Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vandaag ice hasj op het menu

3 verschillende microns en zoals je kan zien is de
    73 micron de beste dat is tot nu toe elke x zo

van een flinke zak met knip en aardig wat toppen
    hasj gemaakt mooie kleur

straks met ronde 2bezig die laat ik mooi paar uur staan en met een extra berg ijs dr in staat het weer te wachten op een 2 ronde straks ben benieuwd wat die gaat opleveren

dit is gemaakt met gecuurde wiet moet zeggen veel zachter voor het keeltje niet scherp maar wel apestoned hahaha

ben dr achter gekomen dat als.de lamp op 40procent staat geen problemen meer heeft dus het moet maar zo
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Papier hierrrrr!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      kon me boormachine wel vinden maar de mixer niet dus dit x maar met een spatel niks luxe aan dit x maar met veel ijs maakt het niet uit waarmee je mixt of roerd

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Nice

nou ronde 2 ijshasj van het zelfde materiaal

top opbrengst dit x me beste ijshasj tot nu toe mooie kleur en geur dit is wel een sereus stuk hasj als je het perst het water was nog steed flink donker maar k had geen zin meer om nog 2x te doen vond het zo wel weer mooi geweest ben dr weer blij mee lekker mixje draaien hasj en wiet heerlijk
    This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      k moet zeggen k maak het altijd super simpel en heb altijd mooie kleur

ook wel eens gemaakt van alleen knip maar dat zie je gelijk ook aan de opbrengst toppen kan je wel makkelijk 4tot 5x door de zakken gooien

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zeker een mooie kleur! Heb nog nooit ijshasj van toppen gemaakt, van knipafval met vooral de laatste paar keren erg groene hasj tot resultaat van belabberde kwaliteit. Het heeft de wind flink uit de zeilen genomen om kouwe klauwen te halen voor een beetje babystront wat het helaas werd bij mij. De eerste keren dat ik ijshasj maakte was het van die prachtige zwarte dat vet genoeg was om een bol van te draaien.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Mooi man!

het wachten is op de laaste 2dames boven zijn 4 zijn dr al boven de grond we gaan deze ronde snel op vol power en dan kort voorgroeien

lamp staat op 24uur tot de laaste boven is

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      nummer 5van de amnesia is ook boven nu nog 1 te gaan dan staan ze met 6 haze en 1amnesia haze auto 7stuks

had achter af naar hork moeten luisteren en 9planten moet neer zetten maar goed 7is ook lekker

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ach, nu heb je ook al genoeg om een mooie ronde van te draaien maat!

zo mijn kado,s voor de dames het verwen pakket is dr dan eindelijk
    This gallery has 7 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      van waar komt het ??

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      growland.nl is duitse growshop bestel dr altijd
      lekker anoniem verzonder vind ik altijd

• sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Feest-pakketje 😂😂 nice

en vanaf waarneer kunnen de tensio meters in de potten eigelijk

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Zo dra je in een groot genoege pot gebruikt in mijn geval 18l

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      k heb 25liter potten

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Daar kunnen ze meteen wel in.

k heb me hps 400watt dr boven gehangen en de led weggehaalt omdat ik deze nog helemaal wil nakijken en wil ook eerst af van dat geflikker

dus die komt pas terug als die weer klaar hoop wel.dat het snel is wand nu alleen hps brengt niet super veel op per watt ratio klok staat op 20-4
    wel weer ff wenne dan hps licht

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zo zonde dat je led hebt maar hps er boven moet hangen. Ik zou toch maar kijken voor zelfbouw met degelijke drivers, want die quantum boards zijn weliswaar plug and play maar ze zijn niet voor niks zo goedkoop. Dat wordt nooit zo degelijk bedraadt als wanneer je dat zelf doet of een dure kant en klare lamp koopt. Ik zou het wel weten: Samsung strips en Meanwell dimbare drivers en weg met die Chinese meuk.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      mijn boards zijn van samsung en diy dit is niet de goedkope troep van alie

hij hangt er nu alleen maar even boven in de hoop dat ik snel me led lamp weer klaar ga hem opnieuw bedraden en als dat niet werkt gaat die er weer boven zonder dimmer

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      en dit is ook gewoon met meanwel.drivers

deze set was iets meer dan 400eu al maar voordeel is dat je deze boards kan dimmen van 10tot 100% en dat heb je ook niet met veel

en als de problemen blijfen aanhouden bestel ik een nieuwe led board dus in principe allemaal.nieuwe ledjes maar moet haast wel.iets simpels.zijn wand heb nog nooit problemen dr mee gehad pas na het inkorten van het frame

het is ceker nu me led board is kapot is een ledje die het niet goed doet er daardoor flikkert die rij maar er moet ook een stabilisator tussen en nieuw led board dan is me lamp weer klaar

alleen de led board waar ik aan kan komen is 3000k inplaats van 3500k die ik nu heb

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      je kan ook zien de rij waar 1kapot is de rest veller brand

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zal niet zo'n punt zijn dat je er een van 3000k tussen hebt. Goed voor de groene kleur!

