Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik kom ook es meekijken
Erg nice lamp die Lumatek heeft wel men voorkeur, maak zelf ook tevreden gebruik vd volledige hps set-up, full spectrum en dimbare evsa van Lumatek.
Attis pro led eens zien te verkrijgen voor de warmere nachten.
Plantjes gaan lekker maar strekken wel, volg je nu de richtlijn vd fabrikant?
Altijd nice lezen je verslagen, lijkt wel lekker stonede optimisme
Nice soortjes in goeie handen, dit komt goed
Everything is nothing and nothing is everything.
Meisjes zijn ietsje gestrekt maar valt nog goed mee hoor heb lampje eerst ff op 40% gezet en op 40cm hoogte voor ze wat te laten wennen ,daarmee dat ze mss ietsje langer zijn maar volgens app op telefoon zat ik nog in de juiste ppfd waarden
(btw ,heb die telefoon-app uitvoerig getest in een lege tent op de verschillende hoogtes (@100%),en die kwam quasi gelijk uit met de opgegeven waardes van lumatec )😉
Handleidingen zijn richtlijnen, soms is een zekere eigenwijsheid nodig om tot betere inzichten te komen. Immers, elk fenotype is weer anders, de ene kan meer licht verkroppen dan de andere. Zaailingen lusten wel wat lumen en als je de ledlamp er net zo dicht op hebt als ik de eerste keer dan kweek je zomaar sla!
Een goeimorge iedereen
Men citroentjes zijn nu 9 dagen oud (1tje 6dagen)
Nog een werkweekje en zullen dan hun vast verblijf krijgen ,ze hebben al es een beetje voeding gekregen ,niet veel ,EC 0.6 (water is 0 4)
Water : PH 6.5/ EC 0.6
Rietslang is een lamp ,led of niet komt ook warmte uit ,kan je vastnemen met de hand ,maar in een gesloten ruimte warmt het ook op 😊 en de tent staat op de zolder in een hoekje ,dus zoals je al aangaf, inlaat lucht is ook niet vd koelste ,maar tis wat het is 🌞
je zou je plantje s wat kunnen verkoelen door ze lekker een paar keer per dag.
wat benevelen met een plantenspuit met wat water en wat Bio AlgaMic . ( of wat anders naar eigen keus )
het breng je lucht vochtigheid ook wat omhoog dat vinden ze fijn
Ik heb hem ook gehad al buiten kweek me eerste ronde.
Als het had geregend rook je deze plant 3 straten verder nog steeds.
De buurman was er ook blij mee... Not
Comment