Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x GG4 en 1 x Eigen Cross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De eerst week bloei zit er weer op. gisteren ben ik overgeschakeld naar de bloei voeding .
    ik heb een takje van de middelste plant per ongelijk afgebroken. met me water kannetje gloeiende gloeiende god god god verdriedubeltje s 1 topje minder dus .

Italiano ik hoop dat ik ze zo groen kan houden ik ben eigenlijk geen aarden kweker
    mijn voorkeur is toch hydroponic s maar we zien wel hoe ver we weer komen met deze kweek.
    ik heb tot nu toe nog niets te klagen .
    nou mensen meer heb ik niet te melden tot volgende week dan maar weer .

NR01.jpg
    NR02.jpg
    NR03.jpg

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Eerste bloeiweek, ik zie nog helemaal niks. Beter geef je ze nog 2weken groeivoeding, anders zijn de dadelijk al snel geel.

Inderdaad. Ik zou ze nog 2 weken groei geven ipv bloeivoeding. De planten zullen nog aardig gaan groeien en vragen daarom meer groei dan bloei voeding door. Mooi voorbeeld daarvan is bij mijn kweek. Word wel even doorbladeren maar die werden ook geel.

Je houdt ze dan mooi donker van kleur en de ovetschakeling naar bloei zou ik pas doen zodat je de haartjes begint te zien.

Voor de rest top.

Comment

ja ik zou volgens canna voeding schema 1 weekje nog door kunnen gaan met vega .
      maar omdat ik mij niet aan schema s hou en de plant vol stop met voeding via het blad .
      dan hoef de plant minder uit de grond op te nemen dus zou er genoeg N over blijven in de bloei.
      in week 5 of 6 begin ik met 1 x in de week
      BioTabs Bio PK 5-8 is 100% organisch en bevordert de beworteling, groei en bloei.
      De krachtige topbooster Bio PK 5-8 van BioTabs maakt grote en geurige bloemen mogelijk.
      Biologische vloeibare meststof NPK-waarde: 2-5-8 met algen, vitaminen, auxines en andere fytohormonen.
      Bio PK 5-8 bevat zeewier en andere humusstoffen in hoge doses.
      Zeewier is zeer nuttig voor planten en helpt bij de groei van bladeren, stengels en bloemen.
      en bij de ontwikkeling van een gezond wortelstelsel.

deze gebruik ik .

bio-tabs-booster-biologique-pk 2-5-8.jpg

Last edited by Manderijn; 20 May 2022, 17:10.

Comment

• Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Waarschijnlijk ben je vanaf dat je geswitched bent naar 12/12, dit als begin van de bloeiperiode te zien.

Dit is eigenlijk het begin van de voor/pré bloei.
        In deze periode strekken ze nog behoorlijk.

Zodra ze zichtbare pruikjes krijgen begint de echte bloei.
        Ik heb ook de Bio PK van Biotabs, die ga ik om en om gebruiken met Bio PK compost tea, ook van Biotabs.

Succes

Ja precies @Old dwag ik weet het ze groeien in de tijd dat ze op 12/12 gaan nog een weekje of 3 door.
      ik heb overal rekening mee gehouden. die GG4 clone is een klein compact plantje met niet zoveel strek in de bloei tijd.
      het zullen dus geen grote planten worden. ik ben wel benieuwd naar die PK compost tea alleen het is wel erg prijzig spul.
      maar als het goed werk is het misschien het geld wel waard. ik kom wel af toe is spieken bij jou verslag.

Comment

eind bloei week 2 er val weinig te melden alles ga naar wens .

B1.jpg
        B2.jpg
        Tot volgende week weer

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig man , das een mooi veldje , kèép it grèén èé

ja dat gaat denk wel lukken Remco .
        als ik ze maar optijd water geef erg belangrijk nu begin bloei.
        ze drinken nu me oren van me kop. ik moet de potten iedere ochtend na kijken .
        soms ben ik echt verbaast hoe snel ze de potje s leeg slurpen .

