Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

de eerste tekenen van overvoeden zijn zichtbaar keek net ff bij de dames en zag dat eentje dr last van heeft de rest is gewoon gulzig en niks mee aan het handje haha de stek begint toch een flinke hooft top op te komen

de auto flower gaat lekker weer een stukkie dichter naar de oogst en weer een lekker wietje roken van jezelf niks beter dan dat

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      het levert toch wel.extra gewicht op en ook de onderste toppen hebben dan langer kunne rijpen maar een topje kun je inderdaad makkelijk op offeren als.de stash op is

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Monkey Man dat is de sinaasappelstek clone only die ik heb. Hoe vaker je kweekt met dezelfde genetica, hoe beter je kan testen hoe lang ze mogen staan.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Tijnie82 ja je geduld wordt beloond bij het kweken van wiet en daarom ben ik blij dat ik nog zat te roken heb. Ben ook wat geminderd want als je de hele dag blowt werkt het op 't laatst niet meer.

start autoflower 1-juli-2022

45dagen bloei
    6week en 3dagen
    boven de grond en nu 71dagen oud

start lemon h en anesia 12juni 2022
    totaal 95dagen oud

klok op 12-12 22juli is 52dagen

1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli
    dat is nu 52dagen echte bloei
    8week en 1dag

2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
    is 43dagen bloei
    6week en 1dag

anesia futere #1 bloeidag 1op 11augustus
    38dagen echte bloei nu
    5week en 2dag

stekjes in blokken gedaan 22juli
    die zijn nu 57 dagen oud

bloei dag 1 op 22augustus
    24dagen bloei
    3week en 3dagen

zo lemon h 1 al 8 weken bloei gepaseert en nog geen rot te bekkenen gelukkig hopelijk houden we dat zo en de auto al 6 week en 3dagen bloei al de tijd gaat snel ineens naar de eind sprint deze 2 krijgen nog 2week voeding en dan week spoelen en oogsten

en de rest duurt nog wel even maar ben alleen al blij dat ik straks al 2planten klaar heb en dat het nu flink afkoelt is wel goed voor de laaste paar week bloei is in de natuur ook zo

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      In de natuur rot je wiet dan ook meestal voordat je het kan oogsten. Binnen is het zaak dat je de dag- en nachttemperatuur niet te ver uit elkaar laat liggen anders gebeurt jou dat ook. Waar zijn de foto's van de dames?

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      moet nog ff tijd ervoor maken giga druk laaste tijd

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

Comment

Comment

This gallery has 2 photos.

Comment

Mooi man!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

Schöne damen, mein herr!
            Ganja always does the trick.

Comment

vond de toppen met hps toch wel dikker dan nu met led

Comment

• Snuitje
                Snuitje commented
                Editing a comment
                Een dimmer is ook een punt. Had expres een energiemeter gekocht om te kijken hoe de dimmer op mijn lamp werkt. Een potmeter is het, draaiding. Maar bleek volstrekt niet lineair. Op halve stand pakt de lamp maar 1/5e van de 150W die hij op maximaal pakt. Daarom denk ik dat als mensen al hun dimmer willen gebruiken, dan zeker ook met gebruikmaking van een energiemeter. Meten van het licht zelf is natuurlijk nog beter, maar ik ben nog niet zover, al schijnt het best makkelijk te zijn

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                dat klopt helemaal wat je zecht met dimmer heb ik wel een helft minder wattage heb de dimmer er tussen uitgehaalt op t moment dat ik 12-12 ging met dimmer kon je zo het licht inkijken zonder dimmer ertussen net een bouwlamp zo veel das inderdaad een ding dat je rekening mee moet houden het is een diy maar alles is plug en play verder dus dat is allemaal safe

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                en wil eigelijk beetje wiet op voorraad hebben voor dat straks de kosten de pan uitreizen dus met 2goede rondes ben k dsn wel zeer te vreden mee niet dat dit een super ronde gaat worden verre van

Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
              vond de toppen met hps toch wel dikker dan nu met led
              Soms lijken ze minder dik maar wegen ze meer. Wacht de weegschaal maar af. Ik haal met led scores die me met hps nooit zijn gelukt.
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                hork ik geloof je ook ceker wist ook al dat dat het geval zal zijn als het meer weegt altijd goed

helaas moet ik mede delen dat er is top rot gespot en verwijderd 3dikke toppen van lemon h2
              helaas flinke rot had ik al eerder moeten zien me eigen schuld en het tweede wat ik fout deed ze hingen tegen de achter wand aan 2 toppen dan de andere stond mooi alleen opzichzelf recht onder de lamp en die top had ook rot zag al een raar gekleurd oranje topje

k dacht dat vertrouw ik niet met de miscroscoop gekeken allemaal rot heb de helft van de toppen nog kunne redde van de rot dus dat hebben we maar liggen drogen plakt als een malle en stinkt als een malle is wel wat vroeg de wiet maar was ook al.troebel te zien dus geheel waardeloos is het niet en anders gooi ik het in de vriezer maak ik er hasj van

helaas was te donker om foto te nemen van de toppen met rot die laat k van de week nog wel even zien zonde zonde zonde zonde zonde zeg zoon hekel eraan wiet te vroeg moeten oogsten tis dan wel niet super veel maar tien gram te vroeg geoogste wiet is een week later 15gram hahaha genoug gelult er over me verliez pakken en door gaan dat krijg je als je te veel op de automatische piloot gaat en wat minder oplet krijg je dit weer een wijze les ook al lijkt alles goed te gaan altijd blijven controleren op ballen en schimmel is de les van vandaag

ik heb nog wat bladeren bij de autoflower weggehaalt en nog ff wat takken beter naar het licht vast gezet moet zeggen voor een autoflower is het een mooie plant met veel vertakkingen
              denk wel dat het een beetje klopt wat dr zaadboer zegt de opbrengst tussen 60en 80,gram

moet je nagaan als je deze auto kweekt onder 18,uur licht of 20-4 tis toch een plantje dat flink tegen een stootje kan is vanaf dag 1al mooi groen en is ze nog steeds ondanks ze bijna klaar is met 2week ze heeft vandaag een stevive dosis voeding gehad en ze lijkt er van te geniete
              dus die kan met een goede 10a13dagen ongv geoogst worden

de stekken worden serieus dik en ze staan gelijk 12-12 dus valt me.niet tegen als je ziet dat de hooft top al 5a6cm dik is dat word nog wat mooie open structuur hopelijk voorkomt dit top rot

en ze heeft ook niet veel blad hopelijk maakr dit het moeilijk voor dauwpunt en hoop ik top rot te voorkomen scheelt wel de stekken zijn extra

wat ik nu aan rot heb maken de stekken dubbel en dwars weer goed

lemon h 1vind de voeding duidelijk te sterk dus voor haar en de stekken gaan we appart voeding maken wat niet zo sterk is lemon h 2 en de autoflower pompen we nu nog even vol vett mesten

alleen valt me op dat lemon h 1dat de toppen amper dikker worden ze bloeit wel verder maar lijkt net alsof ze de moeite niet wil steken in het dikker worden maar in thc zie je wel toenemen
              heel appart terwijl ze bloeit al 8,week nu dus die toppen moeten nu echt flink en snel dikker worden al eerder maar goed lemon h 2heeft 6week bloei en die toppen zijn minstens een x zo dik

en de anesia future 1 toppen blijven ook maar iel en dun wel zit ze vol met vanaf onder tot boven en dat bij elke tak dus dat is wel goed alleen ze moeten dikker worden die bloeit morgen 6week

hoop echt elke dag als ik kijk worden ze al dikker maar zie alleen de toppen van lemon h 2 ennde auto flink dik worden

als je een super makkelijke plant wil kweken dan zou ik de critical aanraden ze is niet super sterk met 17procent maar is wel een lekker smaakje en is de makkelijkste plant die ik ooit gekweekt het en super stabiele strain korte bloei zeggen ze maar ze gaat hier gewoon minimaal 9week bloei krijgen en gaat ze ceker nodig hebben om tot haar recht te komen en wil tot het uiterste gaan zolang ik denk dat ze nog aan dikt en zwelt laat ik haar staan geen haast heb met me zelf afgesproken niks te vroeg ga oogsten dan koop ik wel een week langer een puut wiet wil dit x de maximale opbrengst er uit halen
              This gallery has 7 photos.

