zo.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x anesia future1 en 2x lemon haze hps
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
- Likes 3
-
Mooi vol tentje
Het gaat wel goed zo te zien
-
op wat blad problemen na gaat alles opzich prima kan altijd beter natuurlijk maar belangerijkste is voor mij goed met deze lamp kijken hoe ik er het beste mee kan werken maar moet zeggen weet nu wel wat ik er mee kan en zeer te vreden mee het lastige van hps naar led is de aanschaf maarja moet je net tegen aanlopen k heb deze lamp kunne kopen voor 250eu vond ik al duur zat vind het fijne van deze lamp het zijn er 4x 120watt maar je kan ook 1of 2van de lampen gebruiken dat was wat mij aansprak je moet dan wel andere driver de bij halen maar das super ideaal als je ze split kan je meerdere ruimtes verlichten max oppervlakte is 150ofzo of 160cm dus licht zat
-
en nog paar fotos de dames binnen hebben 10liter water gehad met erin
20ml bloei
6ml grow
1ml calmag
lemon h 1 bloeit lekker verder niet veel over te melden ze word al flink wit van de thc das een goed teken terwijl we nog niet op de helft zitten
lemon h 2 de blad probleme gaat wel redelijk rustig door ze lijkt er niet al te veel last van te hebben
anesia future 1# gaat lekker door bloeien zit van onder tot boven vol met vertakkingen en top locaties dus dat belooft een mooie dame te gaan worden
de critical bloeit ook lekker rustig verder deze hele kweek nog geen om kijken aan gehad geen problemen deze dame voelt zich duidelijk fijn geen raar blad of gekleurde puntjes niks
de stekies binne had ik eerst niet veel van verwacht maar als je ziet dat het al aardige lange plantjes worden dacht eerst komt alleen hooft top op maar dr komen steeds meer vertakkingen bij en locaties voor de toppen
de stekie buiten gaat lekker door bloeien ze is nooit groter of langer geworden deze lengte heeft ze al vanaf het begin nog steeds even lang en ook geen nieuwe blad aan maak maar toch het topje blijft bloeien en iets dikker worden ze heeft nog maar 1x voeding gehad maar blad word lichter dus ze mag wel.een slokkie voeding hebben ik wou graag plantje buiten wat niet zal op vallen meer stealth als mijn baby haze word het niet hahaYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
lemon h 1
6week bloei
lemon h 2
4week en 3dagen bloei
critic 63dagen oud
anesia future#1
3week en 1dag bloei
stekies lemon h en anesia
42dagen oud en 11dagen bloei
vandaag 20liter water verdeeldt over de 3dames
de auto flower heeft 1.5liter gehad en de stekies halve liter pp
met 20liter water
30ml bloei voeding
2ml.cal mag
12ml groei voedingYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 9 photos.
- Likes 3
Comment
-
lemon h 1 gaat er over een goede 3.5 tot 4.5 week max eraf dan maakt ze plaats voor de rest zodat die meer licht krijgen en zo meer gewicht met de eind score weet wel als ik weer haze set maar max 4neem of 1reserve speler wand 1m2
tent is zo voll met haze al wil ik straks grotere tent maar dan blijft het aantal ook maar 4 wand dan heeft elke plant een eigen lamp van 120watt perstuk boven het kopje te branden dus dat is ideaal
en ga me lamp nog aan passen zodat ik de lamp ik breedte kan verstellen zodat die bij elke plant precies erboven hangt en moet nog zien uit te vinden wat de voetprint is van 1quantumboard 120watt wand dan kan ik berekenen hoe ver ik de lampen moet spreiden mooiste is zonder frame elke lamp los maar dat is niet te doen als je een driver hebt voor alle vier komt in de toekomst nog wel.wat drivers bij zodat ik ook op 1lamp.kan kweken dan kan k gewoon 1lamp er afhalen en in een ander hok de wiet laten voor groeien en als ik alle vermogen nodig ben kan ik de 4de lamp er weer boven hangen in de bloei ruimte dat was het idee een beetje geen verschillende lampen meer nodig wand ik heb er 4die ik idividueel kan laten branden mits ik andere drivers er bij koop
wand voor de bloei tent wil ik het liefst er nog een lamp bii hebben in het midden wand daar heb ik het minste licht merk ik nu
- Likes 3
Comment
-
wat voor ona block heb je dan die bestuiver
en dan moete van die kleine blokken in maar werkt te goed ??? die lucht die uit de tent komt wauw ja als dat apparaat van jou dat voorkomt zou mooi zijn hoelang doe je net zoon onablock dan miss dat het iets is voor mij lijkt me.vooral handig met knippen wand als ik dat op zolder doe is de lucht niet te harden daarom wil ik ook in de tent kunne knippen denk dat het dan al een hoop scheelt kwa geur en met zoon ona block erbij moet het wel goed komen wil niet dat de helebuurt hier na wiet stinkt
-
Er is zelfs een artikel die zegt als je ona block gebruikt in de tent, dat de terpenen in de plant kruipen, waardoor je wiet een parfum heeft. Ik gebruik ze buiten de tent, en bijna geen geur meer. Ona block dispenser en blocks gebruik ik. Je hebt emmers met gel en fan ook voor erop, is wat duurder. Block is goed voor 2 a 3 maand ongeveer. Dus sommige sites raden het af omdat het te goed werkt.
