Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zo weer een nieuwe dag 25 echte bloei

de 6 femms zijn nog over de tent nog ff opnieuw ingedeelt en zo krijgt alles het beste licht elke plant

dacht dat ik bijna alle planten had getopt maar zie net 3 wel getopt en 3 niet

de pk 13-14
    vinden ze wel weg lekker en worden snel dikker zie ze elke dag dikker worden ben ook nog nooit zo vroeg begonnen met pk 13-14

maar bij deze mag je al geven zodra de eerste kleine topjes dr zijn en ik ben begonnen met 3 week bloei

lekker veer thrichomen en stinken dat ze doen wauw
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      mooi , komt goe hier 👍🏼

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      25 dagen bloei zit dr op nog 59 dagen te gaan tot harverst

Dat ziet er al smakelijk uit.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

Dag 26 echte bloei

zo de planten nog even een laaste x nagelopen en takken en top locaties die niks gaan opbrengen verwijderdt

Toch een stuk of 12 takken weg gehaalt kan je rond de 4 weken bloei perfect zien en weghalen waar nodig

die energy willen we alleen naar de dikke toppen

k heb de stekken tent leeg gehaalt die kan weer gepoest worden en klaar staan om.de wiet te drogen

het afje was 29 gram droog zonder takken en bladeren ben alweer met de laaste gram bezig

het gaat altijd zo snel weer weer op helaas

de stekken staan nu ook in de bloei tent zijn nu 7 of 8 week oud voorgroeien met 8 watt gaat niet zo snel en wortelen hebben ze ook dikke 4 week over gedaan dus sterk moeten ze wel zijn

het zijn 5 stekken 1 is verwijderdt die was kansloos 4 stekken zijn rond de 13 cm

en 1 iets kleiner 8 cm

nu maar kijken hoe lang het duurt voor ze aan het de 440 watt led lamp. Zijn gewent en flink gaan groeien ze mogen wel wat gaan strekken hehehe
      This gallery has 6 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Nee man je kan geen moeders maken van auto flowers of stekken dr van maken heeft geen zin

• Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Moment dat een AF zaadje nat wordt gemaakt loopt de timer ⏱️.

• Lekkergroeien
        Lekkergroeien commented
        Editing a comment
        Tijnie82 oké duidelijk thanks.

Dag 27 echte bloei

temp min 16 max 19
      lv min 40 max 55

Tensio nog steeds tussen 40 en 60

de toppen zijn al flink wit aan het worden de thrichomen mooi om te zien

het gaan dit x flinke knuppels worden zie ik al

ze zijn nu al dikker dan vorige ronde met 11 week bloek dus dat belooft wat

1 dame had al weer dorst en heeft 1 liter gehad
      de stekkies pakken dit x beter door
      simpel weg langer laten wortelen

nu kunne ze de strijd aan gaan mini divas
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Tijnie82; 19 February 2023, 18:10.

Comment

Lekker bezig maat! Over 59 dagen zien ze jou voorlopig niet weer in de shop!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Hahaha Tijnie82 dat is een goed argument om de hele dag stoned te zijn!

• Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Ja man lekker toch, Tijnie82 je weed is een plant, drugs komt uit een laboratorium 🧪 gewoon lekker blijven paffen ipv die maffe zooi wat ze in een potje steken.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Ze arresteren je toch ook nier voor her onkruis wat tussen je tegels op het teras licht hehehe

Tis puur natuur

Zo de stekken gaan ook eindelijk de lucht in en nieuw bladgroei

zeer duidelijk dat ze van alle planten zijn genomen die in de tent staan 5 verschillende moeders

5 verschillende dames

ben zeer benieuwt naar hoe groot ze daat werkelijk gaan worden

ik hoop dat ze eerst nog een cm of 20 gaan groeien voor ze beginnen met bloeien dan is het de moeite nog een beetje waard

vorig jaar een stek gemaakt van een bloeien de plant die 2 week in bloei stond

met gevolg ze was snel geworteld maar is geen 1 milimeter gegroeit en gelijk weer verder gebloeit

dus hoop dat ze dr nu wat langer over gaan doen om in de bloei te schieten en wat strekk is ook niet erg
        This gallery has 6 photos.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Weet wel dat ik er niet goed van word eerst als k wat zou afschalen was het goed en nu ineens is dat niet meer zo zegt dus k ben dr ook wel klaar mee dat gezeik elke x ik hou me spullen gewoon en kijk wel.weer waarneer k weet een ronde kan doen

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wat een gezeik man, had ik destijds ook en mijn ex werd zelfs al kwaad als ik stoned was. Ze sprak eens de legendarische woorden: 'door jou zal ik nooit weer van een joint kunnen genieten' waar ik tot op de huidige dag nog steeds geen bosje bloemen voor heb gekregen.

