Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

Ik kon het toch niet laten om elk plantje nog eens te fotograferen, dus bij deze...

Bubblegum
    DSCN2262.jpgDSCN2261.jpgDSCN2259.jpgDSCN2260.jpg

Exodus Cheese
    DSCN2265.jpg

Super Lemon Haze
    DSCN2276.jpgDSCN2275.jpgDSCN2272.jpgDSCN2270.jpgDSCN2269.jpgDSCN2271.jpgDSCN2273.jpgDSCN2264.jpgDSCN2263.jpg
    Hier zit er wen eentje tussen waar ik me zorgen om begin te maken (foto 10).. na 26 dagen op 12/12 nog steeds enkel voorbloei Wel echt leuk om al die verschillende fenotypes te zien bij de lemon haze, 'tziet er allemaal lichtjes anders uit en ruikt ook anders. Die 2 met het meest glanzende blad neigen meer naar de lemon skunk denk ik, echt een scherp fris (citroen?)geurtje. De anderen ruiken kruidiger, pittiger.. Deze zullen meer van de silver haze weg hebben

Laat maar horen wat jullie ervan vinden he

Peace

Comment

Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

SLH staan er mooi bij toch? zelf ook eentje staan weet dus wat ik ongeveer kan verwachten die van mij staat alleen buiten dus zal wat groter worden, ben benieuwd welke kant ie op gaat citroentje lijkt me wel leuk. ik blijf je volgen
      succes

Comment

Miserie! -> 2 dagen geleden had ik ontdekt dat mijn timertje het begeven heeft, het was ook al eventjes geleden dat ik naar de tent was gaan kijken tijdens de uren wanneer die eigenlijk donker moest zijn, dus ik weet niet hoe lang al... Gevolg : de planten hebben veel te lang non-stop licht gekregen. Gisteren had ik het nog altijd niet opgelost dus heb ik gewoon maar de lamp uitgezet, beter een beetje langer nacht als heel de tijd licht leek me, al zullen beiden wel niet echt goed zijn. Ben vandaag dus (ondanks examen morgen dus paar uur studeertijd verloren) naar growshop Alien gereden en heb me een Davin D12 relais schakelbakje aangeschaft. De planten staan nu terug onder de juiste cyclus , heb het enkel een uurtje vervroegd (van 19u tot 7u ipv 20u tot 8u). Het probleem zelf is dus bij deze opgelost, nu hoop ik alleen maar dat de plantjes er zich een beetje doortrekken. Ze zagen er al bij al nog redelijk goed uit vond ik, gewoon niet echt vooruitgang, en wat meer vergeling van het blad.
        Iets minder leuke update dus, vond het echt zeer kut.. Nuja, hopen dat de schade beperkt is gebleven en het is alvast iets dat niet meer kan gebeuren in mijn tweede ronde

Grtz Streetwalker

(Foto's binnenkort )

Comment

welke planten heb jij eigenlijk getopt?

ziet er goed uit man!

grtz,

Comment

In de laatste post..
            - Foto 3 en 4 : De getopte Bubblegum
            - Foto 5 : De Gesupercroppte Exodus Cheese
            - Foto 6 en 7: Gefimde Superlemon Haze
            - Foto 10 : Een andere gefimde Superlemon Haze

Grtz

Comment

Een paar fotootjes van hoe ze er nu bij staan.

DSCN2284.jpgDSCN2285.jpgDSCN2287.jpgDSCN2288.jpgDSCN2289.jpg

Aan deze bubblegum kan je volgens mij het best zien dat ze terug eventjes in de groeifase geschoten is :/ de rest is precies enkel een beetje blijven stilstaan door het timerprobleempje (dat nu opgelost is)

DSCN2286.jpg

Ook vind ik wel dat de bladeren redelijk snel geel aan het worden zijn beneden, maar langs de andere kant zie ik ook wel tekenen van lichte overvoeding... Wat kan ik dus het beste doen? De voeding opdrijven lijkt me niet echt de oplossing.

Peace

Comment

Nog maar eens een update

De planten staan nu 38 dagen op 12/12, waarvan normaal gezien 24 dagen effectief in bloei, hier moet je volgens mij wel een paar dagen tot een week van aftrekken door het probleem met het timertje en alle gevolgen vandien... De plantjes staan nu wel al ruim een week terug in de juiste bloeicyclus dus ik denk dat ze nu wel min of meer terug erdoor gekomen zijn.

