Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's six strains edition two <-> 16-05-2022 !!
Wat je kan zeggen is dat je wiet rookt tegen fantoompijn en zonder je groene goud knettergek wordt en dat iedereen op de buurt het begrijpt. Dan zullen je nieuwe buren het niet flikken om de flikken te bellen want dan weet je direct dat zij gebeld hebben.
Of ze vragen dat na aan de buurt wat zij ervan vinden en de hele straat weet het.
Gewoon geen overlast veroorzaken, dat verwacht je ook van hun. Dus geen wietlucht in het trappenhuis, simpel
Wat een vervelende situatie, je zou een beetje onder de afzuigkap van de keuken kunnen smoken. Is wel klote natuurlijk daar een beetje hangen. Maar voor het zelfde geld zijn het van die linkse correcte rakkers en hen je vette pech. Proberen. Je voordeur met strips afplakken. Of je hebt geluk en ze roken zelf en kun je samen de vredespijp smoken. Succes
Kunichika -Geloof me ik heb alles al gedaan om de geur binnen te houden , alee ja binnenhouden is het niet , ik wil gewoon gene overdreven geur hinder veroorzaken !?i
Die strips - rubberen tocht borstel enz enz is allemaal gebeurt !!
Vredespijp zou de max zijn , de dampkap is kapot en om buiten op men terras te gaan staan ??
Ik wil gewoon niet dat ze de link leggen dat hier wel eens een kwekerij zou kunnen zijn met deze overdreven geur hinder !!!!!
Fix doe dampkap dan, maal een soort lucht sluis om je gang. Hoeft niet veel te kosten, plastic zeil ofzo in de gang spannen. Wat afzuiging plaatsen met of zonder koosltoffilter. Ik rook zelf een vloeiers dis zal weinig tot geen last veroorzaken. Maar als de verkopers op bezoek zijn word er ve gesmoked en ruik je het ook op de overloop buiten mijn woning. Echt vervelend man.
O op die manier, ja alleen dan ben je wel overgeleverd aan de genade van je buren. Een filter in de huiskamer hangen waar geblowd wordt voorkomt vervelende vragen en kost het meeste niet.
https://www.nomercyshop.nl/index.php...earch=tt+silen deze in de ruimte waar de kast staat, of uwe gang om naar de traphal te gaan, de filter boven de deur. mee ne schakelaar da aanspringt elke keer de eerste deur opent
Remco Waarom ga je niet gewoon aan de deur en zeggen dat je blowt als medicatie en als ze er last van hebben dat ze gerust even mogen aanbellen? Dat respecteren mensen vaak wel. en ik knip meestal als de buren zijn werken ivm mogelijke geur overlast.
denk dat je niet ontkomt aan een softbox die de woonkamer makkelijk kan filteren iedereen weet bijna hoe een jointje ruikt de geur van wiet herkend iedereen en dat wil je niet ik wil juist dat niemanf iets ziet hoord of ruikt
Ok Sebiet eerst een voorraadje toetjes fabriceren èén lading voeding's water klaarzetten en men kop koffie terug vullen voor dat we aan onzen dag kunnen beginnen !?i
En Upa ik zie het hellemaal zitten om tegen de nieuwe buren mijne uitleg te doen ,
Alleen zien dat ik niet in een
andere dimensie zit voor
dat gesprek èé
Ik zit er aan te denken om den uitschieter
toch maar tegen het net te klipsen !!
We wachten nog 1 dagje voor dat we
de beslissing nemen !!
Dus men testje gaat misschien
niet door gaan ????????
Waarom ?? Der begint al wat irritatie te komen ,
om daar het nog een dikke 2 maanden
op te moeten zitten kijken is precies
wat te lang nu dat het maaiveld zo
mooi gelijk is op't moment !!
KAK Normaal kwamen ze vandaag om men prothese wat bij te werken omdat ze niet goed paste met als gevolg dat ik ze niet kan aan houden !!
Maar da feestje gaat niet door om dat hij ziek is !!
GENE KAK Heb gisteren eens een goed gesprek gehad met de buur vrouw die verhuist deze week !!
Blijkbaar is de wiet geur niet echt overdreven te ruiken in de traphal !!
WEER KAK Volgens de buurvrouw is het maar nen rare kerel dien er nu komt wonen !! K'ben èéns benieuwd , het gaat het verdiep van de vreemde kerels worden !!
Ok kop koffie is leeg eerste jointje van den dag is er aan voor de moeite !!
Men voorraad voor gerolde
jointjes is gisteren al aan gevuld !!
hahaha -- men oogskes zijn maar hèél klein , en als ik nu den trap neem gaan we wel een paar treden overslaan denk ik en loop ik weer verloren als ik buiten kom !!
Zonder gekheid, ik zie ze hier ook steeds meer. Erg gaaf als die zo hoog rondvliegen op zoek naar insecten.
Ooit bij ons in de buurt een nieuwe bewoner met een volière gekomen. Kleine maand later waren er bijna geen katten meer.
Kleine maand daarna waren er ook geen vogeltjes meer, maar das een ander verhaal.
Comment