenen Joden die zijn vergast dat het hun eigen schuld was. Totale verbastering van de geschiedenis.

• Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      "The holocaust never happened" . " But it has to happen again " . Woorden van nazifamilie bij jamali op vice. Dat was nog een zotte aflevering ook, iemand gezien?

• Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Ja die zijn echt dom, maar doe kinnen er niks aan doen. Deze mensen hebben vast Nederlandsche voorouders waar flink inteelt heeft plaatsgevonden. Arme kinderen

Juist, elk conflict heeft 2 kanten maar helaas maar een oplossing!!

Comment

• Hork
                      Hork commented
                      Editing a comment
                      De Waarheid behoeft geen conflict, die komt vanzelf boven water. En is de Waarheid racistisch, dan is dat zo, máár dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
                  Bezig...
                  X