En als we dan toch mensen gaan bestempelen als racist, dan heb ik toch mijn twijfels bij de instigator van dit verhaal. Zijn avatar is ook de mascotte van extreem rechtse nazi-groeperingen, 2druppels water alleen naar de zijkant geportretteerd. Naar alle waarschijnlijkheid, heeft betrokkene er geen weet van, maar ik twijfel toch🤭🤭. Nee alle gekheid op een stokkie, zal wel niet maar ik bedoel maar.
Mij bestempelen van racisme, mijn opa heeft in jappenkampen gezeten bij Fort de cocx in Indië. Mijn vader heeft 6weken op een boot gezeten naar het beloofde land, Nederland!!! Waar kwamen ze terecht 3x raden. 10jaar in kamp Vught gezeten want waar moesten de pinda s naar toe.
Ik ga hier trouwens goed op, beetje de pot roeren. Terwijl het niet bij dit draadje hoord!!!
Mij bestempelen van racisme, mijn opa heeft in jappenkampen gezeten bij Fort de cocx in Indië. Mijn vader heeft 6weken op een boot gezeten naar het beloofde land, Nederland!!! Waar kwamen ze terecht 3x raden. 10jaar in kamp Vught gezeten want waar moesten de pinda s naar toe.
Ik ga hier trouwens goed op, beetje de pot roeren. Terwijl het niet bij dit draadje hoord!!!
Comment