Ik nam toen het rigoureuze besluit die trut er uit te knikkeren want ik wil roken en draaien.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Komt wel weer goed als deze wiet op is en weer duur elke weeek moet kopen komt ze dr wel snel achter dat dit goedkoper is

Maarja das een zorg voor later voorlopig als dit klaar is kan k wel.weer dik drie half jaar ongv mee doen

In de tussen tijd gaat het wel weer geregeld worden als dit weer op is

This gallery has 10 photos.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          DIe gaan te zwaar worden da ziet ge toch zo !!😇!!

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Moet zeggen sinds ik de stammen wrijft soort bot breukje daarna is de stam giga sterk en heb k dr nog geen problemen mee gehad

Maar plan b is ze aan bind draad vast maken zodat ze niet kunne bezwijken

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dat gaat touwtjes hangen die toppen eerdaags👌

Vandaag dag 33 echte bloei

weinig woorden maar veel fotos
        This gallery has 7 photos.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          jaja ze staan er mooi bij , kèép it grèén !!

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dat worden al mooie toppen!

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Lekker!!

Vandaag precies 5 weken bloei

nog 7 te gaan bijna op de helft en het gaat als een snel trein vooruit nu

dus precies een mooie tijd je ziet ze elke dag meer sneeuw in de tent

en de toppen groeien mooi man

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Je kan er alvast wat auto's tussen zetten en gewoon doorgaan met kweken terwijl je tegen je wederhelft volhoudt dat het een hazesoort is die een half jaar moet bloeien.

• Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Nog ff en je kunt gaan honkballen met die knuppels

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          🤣🤣🤣

Verdomme de eerste 2 bananen zijn gespot wel erg vroeg dit x en ze moeten nog zo lang zal wel door de kou komen snachts 14 graden hier zonder lamp

we moeten maar zien hoe het verder gaat gelukkig nog maar bij een plant e n precies de gene die het verst is

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Zou niet weten waar het anders aan kan liggen wand heb geen licht lekke of andere stress gegeven

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          De banaantjes kunnen genetica gerelateerd zijn, maar kou is gewoon nooit goed voor de ontwikkeling van je dames. En je kunt ze geen wollen trui aantrekken tegen de vrieskou. Als die aarde een blok ijs wordt gaan je planten schaatsen i.p.v. bloeien.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Ik heb meestal wel een plant die banaantjes krijgt maar dat was veel later in de bloei rond week 9

Maar nu al met week 5 en 3 dagen bloei

En ze plakken zo erg dat aan de toppen ook vrm vliegjes plakke

maar hoop een beetje dat ik ze onder controle kan houden wand bananen wil ik alleen eten en niet aan me wiet planten

Ze staan in het pikke donker dag of nacht de zolder

Das 1 ding die k kan afstreepen
          Water wat ik geef is altijd de 23 -25 graden lauw water

Stress miss wat van ontbladeren in begin.bloei

En heb wat takken van onder gesnoeit wat niks werd

Het enige wat logisch klinkt is dat de lamp er te dicht op zit mischien wand alleen de 2 toppen die het dichst bij de lamp zaten hebben het

K had het met hps af en toe

En tot nu toe elke ronde met led sws

en als je nog bio kweek en het is koud doen de grond bacterie ook minder hun werk.

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Inderdaad, die houden dan een winterslaap.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Ik kweek met plagron terra lijn mineraal
          Ze krijgen nu alleen bloei voeding
          met pk13-14 en af en toe alleen water

Morgen 6 week bloei officeel

de voeding en pk allebei nog wat opgeschroeft
        25 ml bloei
        8 ml pk
        4 ml calmag
        op 8 liter
        verdeeelt over 3 dames hadden de tensio op 120 tot 140mbar staan dus hoog tijd voor wat water

maar me mooiste en dikste dame gaat het geen 12 week bloei volhouden denk dat deze max 10 week staat dat ze klaar miss nog wel korter ook

de rest gaat de 12 week bloei wel nodig hebben

is al mega compact en ziet er al lekker uit terwijl de rest nog lang niet zo ver is als haar
        This gallery has 9 photos.
        Last edited by Tijnie82; 5 March 2023, 12:17.

Comment

• Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Mooie foto's!