Comment

3 weken in de bloei Wat vlieg de tijd toch. alles ga nog steeds lekker het ziet er allemaal gezond uit .
          hier weer een paar plaatjes

d1.jpg
          d2.jpg
          Tot volgende week dan maar weer

Comment

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooi mooi èé

week 4 in de bloei
          1.jpg
          2.jpg
          thc kristalletjes beginnen te komen
          3.jpg
          Tot volgende week weer
          Attached Files

Comment

WEEK 6 en half zitten we geloof ik ik ben even de weg kwijt ik is ziek geweest daarom geen post gemaakt .
            onder tussen heb ik wat spintjes ondekt en heb ik een buisje roofmeiten er op los gelaten .
            het is nog steeds web vrij ik ga ze een week eerder omlegen .
            ik heb ner nog wat plaatjes geschoten van hoe het er nu bij staat .
            1.jpg
            2.jpg
            3.jpg
            4.jpg
            ToT snel weer ........ ........

Comment

• Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ga je ze om doen omdat je bang bent voor spint-uitbreiding. Of denk je dat ze klaar zijn. Je zegt in je enerlaatste post dat ze 4weken in de bloei staan. Nu dus pas 6weken. Vandaar dat in deze vraag stel

ja vrijdag staan ze 7 weken. dit is een snel soortje na 8 weken kan de schaar er al in.
            ik ga zondag knippen omdat ik geen zin heb in spinnen webjes en de topjes zien er al goed uit
            en ik moet mijn ruimte even goed cleanen en dan kan ik weer wat nieuwe genetica opgooien .

Comment

zonde ze dikken nog flink aan de toppen

Comment

ja het is ook nog geen zondag ze kunnen nog 5 a 6 dagen wat dikker worden .
                ik neem wel genoegen met wat minder gewicht. er zit Thc genoeg op de toppen dus euh .ik ben niet bang dat ik daar niet lijp van word .
                en als ik alles geknipt heb. kan ik gelijk weer nieuwe zetten . met de wiet wat er af komt .
                ga ik het makkelijk redden . tot de nieuwe gezetten planten weer klaar zijn .
                het had nog veel slechter kunnen aflopen. als ik niet gezien had dat er spintje s in zatten en geen roofmijt had gestrooid .

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ik ben nooit zo bang met spint enzo vooral niet als je al zo dicht bij de finish bent als het nu als in begin bloei was oke tis u keus hehehe

ik ben minder bang met trips dan met spint voor je het weet hebben ze je toppen in soort van een suikerspin van gemaakt
                dat wil ik voor zijn

Comment

• Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Kweekzakjes soni mite dacht ik ben je goed voor 5 weken bestrijding!

bedankt voor de info Wesley pipes ik heb ze even op gezocht en de gebruiks aan wijzing gelezen .
                maar ik vrees dat ik die hang zakje s niet kan gebruiken daar ben ik iets te laat mee .
                ik las dat die zakje s ruim een week op start tijd nodig hebben . maar toch wel handig om prev .
                in het begin met de groei wat op te hangen .

Nadelen Soni-mite

De kweekzakjes beginnen pas uit te lopen rond de datum die op de zakjes gedrukt staat. Vers geproduceerde kweekzakjes hebben een opstarttijd (= opkweektijd) van ca. een week nodig vooraleer de eerste roofmijten beginnen uit te lopen. Houd hiermee rekening bij het plaatsen van je bestelling. Spint kan zeer snel toenemen!
                Last van spint? Pak ze preventief aan met roofmijt kweekzakjes. Eenvoudig uit te hangen en vijf weken verlost van spint. Ook tegen spint bij wietplanten.

Comment

• Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad , goed voor mid bloei of voorbloei aan te schaffen... de strooikoker mijten gaan ook hun werk doen, zeker en vast !

Zo ik heb net even paar uurtjes geknipt alles leg in het droog net nu wachten tot het droog genoeg is.
                om het te wegen en in een pot te stoppen voor het cure process.
                hier nog paar plaatjes .

1.jpg
                2.jpg
                3.jpg
                4.jpg
                nu ga ik ff tukkie doen LaterSss

Comment

• Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  mooi man - lekker plakken !!
              Bezig...