Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje hps trnwrck

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

En als we dan toch mensen gaan bestempelen als racist, dan heb ik toch mijn twijfels bij de instigator van dit verhaal. Zijn avatar is ook de mascotte van extreem rechtse nazi-groeperingen, 2druppels water alleen naar de zijkant geportretteerd. Naar alle waarschijnlijkheid, heeft betrokkene er geen weet van, maar ik twijfel toch🤭🤭. Nee alle gekheid op een stokkie, zal wel niet maar ik bedoel maar.

Mij bestempelen van racisme, mijn opa heeft in jappenkampen gezeten bij Fort de cocx in Indië. Mijn vader heeft 6weken op een boot gezeten naar het beloofde land, Nederland!!! Waar kwamen ze terecht 3x raden. 10jaar in kamp Vught gezeten want waar moesten de pinda s naar toe.

Ik ga hier trouwens goed op, beetje de pot roeren. Terwijl het niet bij dit draadje hoord!!!

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Racist!

Geintje, kon het niet laten!

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      🤌🏼🤌🏼😎

Ik ga hier trouwens goed op, beetje de pot roeren. Terwijl het niet bij dit draadje hoord!!!
    Ga vooral zo door, want zo ben je nu eenmaal.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Zegt de gene die een extreemrechts nazi-groeperingen teken als avatar is heeft. Ik heb mijn twijfels jij bent denk aan ik gewoon een neo-nazi, waarom zou me anders deze pitbull als teken hebben. Je valt door de mand!!!!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

Bezig...
    X