-
Pro , polar crystal, en fresh linnen vind ik best.
-
zo vandaag 4dames
ook wat green sensation gegeven op 16liter
8ml green sensation
30ml bloei
6ml groei
de stekken hebben natuurlijk nog geen greensensation gehad maar de rest wel kijken wat dat gaat doen is maar klein flesje dus het zal maar een x of 4a5x mee geven worden 1x per week
de stekken gaat een flinke topp worden
en alle kleine topjes wat geen licht krijgt weg gehaalt
dus nu heb ik straks alleen maar mooie toppen over in plaats van kleine fluffie topjes
helaas gaat het blad erg snel achter uit van lemon h 2
ik betwijfel of het spint is
heb al een aantal x fotos gemaakt ik zie geen beestjes ofzo de bladeren zijn krokant maar zitten nog goed vast maar het zou ook best kunne dat het wel zou ik weet het niet meer wat het is wel dat ik er flink van baal.en al vind ik haar iets minder fitt worden maar.kijken hoe we deze ronde gaan uit zingen tis alleen bij de lemon h heb t ook bij de stek buiten en bij de lemon h stekken zijn ook.allemaal.van lemon h 2 gemaakt vandaar dat alles de zelfde problemen heeft
lemon h 1bloeit rustig verder vind nog niet echt dat ze aandikken maar we gaan het zien wat ze gaat doen
de anesia gaat lekker verder niks over te klaagen behalve dat ze een uur stinkt in de wind hahaha
nu al
de autoflower word elke dag dikker en flinker dus dat gaat wel goed komen benieuwd wat ze gaat opbremgen straks hoop dat me.nieuwe lamp zich zelf bewijst wand daar kan het niet aanliggen
ik baal alleen dat ik zoveel bladproblemen heb met de haze en vooral me.mooiste plant is het hardst getroffen als zij goed gezond was met gezond blad had die wel een sereuse opbrenger geworden weet ik ceker 100gram droog weet ik.ceker maar nu durf ik niet meer te gokken
Last edited by Tijnie82; 4 September 2022, 21:12.
- Likes 1
Comment
-
Als het beestjes zouden zijn, kan het niet anders dan dat je ze gemakkelijk zou spotten onderaan bij groen blad of ietwat beschadigd blad. Is het 1 plant enkel? Mss dat deze minder goed tegen voeding kan of net t omgekeerde. Of genetisch iets?Ganja always does the trick.
Comment
-
klopt is bij 1van de lemon h 2 en de stekken die ik daar van gemaakt heb heb ook een anesia stek is niks mee aan de hand lemon h 1had ik ook bladproblemen maar die heeft geen grootblad meer op de foto eerst leek het wel of je oranje puntjes zag maar of het beestjes zijn weet k niet naar mijn weten niet gezien maar vind ook dat de plant met de erge blad problemen ook geen mooie top opbouw heeft wat het wel moet zijn geen idee geef al een poosje geen calmag meer mee
-
Ze hebben het mss opnieuw nodig? Calcium of magnesium een van de twee is immobiel, en moet je altijd geven denk ik eens ze het gewend zijn. Denk ik toch.Ph veranderd ook he. Mss dat ook.
