Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Big Bang's

worden die nog veel groter hoe kan het dat ze zo klein zijn

Comment

Dat is soort afhankelijk jonko.
      Dit zijn autoflowers, die blijven erg klein, maar de groei/bloei is erg kort.
      Last edited by ceBep; 24 May 2011, 23:22. Reden: verkeerd quoten

Comment

Gaat goed met de dames zo te zien ,keep up the good work!

Heb het idee dat de mijne niet erg hard willen groeien,maar 1 week kan veel doen.dus nog even afwachten.

greetz

Comment

1 week dan idd een hoop doen geloof me
          Vandaag hadden de dames er weer erg zin in, dus dagelijks kunnen ze wat doen.
          Hoe is het met die van jou maat?

Greetz

Comment

Kerel,

Ze doen het redelijk goed hier,ze blijven doorgroeien,morgen even update met foto's,ben trouwens de andere 3 zaden aan het ontkiemen en wil die misschien guerillia gaan zetten ergens ,maar dat weet ik nog niet zeker.. heb jij trouwens een foto van je filter ,hoe dat er allemaal uitziet? heb je klein filtertje of een wat grotere?Oh ja hoeveel water moet ik ze per dag geven ? doe dat nu een beetje op gevoel...

Greetz

Comment

Minder wortelruimte = kleinere plantjes.
              Is dat de reden dat je je potten halfvol hebt gedaan ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Minder wortelruimte = kleinere plantjes.
                Is dat de reden dat je je potten halfvol hebt gedaan ?
                ze zitten voor 80% vol...
                En het zijn 18 Liter bakken Erg groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motorguy34 View Post
                  Kerel,

Ze doen het redelijk goed hier,ze blijven doorgroeien,morgen even update met foto's,ben trouwens de andere 3 zaden aan het ontkiemen en wil die misschien guerillia gaan zetten ergens ,maar dat weet ik nog niet zeker.. heb jij trouwens een foto van je filter ,hoe dat er allemaal uitziet? heb je klein filtertje of een wat grotere?Oh ja hoeveel water moet ik ze per dag geven ? doe dat nu een beetje op gevoel...

Greetz
                  Hey kerel,

Ik heb de can 2600, is zo'n 45 cm groot.
                  Die hangt bovenin de kast, en is direct aangesloten op een buis ventilator.
                  Ik doe het ook op gevoel kerel, gewoon zorgen dat het licht vochtig blijft that's it

Comment

Ik heb zo'n vochtmeter gekocht bij het tuincentrum,die geeft het goed aan dus vanaf nu makkelijker water geven

greetz

Comment

Hey kerel,

Denk dat die van jou zo in de breedte groeien ,of gewoon een stuk groter worden omdat je 18 liter potten hebt,ik heb maar 10 liter potten dus denk dat het wel scheelt qua hoegroot ze dan worden. Ik heb trouwens net 4 x philips tornado's 23 watt erbij gehangen dus heb er nu 5 x23 watt=115 watt in totaal .
                      ze krijgen nu dus ongeveer 5x1500 =7500 lumen ,denk voor 2 plantjes genoeg. de 3 baby staan op de vensterbank en staan beetje te stretchen maar ik vul ze wel met wat potaarde tot de blaadjes .ze hebben ook weinig licht tot nu toe. denk dat ik die 3 stuks quarillia zetten ,moet alleen nog mooi plekje vinden.

Greetz
                      Oh ja ik plaats zometeen update met foto's inclusief de 4 nieuwe lampen (5 in totaal)

Comment

Hey allemaal,

Hierbij weer een update.
                        De bloei zit erin, maar het gaat rustig aan, de witte haren worden rustig dagelijks langer.
                        Nog wel groeien de dames elke dag!
                        Heb vooralsnog een die achterloopt in de bloei, maar mevrouw heeft een hoop bladeren.
                        Ben iets rustiger voeding gaan geven, nu 1x in de 3 dagen.
                        Hier een pic van 2 dagen geleden:

Greetz!

Comment

Ziet er netjes uit man! flink gegroeid zo te zien.ff vraagje op hoeveel uur heb jij ze nu staan? ik had ergens gelezen dat je autoflowers de hele periode 20/4 kan zetten,dus ook in de bloei ,klopt dit nu of moeten ze 12/12 staan?

Greetz ,heb net een lekkere haze amnesia gedraaid mmmmmmmmm

Comment

Heb ze vanaf 't begin op 18/6 staan, en 't gaat goed
                            Het lijkt alsof ze nu pas echt de lucht in gaat, het verschil is al behoorlijk vergeleken met 3 dagen geleden.
                            De witte haren van de grootste zijn nu een cm of 3.

Greetz

Comment

Mooie plantjes man. Dit ga ik volgen, want ik denk eraan om in september big bangs micro te gaan zetten
                              Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

Comment

Jip ik volg je ook op de voet, heb leuke dingen gelezen van die big bangs en wil graag zien of dat ook waar gemaakt word. keep up the good work

Comment

Bezig...
                                X