Comment

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Jammer, hopelijk valt het mee voor de rest. De ene haze bij de ander geeft toch snel troebele trichjes he? Back up wietje ook van maken..

en de haze en anesia en de stekjes hebben wat last van licht stress dus de lamp moet wat omhoog heb het zolang mogelijk uitgesteld omdat lemon h 1een flink stuk kleiner is dus hoe hoger de lamp gaat des te minder licht krijgt zij dan maarja komt goed ik kan beter zorgen dat de lamp perfect hangt bij de grooste opbrengers en de rest doet het er maar mee dikste toopen krijgen voorrang recht van de sterkste geld hahahahaha

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                verbranden doen ze niet de toppen maar je ziet de foxtails al komen en met haze heb je vaak sws wel.foxtails als k dat wil voorkomen moet k er 40,cm vanaf zo hoog moet die officeel ook hangen maar bij sommige hangg die 25 cm de boven bij de stekken amper 10cm en is niks aan de hand

k ga de lamp 10cm verhogen wand wil wel zoveel mogelijk alles compact hebben

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Heb r ook maar vind ze niet lelijk op deze toppen die foxtails. 10 cm bij mijn lamp is wel de echte minimum, had er lager en bij nader zien toch verbrand..

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                foxtails doe je toch niks aan met haze lig er ook niet wakker van hehe

me baby haze heb ik buiten eraf geknipt zat klein stukje rot in verwijderd en de rest ligt te drogen en de rot van lemon h 2, heb k ook foto van gemaakt helft rot en de andere helft heb k kunne redde

dit heeft 7 week gebloeit dus veel nog helder en wat troebel
              This gallery has 8 photos.

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                is wel lekker kan je maken van de kleine topjes of blad afval heb je toch nog wat goed rookbaars der van kunne weggooien en je kan dr rosin van maken maar heb je wel een pers nodig

• Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Heb wel gelezen hoe ze ice hasj maken

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                en is super simpel

k vind her mooi om te zien bij sommige toppen zie je de kleuren terug van de zilver waarmee dit soort is ontstaan zilver haze x lemonskunk

Comment

zo weer een update

vind de dames verdomd weinig drinken gister water gegeven en na 1.5 liter kwam het bij de bags al onderuit lekken

alleen de auto en de anesia zijn super stabiel en sterke strain de futere 1 en de critical de toppen van de critical zijn nog toch ceker weten het dikst van allemaal die opbrengst gaat ceker niet tegen vallen voor een auto op 12-12 weet dat het beter

verder word lemon h 2 langzaam iets dikker de toppen nog geen rot weer gespot

lemon h 1lijkt nog vrij weinig te doen maar binnenkort weer ff thrichomen check doen

start autoflower 1-juli-2022
                88 dagen oud
                start bloei op 3augustes
                54dagen bloei
                7week en 5dagen

start lemon h en anesia 12juni 2022
                totaal 104dagen oud

klok op 12-12 22juli is 67dagen

1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli
                dat is nu 66dagen echte bloei
                9week en 3dag

2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
                is 52dagen bloei
                7week en 5dag

anesia futere #1 bloeidag 1op 11augustus
                47dagen echte bloei nu
                6week en 5dag

stekjes in blokken gedaan 22juli
                die zijn nu 67dagen oud

bloei dag 1 op 22augustus
                36dagen bloei
                5week en 1dag

Comment

nog ff wat fotos

Comment

Bezig...
                  X