zo ik bestel deze nieuwe pcg met heatsing van rubol geen alie troep maar gewoon orgineel samsung spul hoop dat die snel binnen is kan me lampje dr weer boven hangen

k verwacht dat hierna de lamp het gewoon weer als vanouds

met de dim stabilisator moet hij weer perfect van 10tot 100%dimbaar zijn zonder flikkeren flucaties en geluidloos
    Last edited by Tijnie82; 23 November 2022, 20:56.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat komt wel goed hoop dat met een week de lamp klaar is ongv k heb nu de goede gevonden bij rubol heeft precies de goede eindelijk dus moet goedkomen voor nu is het niet zoon ramp en hebben ze het lekker warm nu das wel een verschil

met led erin temp 17graden
      met hps 25 /26 temp wel veel verschil

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      weet ook niet welke beter is zijn van 3000tot 4000k verkrijgbaar maar had begrepen dat 4000groei licht is en 3500voor alle stadium van groei en 3000voor bloei maar dat is wat google zecht dacht dat 3500goed was voor de bloei

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zag later pas dat de prijzen exclusief btw zijn dus dat koopje van 57 eu word ineens 80eu voor je het in huis hebt tis niet anders we hebben het gewoon nodig dus moet maar weer word straat arm man van alles wat stuk is gegaan en me nieuwe voorraad voeding en dergelijke heb nu wel genoug voor 2jaar hahaha

beter nu nog een voorraad voeding en spullen inslaan wand alles word duuurder

het is net ibiza man nu met de hps

al 26graden naar 20min lamp.aan dus de xames genieten er wel van en wat droogt de grond snel uit

helaas hebben we dat voordeel niet met led miss dat ik hps en de led erboven hang maar ja dan zit ik weer met te grote nacht temp

daarom heb ik de lamp nu ook op 20uur staan zodat de nacht waarneer het koudst is

als.de lamp weer op 12uur staat gaan ze het 12uur wat kouder hebben helaas

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja kou doet stekken geen goed maar als he lamp gebruikt voor de warmte zit je weer met te grote temp verschillen met lamp aan zit je al snel op27 graden en dan zonder 18graden zoals jij zecht

als k me vast contract nog had met stroom had ik ook wel kachel of vloerverwarming ofzo die temp kunne ze wel hebben mits de wortels goed warm zijn dus als ik heb goed begrijp ga je dus uitblazen op zolder

maar dan heb je alleen een nadeel niet heel veel verse lucht en dus minder co2 in de lucht ja aan elk voordeel zit wel weer een nadeel

voordeeel aan kachel is dat je temp stabiel hebt nacht en dag of als je uur voor lamp.aan gaat en als de lamp uitgaat ook uurtje zo gebruik je niet veel stroom maar voorkom je toch een groot gedeelte met rot

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Nee ik heb een tentje ernaast naast me grote tent. En die kleine tent met hps ga ik contra draaien dan die grote tent om juist de temperatuur in de ruimte boven de 20 te houde

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja als dat lukt is dat ook prima ja

even de blumats tensio meters zometeen plaatsen moeten eerst ff uur in water en dan vullen met water in de grond doen en 2a3uur later weten hoeveel m bars ze nu op staan denk al bijna weer te droog die hps droogt de grond als een malle uit dus straks ook maar ff de top laag beetje nat maken met afgezuurd water ph 6
    ga nu eens ff wat lager in me ph zitten in het begin nu 5.5 -6.0 in de groei en in de bloei gaat die naar 6.5

Comment

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Die zijn ideaal ter referentie! Ik heb er slechts twee maar zou niet meer zonder willen!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        k heb nu voor elke pot 1alleen voor de haze dus 5 stuks

ja ze zijn ceker ideaal maar is voor jou niet beter omdat je met zoveel.planten werkt niet makkelijker digitale sensor dat je op een scherm.kan aflezen anders kan je nooit van elke pot zien wat de tensio aangeeft achter in

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        gewoon marktplaats in de gaten halen heb voor 5 stuks 65 eu betaald inclusief verzenden

zo tensio ,s geplaats van blumats mooi spul nu ff tot morgen wachte en dan gaan we ze aflezen

zo wat een gevoelig spul die ph - zo zit je bijna op.de goede ph 1druppel dr bij bam ph 4

moet nog even me weg er mee vinden met ph -

ze krijgen alleen afgezuurd water nu nog straks komt daar nog enzyme bij
      maar zo ver is het nog niet

eindelijk wat leven in de tent zorgt toch voor rust bij mij hehehe vind het zo saai zonder me dames

zo de dames staan blijven ze waarschijnlijk staan plan is om te scroggen dus hoop niet dat straks de auto flower in de weg staat
      This gallery has 6 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        de hps maakt de grond als een malle droog dus maar beetje de grond nat gemaakt toplaag en wat in de schalen gedaan van onder zodat de tensio morgen goed opgang zijn

temp 26 graden lamp aan
        temp 17.8 lamp uit

klok op 20uur voor de warmte
        afgezuurd water ph 5.8 we gaan laag beginnen dit x

