Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

dit is een van de laaste fotos van haar in het bloei tent net klein topje eraf gehaalt rot halve gram ofzo dus nog 4 dagen tot de oogst

dan kan ik eindelijk alles proper schoonmaken en disinfecteren wand wil geen ziektes of bladproblemen of spint weer hebben miss naar preventief behandelen in de groei om problemen in de bloei te voorkomen

dit x moet alles tot in de puntjes goed gaan

en de goede basis is gelecht
    en toch maar ph meten en afgezuurd water geven in plaats van zo het water te geven
    ik ga weer me best doen en hoop dat het dit x word beloont met een dikke oogst
    ik ga niks aan het toeval over laten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat was van alles wat

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Tijnie82 heb je je nieuwe zaad al besteld op growshopmarkt, en wat ga je zetten in je volgende kweek?
      Gaat best lekker toch, suc6 met de laatste loodjes.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      bestel ik van de week amnesia haze ga k neer zetten 5stuks maar ga wel meer ontkiemen wand neem alleen mooie planten mee deze ronde

zo nu gaat het licht uit voor deze ronde dr dames gaan nu zoon 48 uur donker tegemoet en daarna oogsten we gaan eens kijken hoe dat uitpakt veel goeds over gelezen maar niks bewezen volgens mij denk ook niet dat ze veel meer doen met 2dagen licht

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Men zei hier, liever 48 uur licht dan donker dan ...

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      @tijnie 82 ik ben het niet met je eens een plant die je Oost worden na een paar weken echt wel sterker dus hou op met je onzin

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      een ding scheelt jij bent de enige die dat gelooft dat je plant na het oogsten sterker word dat het stoffen omzet zoals suikers en dergelijke weet iedereen maar we zijn het wel vaker niet eens met elkaar en nu maar ik lig dr niet wakker van vind het wel grappig je vind de dingen van een ander onzin maar je komt zelf met deze Bull shit denk dat iedereen wel beter weet

zo bijna alles binnen tensio zijn dr al paar dagen de nieuwe potten zouden 18liter zijn maar kwamen binnen en waren 25 liter dus dat word wat extra grond halen

alleen nog grond en de zaadjes en dan gaan we weer verder met de nieuwe ronde

6 amnesia haze in 25 liter pvc potten en ze gaan direct in de grond dus geen kleine potjes dit x gelijk in de eind pot
    worden natuurlijk weer ingewaterd met een liter of 3a4 liter afgezuurd water ph 6.5
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik laat ze wel eerst ontkiemen in koffie filters k deed eerder zelfde als remco eerst in kleine potten en dan de mooist uitzoeken is wrl handig k weet het ben nog beetje in twijfel wand als ze in eind pot zitten gelijk is weer sneller met wortelen wand wil maar kort gaan voor groeien omdat amnesia haze nog wel eens groot wil worden en in grote potten helemaal had liever de 18liter gehad omdat de pot sneller vol zit met wortels

tis niet anders wil zo snel mogelijk op 12-12

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      jim beam daar heb je tensio meters voor gelijk in de eindpot heb je wel tijd winst mee

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Direct in de eindpotten heeft zeker voordelen als ze ontkiemen. Als reserve kan je altijd een stuk of drie zaadjes in kleine potjes erbij zetten die je in een eindpot plant als er een niet opkomt.

en k heb me 60x 60x 140 ook nog wil die gebruiken om 2 afjes in te zetten

heb nog hps liggen 400 watt dimbaar tot 250 watt of me stekken lampjes 2x 4 watt miss dat k nog tegen een leuk lampje aanloop voor de tent 50tot 100watt met led moet zat genoug zijn voor zoon tentje en dan met 1 25liter pot met 2 afjes of in 2x 11liter of 1grote growbag 50liter heb k ook nog liggen

of de hps verkopen en led lampje voor weer kopen ff kijken wat me opties zijn dat ik wat extra hokje wil gebruiken voor alleen afjes tussen door is wel fijn hou ik de potten ook lekker voll

maar met deze stroom prijzen als je dan extra ruimte hebt dan wel zo zuinig mogelijk

