Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's six strains edition two <-> 16-05-2022 !!
Goeden dag vrienden van den kweek , t'weekend staat weer voor de deur !!
Ok we zijn terug hersteld van het voorval van gisteren !
Heb wel hèél den nacht liggen woelen en ik heb wel ieder uur zien passeren , was blij dat het 8 uur was !!
Men meisjes wakker ik ook wakker , heb het gisteren wel gemist dat ik niet met men volle aandacht er bij was !!
Dyslexie valț precies mèé , den autocorrect heeft nog
niks moeten doen , ben wel wèér op 1 Been aan't rondspringen , waarschijnlijk ga ik sebiet wel
op mijne bek dan heb ik wèér iets om over
te janken haha t'was bijna zover !èé !
Prothese werkt wèér niet mee vandaag , heb net in
nen verroestte nagel getrapt , effe nen adrenaline
stoot tot achter men oren !!
Hé Remco,
Bij deze wil ik je graag complimenteren met de manier waarop je verslag uitbrengt hier.
Ik ben lid van heel wat fora maar ben nog nergens iemand tegengekomen die zo structureel en uitgebreid verslag doet.
Het is een schat aan informatie die ik met heel veel plezier lees.
Ga vooral zo door!
Ik bedoelde eigenlijk geen kweek gerelateerde forums. Toch kijk ik ook op wietforum,marijuanapassion,grasscity etc. Er zijn best veel Engelstalige kweek forums.
der zijn genoug inderdaad zoek op google wietforum
dan komen dr genoug naar voren naar is wietforum een van de betere alleen een verschil alleen daar zitten veel brood kwekers op en bij jointje draaien amper
Het ding is dat ik me dit jaar goed heb laten gaan
met de aankoop van meststoffen en om iedere
keer aan mijn gratis verzend bedrag
te komen word er altijd wel meer
naar huis gestuurd dan dat
ik nodig heb !!
Zo lang je weinig verteld aan de man, en hij kan niet naar binnen kijken is er niks aan de hand. Gewoon hallo, doei is toch voldoenden deur dicht en je bent in je eigen stek.. Trouwens je kast staat er goed bij 😁✌️
Dat verduisteren moet ik ook. Gang licht aan anders zien ze van af de straat of ik een bouwlamp aan heb.
Deur dicht. Daar licht aan gordijn dicht. Dan kast open. Doe dit al jaren nooit wat gehoord er van..
Gewoon gezond verstand gebruiken, gordijn dicht kastje kijken en weer open. Niks raars aan.
Up we zijn er wèéral , Voorraad jointjes is weer aangevuld , den koffie is verandert in cola en alles staat klaar om nen cake te bakken vandaag of morgen !!
Voor de rest gaan we ons voorbereiden om ze onder handen te nemen !!
Jaja strakskes gaat het gebeuren , ook al is
de goesting er niet vandaag !!
Ze beginnen al behoorlijk te drinken! Tja de hoogte wordt nog wat, misschien de volgende ronde eens eerder schakelen? Zeker met zaad denk ik dat dat makkelijk kan!
K'was er vroeg bij vandaag om 6:15 uur op gestaan om tegen 8 uur bij den dokter binnen te stappen is gelukt om 7:10 vertrokken en om 20 voor 8 was ik al ter plaatsen , om dan nog 20 minuten te moeten wachten voor dat het mijn beurt was !!
Is wel niet mijne sterkste kant om te wachten !!
Heb dan maar een kwart uurtje rond gereden om de buurt wat te verkennen , ne gene klop
te zien voor 8 uur ii
Ok ik was er sneller buiten dan dat ik verwacht
had , heb den hele weg terug naar huis aan
mijn meisjes gedacht , toch zot dat je
daar toch zo intens met bezig kunt zijn !!
sterkte remco. goed dat je zo snel mogelijk naar de dokter gaat. het kan onschuldig zijn hoor, bijv. blaasontsteking, maar altijd snel laten controleren. niet uitstellen ouwe stoner!
Eerst ff over de meiden, dat knakken wat je doet, is het dan de bedoeling dat je ze dan vastclipt, of blijven ze los en als ze dan weer omhoog gaan, dat ze dan weer op gelijke hoogte staan als de rest?
En nu "maestro" Remco, bloed in je pis is toch iets waar je serieus rekening mee moet houden, dus ff bellen met de dokter om je urine in te leveren, in ieder geval succes man
klopt, de hoeveelheid bloed bepaald de ernst, maar tis nooit goed! zo snel mogelijk dokter, en als het veel is, spoed tbh. kan nog van die medicatie zijn!
Nee ze gewoon laten doen na 2 dagen staan ze zo fier als nen gieter met het
kopje terug naar boven gericht , met als resultaat dat ze terug een stuk lager
staan dan voorheen !!!
Comment