Ik twijfel wat ik met de stekkies moet doen ze beginne een beetje in de weg te staan

wand k wil de dames allemaal.mooi onder de lamp hebben en denk toch dat ik ze dr uitgooi wamd ze zien dr niet uit en groeien slecht

en ze staan nog niet in de bloei straks is alles klaar en staan ze net 2 week in de bloei dat schiet niet op daar voor laat ik de lamp.niet aan dus die gaan maar exit en in de kliko

dat extra ruimte gaan de femms toch wel fijn vinden
        This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Zou kunnen maar dan moet je verduisteren en dat zie k niet zo zitten om elke dag naar t bos te gaan en verduisteren en in de ochtend dr weer heen om de verduistering weer weg te halen

Dan kan je makkelijker afjes pakken

Doe doen gewoon hun ding en dr zijn genoug soortjes die niet erg ruiken en dus minder kans dat ze ontdenkt worden vroeger wel eens gedaan met 100 zaden schuin in de sloot gestoken vlak bij het water en gaan met die banaan

• Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Ah ok. Dacht ook gewoon neerzetten en niet meer naar omkijken. Kliko is zo'n triest einde🤷‍♂️

• DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Zou ze ook de vuilbak ingooien en de dames die wel goed gaan beetje meer plek geven zoals je zei. Toppen spreiden zodat de onderste laag ook meer licht krijgt zonder dat je blad moet snoeien lijkt me idd de beste optie hier. Die paar gram die je nu weggooit compenseer je wel bij je goeie dames als die klaar zijn, ben ik vrij zeker van.

Hup in de container met die zooi , de dames zien er goed uit. Meer ruimte gaan ze je voor belonen.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

6 week en 1 dag echte bloei het gaat nu rap naar de eindstreep

de fatt lady is wat geknakt op 1 hoogte nu lamp staat nu op 20 cm van alle toppen aan de boven kant
          tis zo een stuk vlakker waar elke dame voordeel van heeft

nu staan alle dames mooi onder de lamp en word alles mooi verlicht nu

de stekkies heb k vermoord en de nek gebroken en in de kliko daar kwamen precies de meeste vliegen van

dus straks nog alles ff een x schoonmaken in de tenten stofzuigen en ff nieuwe plakstrips

ik denk dat de 1 ste dame wel klaar is met 10 week bloei de rest gaat nog wel een poos duren die gaan wel richting de 12 week bloei maar al.met al het gaat niet meer lang duren gelukkig

dan kan ik weer normaal.blowen wand dit is niks rook nu 3 a 4 dagen maar in de week en dat bevt me niks hehehehe k wil gewoon als k wakker word koppie koffie en dikke toeter roken

Dames en heren koop nooit potgrond wat buiten licht wand dat is garantie op vliegen

toen ik me goedkope potgrond van de jumbo haalde wat netjes warm in de winkel licht weinig tot geen vliegen

dus het is nu een beetje bij houden en op tijd de plakstrips vervangen zo gaan we deze ronde uitzingen

de dames zijn wat breed getroppen dus alle taken zijn weer verricht dames blij ik bij

ben zeer benieuwd wat ze gaan opbrengen deze ronde
          This gallery has 2 photos.

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Voorlopig wel de laaste kweek waarneer dr weer een komt is nog niet duidelijk inderdaad

Blijft altijd lastig schatten maar moet ook zeggen de ene plant is meer getraint dan de ander dus verschil in opbrengst gaat het ceker zijn de lamp is wel redelijk maar is alleen wit licht en geen far red of dergelijke

Als k het geld had ik inderdaad de lumatek gekocht maar dan de lumatek pro 1000watt

Het is inderdaad me favoriete lamp ben altijd al erg tevreden geweest met lumatek al in de oer tijd met hps had k ook altijd lumatek

We gaan het zien wat het gaat doen

De eerste 30 gram van de auto die erg klein bleef is al op hehehe dus nog 470 gram te gaan en ik ben blij

Maar denk inderdaad ook dat het eerder bij de 400 gram zit dan bij de 500

Voor de 400 gram te halen is het nog maar 370 gram en het afje was ook tevroeg geoogt omdat de rokerij op was met nog 4 tot 6 week te gaan

Kan er nog een boel gebeuren

De dame die het verst was al compact vanaf het begin dus verwacht dat de rest nog wel flink gaat aankomen hopelijk

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ketelhuis ik ben en en al oor!

Tijnie82 in dat geval gok ik 3 kilo want je moet er even mee toe!

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            We gaan het zien
        Bezig...
        X