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Een extra ruimte is ideaal, zeker wanneer je eens wat nieuws wilt proberen en dat mislukt!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      en voor nu gaat het een hokje worden voor afjes

ja das ceker ideaal en weinig wattage is het inderdaad niet zo ramp als er iets miss das wel anders met joun beest van een lamp 800watt dan ben je wel zuur k droom er van zoon lumatek lamp 1000watt dan moet ik eerst maar dromen over zonne panelen hahaha

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Gelukkig was dat niet mijn 800 watt lamp waarmee het misging maar 465 watt is ook zuur lol.

zo vandaag 2 afjes zaden in koffie filter liggen ze te ontkiemen deze komen in de kleine tent

Comment

wat zeggen jullie hoe zou ik beter het licht kunne verdelen met mijn lamp zat er aan te denken om de lampen tegen elkaar te schuifen zoals de andere quantum board op de foto
      wand denk dat ik nu licht verspeel en denk als ze tegen elkaar zitten veel beter spreiden
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ja dat zou kunnen maar dan kan je wel minder oppervlakte belichten je hebt toch een bepaalde hoek waar de lamp naar toe straalt

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        weet je wat het is bas als k wil kan je met deze lampen 150x150 belichten maar heb maar 100x100 dus als de lampen dichter bij elkaar zijn krijg je hogere par dan gespreid

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dat is wel weer zo

zo vandaag de grond gehaalt bij welkoop 250liter
      alleen nog ff wachten op de zaden komen ook een deze dagen binnen en gaan we weer van start met de nieuwe ronde nu alles klaar maken voor me kleine tent ff de potten inwateren

met afgezuurd water ph 6.5 dr gaat zoon 3tot 4liter per pot in en dan is het wachten op de afjes dat ze ontkiemt zijn en dan gaan we met die banaan dus dit word 2rondes in een

2afjes amnesia skunk en amnesia haze

voor de femm dames gaat het 5 amnesia haze worden

maar de afjes krijgen maar 8watt aan licht met een reflector kap van me hps heb er meerdere liggen dus waarom niet het plan is dat daar nog een andere led in komt rond 35 - 50watt

omdat het extra is wil k er ook niet teveel geld aan besteden het geld zit hem in de grote tent maar die moet ook goed opbrengen

dus het is bijna weer zover ik kan
      al haast niet wachten

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        250 watt al te veel? Valt mee ja en zoveel warmte komt daar niet van af, dat kan al gauw, zeker in de winter.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        het zou wel kunne maar dan moet er wel een afzuiger tussen normaal zou ik ook zeggen hoe meer watt hoe beter maar met de stroom prijs heb nu de volle pond wat k moet betalen aan stroom vorige maand was me vaste contract afgelopen

daarom wil k eigelijk niet meer dan 50watt ofzo maxx 100maar moet ook maar ff zien wat k aan kan komen

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        denk dat je me toch om.hebt maar als k me hps gebruik zet k hem wel op 12-12 of 14-10 anders word het te gek met stroom

dit is de potgrond voor deze ronde

en de opstelling met 5 gaat het worden wou ff kijken hoeveel potten k kwijt kon of in het ergste geval 6

je kan nog veel kwijt in zoon kleine tent passen makkelijk 9 potten van 25liter pvc in
      This gallery has 3 photos.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Die tuinaarde heb ik ook, ben nu bezig aan de derde ronde op dezelfde grond. Oude kluit er uit, schep maerl in het gat, nieuwe stek er in, wateren met pH 6 en gaan! Op de zak potgrond staat het RHP keurmerk als ik me niet vergis.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        zou kunnen niet zo opgelet

alleen twijfel ik nu of k nog bio bizz ga gebruiken of toch weer plagron moet nog wat bloei bij bestellen dus kan allebei doen heb van alles nog wat liggen maar miss eerst maaar eens wat flessen op maken is maar jaar houd baar

k zit een beetje rond te kijken naar voeding die goed is voor haze je hebt er speciale voeding voor weet ik maar kan dr zo niks over vinden behalve dat ze zeggen dat je met haze afbouwen wil met n -in de bloei week 5ongv wat anders kan haze nog al raar doen en blijft zich focusen op groeien met n daarom vanaf week meer pk

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        zoals k al had gelezen moet je dan dus wat met bloei iets minderen en met wat meer pk als ik het goed heb begrepen heb weinig ervaring met behalve het roken ben ik expert in vorige ronde met lemon haze ook al niet flekkeloos gegaan dus hopen dat het nu beter gaat had ook geen pk gebruikt ofzo miss daarom maar had giga blad problemen spint hoop dat het na het schoonmaken weer buiten de deur blijft

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Die biobizz is biologische en die plagon ook?