Foto's

DSCN2299.jpg

Bubblegum
                DSCN2300.jpgDSCN2301.jpgDSCN2302.jpg

Exodus Cheese (mooi struikje)

DSCN2303.jpg

Super Lemon Haze
                DSCN2304.jpgDSCN2305.jpgDSCN2307.jpgDSCN2310.jpg
                De eerste heeft denk ik het minst last gehad van het timerprobleem, ze is wel de kleinste maar heeft de mooiste topjes en de lekkerste geur

Laat maar horen wat jullie ervan vinden
                peace

Comment

pfooooo begint er in orde uit te zien he vriendschap

Comment

als je zonodig geen schakelkast wil kopen,moet je een omnitrex nemen,neem er 2 want ook die kunnen kapot.maar zijn veruit de beste schakelklokjes

Comment

Bedankt voor de tip tumble trimmert, maar heb nu een 'Davin D12' relaisbakje gekocht.. Zit ook een klokje in dus dat is opgelost Nu kan ik dit probleem toch al niet meer hebben in ronde 2

Comment

DSCN2315.jpgDSCN2317.jpgDSCN2318.jpg

Een paar super lemon hazen (wat een geur!!)
                        DSCN2320.jpgDSCN2321.jpgDSCN2322.jpg

Het tentje met de lichten uit
                        DSCN2314.jpg
                        Hier links vanvoor zie je de super lemon haze die nu nog maar net in bloei geschoten is Voor derest begint het er wel redelijk lekker uit te zien vind ik. Reacties altijd welkom

Grtz Streetwalker
                        Attached Files

Comment

Begint er erg smakelijk uit te zien. Merk je eigenlijk iets van gevolgen van die paar dagen onregelmatig licht?
                          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

Comment

Mooi verslag hoor SW!
                            Jammer van die ene SLH maar ik hoop dat ze je zal kunnen bekoren zoals ze mij in de 7e hemel kan brengen. Nice dat je onmiddelijk ook de lemon skunk ernaast hebt staan, kun je op het eind een degelijk smaak- en growvergelijk maken. Ik benieuwd naar je bevindingen!!!
                            LV kan eventueel makkelijk dalen door de afzuiging te verhogen, indien mogelijk.

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

Bedankt voor de reacties @Jake; ja dit was echt wel te merken: de bubblegums hadden eerst 1 mooie harde compacte top, maar na die paar dagen waren ze terug de hoogte in geschoten met als gevolg dat die ene top echt 'uitgestrekt / opengetrokken' werd. Ze waren opeens ook veel fluffyer, bij de anderen was er enkel een beetje strekking te merken.. En stagnatie van de bloei, ze deden niet veel meer. Gelukkig zijn de bubble's terug mooi aan het aandikken en doet de rest het ook wel goed.

@Sir: Het zijn in principe allemaal super lemon hazen hoor (5 stuks), ik vind gewoon dat er zo een groot verschil in fenotypes is bij deze planten... Ze zien er allemaal anders uit en ruiken ook allemaal anders.. En er zijn er gewoon 2 die echt enorm sterk naar de lemon skunk neigen volgens mij (aangezien SLH: Super silver haze x Lemon skunk); echt zo een frisse, scherpe, citrusgeur... Ruikt zelfs bijna niet meer naar wiet

De bubblegums krijgen nu al enkele dagen Plagron Green Sensation mee, samen met een verminderde dosis bloeivoeding. Zou ik hier bij de hazen ook al mee mogen beginnen? Ik denk dat ik er bij de bubblegums een beetje laat mee begonnen ben, hier en daar zie ik al wat bruine haartjes komen...

Zal vandaag of morgen nog eens nieuwe foto's uploaden (dat doet er mij aan denken dat ik mn cameratje moest opladen ^^)

Grtz StreetWalker

Comment

Voor degenen die dit nog volgen: mijn plantjes zijn niet dood, ze zien er zelfs heel goed uit momenteel volgens mij. Mijn camera is enkel kapot, ben nu op zoek naar een oplossing en dan zet ik er nog eens foto's op.

Grtz Streetwalker

Comment

Bezig...
                                X