lamp hangt op 47 cm

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        en als dat wel het geval is k heb nog een tentje die kan ik ook nog vol stoppen met planten hehehe het ding is als.je een tent hebt niet nadenkt over meer maar zodra je een extra tent voor drogen hebt kan je hem ook vullen met planten ben dr nog niet over uit of stekken te maken van de haze en daar mooie stekken van maken of stuk of 3zaden erin en gaan met de banaan heb ook nog wel een stekken kast dus daar kan ik me.stekken ook wel in maken wil ook graag eens met stekken 9stuks ofzo en dan een mooie ronde mee draaien

maar ga zo eerst eens even me tensio meters aflezen heb ze gister denk ik te veel water geven heb van boven en van onder de grond ff goed verzadigt laten worden potten waren in gewaterd maar de hps maakt de potten zo droog dus maar beste plens water geven dat nu weer goed is we gaan het zien

tensio 1 46 mbar
      tensio 2 41 mbar
      tensio 3 27 mbar
      tensio 4 28 mbar
      tensio 5 29 mbar

dat water wat ik gister geven heb was dus veels te veel maar is niet zoon ramp nu is de grond van boven tot onder in de pot eens goed nat en droogst snel op met hps dus maak me dr niet zo druk om hierna maar ff geen water geven tot de tensio ,s oplopen tot max 200m bar en dan gaat er weer afgezuurd water gegeven worden ph 5.8 en een beetje pure zyme bodem verbeteraar

en ze krijgen een x grow mee voor ik de klok ga schakelen moet ook volgens me kweekschema 3week voorgroeien
      dus weet nie of het dan wel zin heeft om.te scroggen als je maar zo kort voor groeit

min temp 18.3 graden
      max temp 25.5 graden

min lv 44%
      max lv 50 dus de lv is dikke prima nu komt ook wel denk ik door het licht schema en de hps

ik denk dat ze nu wat sneller groeien dan met me led lamp ivb de kou anders weer tot 16/17graden word en met 12-12hebben ze het dan wat frisser
      me led lamp word niet warm en de meanwell driver al helemaal niet die word amper lauw zelfs onder 24uur licht blijft die rond 25graden zitten

naar voor nu is de temp en lv prima

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Als je wil scroggen dan moet je het plantje eerst het net half vol laten groeien dan op 12/12

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        kijk wel ga me niet zo vast binden of wat moet en wat niet je hoeft niet perze dan pas te schakelen je kan ook netje plaatsen en schakelen komt het net ook wel voll en hoeft ook niet perze scrogg te zijn is ook voor ondersteuning van de toppen omdat die elke x te zwaar worde k ga gaande weg kijken wat ik ga doen komt wel goed is niet me eerste rodeo maar had altijd de dikste toppen met hps maar grote van de toppen zegt ook.niks met led zijn ze soms kleiner maar wel zwaarder

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        k ga max met een twee weken al schakelen denk ik kan prima met amnesia haze die groeit sws als een gek na schakelen zit dat net zo snel voll groeit als kool hehe indica groeit sws traag vind ik en sativa bomen zijn het mooist vind ik persoonlijk maar hoop dat deze ronde met haze maar beter gaat als de vorige lemon h wand anders ben k er snel klaar mee met haze maar heb nu alles in huis om de haze dit x goed te kweken vooral de n en pk verhouding was niet goed en met haze wil je al vanaf week 5echt meer ph geven om problemen te voorkomen veel haze mislukt daarom omdat je het toch echt anders moet kweken dan bijvoorbeeld white whidow komt best wat bij kijken soms sativa wiet ze hadden het beter diva wiet kunne noemen ivb haar gedrag van de plant haha

De tensio's mogen wel iets dieper nog!

Ziet er goed uit!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        De mijne staan ook wat te nat, 3 liter in de metselkuip was toch wat teveel van het goede. Op steenwol heb je dat gedoe niet.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        joun planten zijn alweer flinke dames duurt niet lang voor ze het opgedronken hebben

ja met led erboven had ik nog lang niet hoefen water geven das was een probleem wat ik van hps vind je moet zovaak en snel water geven voor de bovenste top laag niet uitgedroogt word sla je een dag over heb je al bijna stuifzand de led gaat er snel weer boven komen

dan ontkiem k paar zaden en zet in de kleine tent met de hps dr boven op 250 watt en vanaf de start af aan op 12-12met 3planten femm eens kijken of ik een ronde kan draaien van 11a 12week en dan ronde hier na heb ik wel weer gespaart voor de kleine tent een ts600erin

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik dacht dat mijn planten te nat stonden maar dat was het niet heb ik vandaag geconstateerd aan de stand van het blad en de meting met de tensio, ze waren toe aan voer.

krijg net me nieuwe maand bedrag van
      binnen vanaf 1januari is u maand bedrag 640euro

dat kan toch gekke wereld hoor hier in nl
      niet te doen

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Niet te geloven! Heb nog niet gekeken want de app is niet beschikbaar tot morgen. Gewoon je maandbedrag laag houden. Laat ze de t....krijgen.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        snap het ook niet alles word duurder maar je krijgt er niks bij

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als je vast contract is afgelopen hou je hart maar vast ja verwarming enzo kooke douche enzo zijn dikke kosten vreters nu
    Bezig...
    X