Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

mooie groei

Comment

Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

bedankt voor de leuke reacties plantjes stonden er vandaag een beetje treurig bij, de blaadjes hingen iets meer naar beneden als gisteren.. Ik hoop dat ze een beetje bijtrekken na de waterbeurt, zoniet neem ik snel foto's - misschien weet iemand wel wat ik verkeerd doe. Het is te vergelijken met een keer wanneer ze te lang droog hadden gestaan, en gisteren heb ik ze elk maar 100-200 ml water gegeven dus misschien is het daardoor. Vandaag ben ik dus redelijk gul geweest met watergeven.

Peace

Comment

Keep on growing
        ziet er goed uit
        Grtz
        sigpic

Comment

zeer netjes allemaal, planten zijn er mooi uit, gaat lekker voor zo een eerste kweek, keep it up!!

Comment

Thx Bubba J & borklots

Update (Dag 8 op 12/12)
            Gisteren hingen de plantjes redelijk slap... Vandaag stonden ze terug helemaal als ervoor.
            Het kan volgens mij aan 2 dingen gelegen hebben:
            - Ze stonden waarschijnlijk iets te droog gisteren, dus heb ik ze toen genoeg water gegeven.
            - Ik had de lamp op ongeveer 60 cm boven de plantjes gehangen op aanraden van THC Dude, maar die heb ik dan ook gisteren terug op +/- 80 cm gehangen toen ik zag dat de blaadjes een beetje slap hingen... Ze hebben voorlopig toch echt ruimte genoeg om te groeien en strekken doen ze niet dusja, never change a winning horse...

Een paar foto's:
            DSCN2167.jpgDSCN2170.jpgDSCN2169.jpgDSCN2172.jpgDSCN2171.jpgDSCN2168.jpgDSCN2173.jpg

Grtz!
            Last edited by Streetwalker; 19 May 2011, 22:31. Reden: foutje

Comment

Staat er allemaal netjes bij (Y)

Comment

strak werk man
                zo te zien niets mis mee zo je nog wat foto s kunnen posten hoe je het gedaan heb met de lamp en zo zit zelf ook te hobbyen met een tent alleen dat lukt nog niet zo heel er
                gr chef

Comment

Bedankt voor de reacties, en @chef: in mijn eerste post kun je zien hoe ik de lamp opgehangen heb enzo... of wat bedoel je?

Update (dag 12 op 12/12)

De voorgroei komt er mooi in, het begint al lekker te ruiken en het ziet er nog steeds goed uit denk ik
                  Ben nog steeds niet met voeding begonnen maar dit ga ik binnen 2-3 dagen wel beginnen doen...

Foto's
                  DSCN2193.jpgDSCN2192.jpgDSCN2191.jpgDSCN2188.jpgDSCN2187.jpgDSCN2180.jpgDSCN2184.jpgBG2.jpgDSCN2174.jpgDSCN2189.jpgDSCN2195.jpgDSCN2186.jpgDSCN2179.jpgDSCN2194.jpgDSCN2182.jpg

Ik ga er later wel eens bijzetten welke plant op welke foto staat...

Alle hulp en tips zijn nog altijd welkom

Grtz Streetwalker

Comment

Update! (dag 17 op 12/12)

Het is ferm vooruit gegaan de laatste dagen en ik ben nu ook sinds enkele dagen voeding beginnen meegeven.
                    Ik heb ze al 2x een halve dosis Plagron Terra Bloom gegeven, met elke keer een waterbeurt tussen.

Foto's
                    slh (9).jpgslh (4).jpgexoduscheese.jpgslh (5).jpgBG.jpgslh (6).jpgdonker (3).jpgslh (3).jpgslh (2).jpgSlh.jpgdonker.jpgdonker (2).jpgBubblegum1 (2).jpgbubblegum1.jpgslh (8).jpg

Grtz

Comment

Zijn goed bijgekomen in die paar dagen zien er goed gezond uit

grtz

Comment

had je er nou al een paar getopt/gefimmed?

ziet er wel goed uit man!

Comment

Bedankt ja, heb de middelste Bubblegum getopt, 2 super lemon hazen zijn gefimd en de exodus cheese is gesupercropt (hier was ik een beetje bang voor, maar tis goed gelukt )
                          grtz
                          Last edited by Streetwalker; 30 May 2011, 09:41.

Comment

Tijd voor een update

Ze staan nu 22 dagen op 12 uur licht
                            - Temperatuur min. 19 - max. 26 (in de schaduw)
                            - Luchtvochtigheid min. 40 - max. 50 momenteel
                            - Ben nu rustig de voeding aan het opbouwen en ik geef ze momenteel nog net iets minder als op de verpakking aangeraden wordt (Plagron Terra Bloom)

Foto's

Ik was net te laat om foto's te nemen net voor de lamp aan ging dus hier moeten jullie het mee doen

*De Bubblegum's
                            DSCN2242.jpgDSCN2240.jpgDSCN2241.jpgDSCN2239.jpg
                            Zoals je ziet zijn de onderste bladeren, vooral de fanleaves, wat aan het vergelen... Is this bad? Bij de Superlemon haze en de cheese is dit minder, de bubblegums zitten wel al het verst in de bloei...

* Exodus Cheese
                            DSCN2244.jpgDSCN2246.jpg
                            Hier kan je zien dat ik ze vanboven een beetje platgewalst had om de zijtakken wat meer de lucht in te krijgen. Dit is goed gelukt als je het mij vraagt, vanboven heeft het zich mooi hersteld en de plant is echt een mooi struikje geworden. Hier ruik je ook echt die typische cheese geur

*De Super Lemon Hazen
                            DSCN2251.jpgDSCN2250.jpgDSCN2254.jpgDSCN2256.jpgDSCN2248.jpgDSCN2253.jpgDSCN2255.jpgDSCN2247.jpgDSCN2258.jpg

Ziezo, dat was alles voor vandaag
                            Hou jullie niet in om te reageren
                            Grtz Streetwalker

Comment

Overzichtje vergeten..
                              DSCN2237.jpg

Comment

Kleine update,

dag 26 op 12/12

Het is met momenten wel redelijk warm geweest in het tentje, door het warm weer buiten denk ik.
                                Temp. min 20 max 31
                                LV tussen 40 en 60
                                Ze krijgen nu om de dag een dosis bloeivoeding mee, maar sommige blaadjes vertonen al kleine lichtere puntjes aan de uiteinden dus die ga ik terug een paar keer gewoon water meegeven.

DSCN2278.jpg

Grtz Streetwalker

Comment

Bezig...
                                X