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        bio bizz is biologisch en plagron is mineraal

zo zaden binnen potten ingewaterd tent ontsmet en gedicinfecteerd

zaden de amnesia haze ligge te ontkiemen dus
      morgen ff werk van maken dat ik me lamp ff aanpas en dan zijn we klaar alles staat gereed voeding k ga toch weer mineraal bestellen en zit te twijfelen of k nog nieuw koolstof filter moet nog maar 2rondes mee gedraait en deze zou ,18maand minimaal moeten mee gaan
      maar wel handig om achter de hand te hebben

Comment

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Gebruik je dan een lightmix aarde of 1 die voorgevoed is?

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        nou ik wou beginnen in stek en zaai grond maar dat was nogal erg duur en toen heb k deze grond gekocht hork kweekt er ook op en doet al drie rondes er mee en je kan tot 3 e week bloei alleen afgezuurd water geven maar deze grond die ik heb ik 60dagen voeding zit dr in

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        alleen nog een ph meter moet k nog bestellen ga zoon gele kopen van die goedkope die zijn vast beter dan de test strips die k nu heb nou kan het straks niet meer aan het materiaal liggen dat is nu allemaal top in orde en schoon alleen de temp gaan we niks mee doen behalve de kachel in huis aan of kan me hps erbij in hangen in de grote tent voor de warmte maar dan heb k weer grotere temp schommelingen dan zonder denk ik moeten maar zien hoe deze ronde gaat lopen de dames staan in ieder geval van de grond af deze licht onder de tent vloer isolatie word me eerste kweek met led in de winter 2de kweek met deze lamp vorige ronde veel miss gegaan vanaf ontkiemen de tent die 2 x opgeruimt moest worden enzo heeeft niet echt geholpen alleen droom dr van om eens in me tent 9planten te hebben maar dan moet ik eerst eens even lief me vrouwtje aankijken haha maar ga sws pk gebruiken pk 13-14 vroeger ook altijd gehad super spul kneitere harde toppen van dat spul wil dit x graag eens goede haze en niet zoals me lemon h dat niet eens lijkt op haze

het lag eerst niet in de planning maar heb alles maar nieuw gekocht voeding alles weer mineraal van plagron

nieuwe koolstof filter 425 rond 125

weer nieuwe voedings lijn van plagron weer

2 liter bloei
      1liter groei
      1liter pk 13-14
      500ml pure zyme
      1liter ph -
      500ml cal mag pro

en 6 planten schotels voor de amnesia haze

nog stekblokjes als k een mooie genetica zie ga ik die ceker stekken

zo nu kan ik wel weer een beste poos vooruit
      moet alleen nog een ph meter kopen en miss ec meter nog maar dan heb ik toch echt alles nu hehe
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Die Aquamasters zijn rotdingen inderdaad.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        heb nu van de test buisjes met druppels voor de ph te regelen werkt ok prima maar kost alleen meer tijd k miste me vorige 2rondes echt de pk 13-14 en enzyme dat scheelt toch een hoop.die 2 nu kan het haast nergens meer aan liggen nu hopen dat de zaden allemaal uit komen heb ze in koffie filters nat gemaakt en in plastic zakje dr omheen en beetje nat gespoten en dicht gedaan en aan een was knijper opgehangen ze zeggen 100% ontkieming we gaan het zien tot nu toe is er nog maar 1van de afjes ontkiemt en zit al in 11liter pot ingewaterd ph 6.5
        Last edited by Tijnie82; 13 November 2022, 16:06.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        cal mag gebruikte ik ook alleen ronde hier voor gebruikte ik bio bizz en ga nu weer over op mineraal en heb dus daar ook weer nieuwe cal mag pro gekocht dus dat komt goed

