Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

Hoi Kneiterboy,

Ik ga jou topic vanaf vandaag ook regelmatig bezoeken,

Ik heb net mijn eerste set draaien,
    Hier even wat info:

Dag 6 18/6
    Tent 120 x 120 x 200
    Lamp: Master son t pia plus 600
    Koolstof filter 2 , nu 1 in bedrijf.
    stekken 15 x top 44 ( iets wat twijfels over soort)
    Uit zaad 2 x lemon skunk vandaag over gepot, ontkiem 7 en 8 april.
    7 liter potten
    Bemeste tuinaarde en
    Compost eigenmix
    1 zwenkfan
    1 Temp/hydro met buiten temp.
    Attached Files

Comment

hey

de plantjes zijn 8dagen gelden overgeplant naar een groter pot 11liter
      zoals eerder is aanbevolen heb ik ook een zak canna professional 50L. gehaald en daarmee kwam ik net rond
      om 7potten te vullen, heb de grond van de vorige potjes (gewoon grond) er ook ingelaten dat was na 28dagen vanaf zaad

zit nu dan op dag 36
      6dagen geleden is de tijdschakelaar op 12/12 gegaan
      de 400watt staat nu op een kleine 40cm
      maar er zat van alles tegen met de tijdschakelaar, af en toe bleef hij aan terwijl hij allang uit moest zijn en andersom
      denk ook dat er nog licht vanaf buiten de tent komt, kan dit veel kwaad? bedoel buiten is er ook vaak nog een beetje maanlicht of derg.

Tumble trimmer is echt geniaal, ben gelijk van die olie gaan halen,

-DAG 36-
      ze staan al 6dagen in de bloei 12/12 maar er is volgens mij nog niks te zien van de bloei
      toen ik vanmiddag ging kijken was het licht nog niet aangesprongen, heb ze toen een uur licht gegeven en licht weer uitgedaan, ga ze nu een dag donker geven

zou graag wat foto`s plaatsen maar denk dat die foto`s nog even gaat duren
      tot snel weer
      Last edited by kneiterboy; 6 August 2011, 12:40.

Comment

Hoi kneiterboy, in 6 dagen op 12/12 is het normaal dat je nog niets ziet, dat kan 1 tot 2 weken duren.

en als je nog eens tegenkomt dat je tijdschakelaar raar doet, gaje best om een nieuwe, dat ene uur licht doet niets ergs maar als je dat nog eens tegenkomt, laat ze best donker staan en dan gwn (met een nieuwe dan ) laten aanspringen wnr het moet.

Er is wel een techniek waarbij 1 uur licht in het midden van de donkereperiode in de groeicyclus wordt toegepast

- 12 uur licht
        - 5 uur donker
        - 1uurlicht
        - 5 uur donker
        en dan weer 12/ licht

Dit is een groeitechniek waarbij er minder wordt verbruikt
        Gaslantaarn techniek
        This domain is for sale! Fast and easy shopping. Trusted and secure since 2005.

Groetjes Bubba
        sigpic

Comment

je moet een relaikastje kopen.dat kastje zorgt ervoor dat de piekspanning van het opstarten van je lamp,de tydklok niet laat doorbranden.kost je nieuw ongeveer 50 euro.heb je daar het geld niet voor koop dan een omnitrex tydschakelaar die doen het beter en houden het langer vol,kost ongeveer 13 euro.dat geklooi met dat licht gaat je plant echt niet lekker vinden,hij krijgt er stress van.ook kan je beter s,nachts je lampen laten draaien ivm de temperatuur.nooit bij je planten kijken als het licht uit is.en 12 uur donker moet ook echt 12 uur donker zijn,en die verhalen over ja maar s,nachts schijnt de maan toch ook,daar heb je niks aan,gewoon pikkedonker voor de vrouwtjes s,nachts

Comment

het is zover! de bloei is begonnen
            het is nu al goed zichtbaar bij 3van de planten ze beginnen eindelijk witte haartjes aan te maken
            het mocht ook wel tijd worden na 17dagen op 12/12
            heb ook niet aan voorbloei gedaan heb ze van 18/6 naar 1dag 15/9 en direct op 12/12

wil echt een paar mooie foto`s maken en hier kunnen plaatsen
            hoop dat dat ik die mogelijk snel heb

Comment

kom op met die picks

Comment

Attached Files

Comment

zo Bioboer die bloeien wel snel groot, vindt ook dat je een hele mooie tent hebt

heb nu ook toevoer van lucht, de topjes groeien bij nu ook steeds sneller
                  maar er is wel een groot verschil tussen de planten en hoe de topjes eruit zien, helaas nog geen foto`s kunnen maken,
                  zal desnoods snel foto`s met mn laptop maken

helaas zijn er bij de grote planten alleen de bovenste toppen in de bloei wat zou ik daar aan kunnen doen, de topjes incl de haartjes zijn nu bijna net zo groot als het metalen stukje van een aansteker

heb nu 8plantjes 2kleine 2grotere en wat daartussen
                  wanneer kan er van gerookt worden na hoeveel weken kan dat (ben van plan om dan alvast een plantje te oogsten zodat ik er geen geldt meer aan hoef uit tegeven
                  tot snel weer