-
ik heb im het begin teveel calmag gegeven en fish mix en grow en de fish mix zou ook geen goed gedaan hebbe daarna heb ik een poos geen cal mag gegeven de problemen begonnen al voor ik gestopt was met calmag en vanaf ik gestopt ben is blad alleen maat erger achter uit gegaan
-
-
start autoflower 1-juli-2022
8 september bloeidag 1
nu 38dagen bloei
boven de grond en nu 69dagen oud
start lemon h en anesia 12juni 2022
totaal 88dagen oud
klok op 12-12 22juli is 45dagen
1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli
dat is nu 50dagen echte bloei
2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
is 36dagen bloei
anesia futere #1 bloeidag 1op 11augustus
30dagen echte bloei nu
stekjes in blokken gedaan 22juli
die zijn nu 50dagen oud
bloei dag 1 op 22augustus
19 dagen bloei
gister weer 20liter gegeven
8ml green sensation
30ml bloei
6ml.groei
2ml.calmag
ook al even wat thrichjes gechekt
maar alles is nog glazig met her en der paar die over gaan naar cloudy dus er vooruit gang met lemon h 1
en de auto flower die zit al her en der ook glazig en beetje cloudy
de rest heeft nog even nodig lemon h 2 ook gechekt maar nog glazig
verder lemon h begint eindelijk wat aan te dikken en de autoflower zou nog goede anderhalf week moeten ongv als ik kijk naar de critical femms heefr bloei tijd van 7week dus ga ook van dat uit met de bloeitijd voor de auto dus het zal niet super lang duuren voor er wat geoogst kan gaan worden denk dat de eerste er met max 3week uitkan en dan zal.lemon h 1ook wel.klaar zijn die word geoogst met 10week heb wat nodig voor in de potten zijn leeg.....
dus als lemon h 1klaar is en de autoflower heb ik eerst wel weer een poos wat te roken en krijgt de rest volle bak licht en extra watts om tot een mooi eind gewicht te komen al denk ik niet dat het super veel wordYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.
- Likes 1
Comment
-
denk dat is straks een ronde ga draaien met 1 soortje liefst stekken maar ja daar kan ik niet aankomen dus zal het wel met zaad moeten zelf stekken maken duurt te lang als je een snelle ronde wil liefst een met opbrengst van 800per m2 heb ik ze al voor bij zien komen
Comment
-
die 20procent is het beste resultaat wat er mee gehaalt is 9van de 10kom je niet aan die procenten maar maakt niet uit dit is een autoflower en is de bloeitijd toch net iets korter dan met.femms is mijn ervarig maaar ze krijgt alletijd watze nodig heefr moet ze nog 10week laten we dr nog 10week staan heb geen last meer van ongeduld k kan prima wachten die 8 a 9week gaat ze wel.nodig hebben om mooi afterijpen maar dan heb je ook wat zou in principe met.een week kunne oogsten ga ik niet doen maar zou kunnen
k wil toch minstens 25-50procent amber
deze is niet super sterk maar vult wel weer een paar potten heb k ook een lekkee wietje om.te roken voor het werk met haze soms zo stoned hahaha
-
kastheel heer jij hebt gelijk critical is inderdaad 7tot8week bloeier volgens de zaadboer maarja daar kan je ook wel weer 1week minimaal bij optellen hoop dat ze rond de 9de week bloei ongv klaar is kan ik in de tussentijd nog mooi ff nieuwe droog ruimte maken ga van de week kast halen die ik maak tot droog hok en voor groeihokkie
eigelijk heb k 2voorgroei hokjes maar 1wil k graag houden voor de stekken
-
-
start autoflower 1-juli-2022
8 september bloeidag 1
nu 3
40dagen bloei
5week en5dagen
boven de grond en nu 71dagen oud
start lemon h en anesia 12juni 2022
totaal 90dagen oud
klok op 12-12 22juli is 47dagen
1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli
dat is nu 52dagen echte bloei
7week en 3dag
2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
is 38dagen bloei
5week en 3dag
anesia futere #1 bloeidag 1op 11augustus
33dagen echte bloei nu
4week en 4dag
stekjes in blokken gedaan 22juli
die zijn nu 52 dagen oud
bloei dag 1 op 22augustus
19dagen bloei
2week en 5dagen
op het menu 16liter water
16ml grow
40ml bloei
12ml green sensation
weer een dag dichter naar de oogst en gelukkig lang duurt het niet weer verwacht de eerste met 2 max 3week das een fijne gedachte weer eigen rokertje
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.
- Likes 1
Comment
Comment