ph .meter ook besteld lamp is aangepast en de lampen iets dichter na elkaar toe zal morgen ff foto maken voor jullie

nu al 4 van de 6 zijn ont kiemt
      van de femm zaden en van de auto is de amnesia skunk ook ontkiemt en de andere niet dus als morgen de andere amnesia nog niet ontkiemt is doen we dr nog 2ontkiemen ga toch met 6amnesia haze doen maar 1tjr heeft dan geen tensio en de auto flower niet maar dr zal extra wiet zijn hehe hoop dat me voeding snel komt en de ph meter dan kunne we gaan met die banaan zit er aan te denken om.niet zo lang voor te groeien omdat amnesia haze zo snel groot word dus dat zal weer schelen met voor groeien

k kan niet wachten heb dr weer zin in om te starten dit is ook zo saai zonder me plantjes

Comment

excuus voor de slechte fotos me glas van de camera is kapot

de vloer is geisoleerd nu dus geen koude voeteb meer tent is net voor de 5de x van binnen en van buiten met alchohol schoon gemaakt en dicinfectie spray denk dat ik nu een stuk minder last heb van beestjes en hopelijk spint vrij weer moet haast wel

en dit is me nieuwe kweek schema die ik ga volgen voor de green sensation komt pk 13-14 voor in de plaats toch betere ervaring mee

en kan eindelijk ook via onder water geven met de schotels ideaal

weet iemand k heb blumats tensio meters nu maar dit zijn de normale lengte en wist dat ze in 18liter potten paste maar neem aan dat ze ook wel in 25liter pot passen
        This gallery has 3 photos.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          18 - 25 literpot no problem èé

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          topp bedankt man

net even de ph meter getest zo uit de verpakking en geeft aan dat het water hier 7.6 is best hoog dus heb nog mooit met een digitale gewerkt het is gewoon zoon simpele gele van bol.com voor 12.50 moet je nou na elk gebruik die dingen calibreren ofzo of kan je ze zo eerst een poos gebruiken

zaden
        het is dit x gelukt volle 100% ontkieming toch goed gezond zaad 4waren al na 24,uur ontkiemt en de andere 2 24uur later en de afjes allebei ontkiemt alleen vraag ik me af of 1het daarvan red dus word zoals het nu lijkt een ronde met ,6 femms amensia haze en afjes amnesia haze en amnesia skunk

zal wel.flink gaan stinken deze ronde dus nieuwe filter is al onder weg al heb k er nog maar 2rondes .mee gedraait en kan nog prima mee maar wil dr wel een nieuwe bij de hand hebben liggen en is met bajonet sluiting dus filter wissel is een paar seconden werk

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          nou de problemen stapelen zich op verdomme een van de 4 quantumboards begint een rij te knippere en te flikkeren dus die zal wel naar de klote zijn vorige ronde gekocht maar kan alleen met 4boards draaien dus moet weer kijken hoe ik dit ga fikse

en op.me.potten allemaal.schimmel was gister nog niet zo

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          volgens mij zijn er losse led boards verkrijgbaar moet ik nog maar even uit zoeken

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ja dat ceker soms ja haze gaat als een speer na schakelen dat is ceker hehe

hier fotos van de schimmel en kan k er nog wat aan doen kan de grond er niet afhalen omdat de zaden eergister zijn gepot die kun elk momemt boven komen
        This gallery has 4 photos.

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ik denk dat het goede schimmels zijn en dat het geen kwaad kan, met een vork beetje door het zand mengen als je plantjes boven zijn, en anders er wat zilverzand of metselzand over strooien dan verdwijnt het vanzelf

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Onder de grond zit nog veel meer, geen zorgen over maken.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dat scheelt teminste een ding hehehe nu nog de lamp zien te fiksen als dr teminste onderdelen loss van zijn heb al wat voorbij zien komen op alie maar dat vertrouw k nooit zo
      Bezig...
      X