Comment

heb sins een goeie week ook 3morning glory geplant, die doen het ook geweldig
                    had ook 2verschillende cactus zaden een stuk of 30. helaas zijn er maar 2 boven gekomen

Comment

ben foto`s aan het maken, wordt er zo vrolijk van nu ik ze goed aan het bekijken ben
                      probeer ze zo mooi mogelijk te maken
                      binnen een uurtje staan ze erop.........................allang bedtijd..Sorry morgen na werk
                      Last edited by kneiterboy; 29 June 2011, 22:51.

Comment

toen ik thuiskwam zag ik dat ze ontzettend gegroeid zijn terwijl het ligt niet was aangesprongen doordat ik de stekker er niet goed terug in gedaan had. daar door hebben ze vandaag maar4 uurtjes licht gehad hoop niet dat ze dat veel kwaad gedaan heeft had gezegd gelijk na het werk maar was zoals gewoonlijk weer veel te druk met andere dingen waardoor ik de foto`s nu pas plaats

foto`s zijn van gisteren toen 90dagen vanaf zaad
                        heb eigelijk alleen de ph waarden in het begin in de gaten gehouden, baal er nu wel van dat ik geen geduld had met het in de bloei zetten want ze konden veel groter worden
                        maar over een kleine aantal weken kan er van gerookt worden
                        ben van plan om al met 1plantje te gaan spoelen zodat ik eindelijk geen geld meer aan wiet ga uitgeven, kan ze dan al goed te roken zijn kwa stoned heid en thc hoeveelheden.

de foto`s zijn met een cam gemaakt
                        als julie me helpen herinneren komen er snel weer foto`s
                        baal er wel van dat ik periode geen foto`s kon maken waardoor deze topic toch van alles mist
                        heb een ventilator maar gebruik hem niet, als ik dat wel zou doen wordt er daar mee iets verbeterd?2011-06-29 21-19-45.715.jpg2011-06-29 21-30-06.614.jpg2011-06-29 21-18-44.832.jpg2011-06-29 21-19-35.131.jpg2011-06-29 21-19-54.584.jpg2011-06-29 21-35-10.990.jpg2011-06-29 21-18-41.366.jpg2011-06-29 21-19-23.444.jpg2011-06-29 21-19-49.615.jpg2011-06-29 21-32-57.876.jpg2011-06-29 21-19-01.116.jpg
                        Attached Files
                        Last edited by kneiterboy; 6 August 2011, 12:45.

Comment

Attached Files
                          Last edited by bioboer; 11 July 2011, 10:45. Reden: andere bloeibooster/ aanvulling op schema

Comment

Bioboer die doen het echt goed! zie dat je bijna geen blad hebt hoe kan dat?
                            heb zelf nogal overlast met de bladeren ben bang dat ik daardoor heel wat toppen misloop

Comment

Hoi Kneiterboy,

Jou planten zien er ook gezond uit hoor.
                              Ik denk dat je een soortje heb die langer duurt dan de mijne (Top44)

Dat ik weinig blad heb dat komt omdat ik die erafknip, zal ff een foto maken van de afval, dat is van de laatste week.
                              Alle blad heeft voeding nodig- de plant heeft niet alle bladeren nodig om de stralen op te nemen, bladeren zijn bescherming voor de plant en is wel belangrijker als je ze buiten heb staan maar in een gecontroleerde omgeving blijkbaar iets minder. hoe minder bladeren hoe meer licht op de onderste toppen.

en of ik een leuk fotootje kan maken van het topje, heb ook een oude cam, zonder digi display 3.0 pixel, en geloof me.. er komt straks een andere, moet ff nog goed boeren in de tuin hahahaha..

OP je vraag of je al een plantje kan roken.....- de stoffen die in je top zit moet nog wel omgezet worden in thc, en de werking van vroeg geoogste planten is anders dan dat je ze verder af laat bloeien. ( ik geloof vroege wiet- voel je meer in je hoofd, rijpere wiet meer lichamelijk, loomheid suf.. maar dat is bij iedereen anders.

en ook dit is voor mij de eerste keer binnen. en ik ben ook aan het aftellen van de dagen hahahaha.

De ventilator - zorgt voor koeling en dat de lucht in de tent in beweging is, tja wat is beter.
                              Attached Files
                              Last edited by bioboer; 2 July 2011, 10:45.

Comment

Ziet er goed uit bioboer.

hoop dat mijn dames het ook goed gaan doen maar dat zal wel lukken..

zal je in de gaten houden

Grtz Cho3y

Comment

Bezig...
                                X