steenwol stekblokje in een gaas potje omdat het gaas potje zo klein is past er geen hydro korrels in
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x anesia future1 en 2x lemon haze hps
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
toch ff iets anders proberen plagron is me toch niet helemaal bevallen snel geel wordende planten
had ik met canna nooit
nu maar eens proberen met biobuzz was me aangeraden omdat je op 2manieren kan geven met fishmix is beter voor scroggen en langere voor groei en met bio buzz grow is weer beter voor voor groeien 2tot 4week heb ze allebei dus dat moet wel goed komenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
ruik lekker die vis mix of je paar vrouwen in je kweek tent heb. die de poes niet hebben gewassen.
maar het is wel goed spul biobizz. ik gebruik het als blad voeding de eerste 3 dagen.
die vis mix en dan stap ik over naar alge mix. voor als blad voeding .
soms als ik me hoofd in me kweek tent steek. lijk het wel diergaarde blijdorp. of je bij de olifanten sta.
suc6 met je kweekje
- Likes 1
Comment
-
zo klaar voor de start af zo de tent is klaar alles geinstaleerd
alleen mijn inlaat heb een buis in die is rond 80 mm is dat genoug of moet ik grotere inlaten maken ????iemand verstand ervan heb zo al een ronde gedraait alleen nu denk ik van zal grotere inlaaat niet beter zijn
alleen k baal heb 5laten ontkiemen en zijn maar drie met een worteltje dus die ga k in de pot doen vandaag en denk niet dat de andere 2nog gaan uit komen heb ze ook door elkaar dus weet nou niet of alles van anesia is uit gekomen of de haze maar dat zien we snel genoug heb een peanapple.chunck achter de hand is al boven de grond en al maar wil die liever niet gebruiken we gaan het zien als die niet binnen 2dagen uitkomen komen ze ook niet meer uit maar kan ze als nog proberen in de pot te doen miss dat ze dan nog uit komenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
balen he van die zaden wil deze ronde eens 5inplaats van 4hoef ik ook niet zo lang voortegroeien om het net voll te krijgen
vorige ronde waren me planten echt klein maar 60a70cm had vaak te veel water gegeve enzo dus hoop deze ronde het beter te gaan doen in ieder geval een beest van een lamp er in zal ook wel veel scheelen denk ik en proberen niet de zelfde fouten te maken van de vorige x maar is wel weeer een hele leer zo met led
-
liever toch planten van 1 meter ongv bevalt me het best veel hoger liever niet
totale hoogte van me tent is 2 meter hoog
en haze wil nog wel eens snel groeien maar hoop door het scroggen dat onder controle te houden
vanavond gaan ik de zaadjes die zijn uitgekomen planten en komen ze onder de lamp in de tent heb de lamp gedimt op een kwart en denk dat ik ze eerst onder 80cm hoogte ga zetten duurt toch nog even voor ze bovenzijn en dan straks langzaam naar beneden als k zie dat ze gaan strekken
maar goed voor nu dus eerst drie zaden potten en 1backup peaneapple chuck dus denk dat k nog ff 2zaden moet kopen om toch 5planten tr hebbe
Comment
-
zo dr is een beetje leven in de tent 1peane appel had al een mooie kleine pen wortel dus die over gepot in 3.5 liter geen kleine potjes maar die zaadje komt van me vorige kweek had twee toppen met paar tijger zaden erin maar is dit eigelijk wel handig is dat dan ook een femm zaadjes
verder is er nog een boven van de 5 die zijn door elkaar gegaan dus weet nie of het nou de haze is of de future 1der waren 4van de 5al wel klein wortelstje dus had die ook maar gepot in 1liter potjes nu maar even afwachten waarneer de rest het kopje laat zien
- Likes 1
Comment
-
die nu boven zijn is
1peanapple chunk barneys farm
1 lemon haze huismerk wietzaadjes
1x future 1anesia
zo drie dames hebben het koppie laten zien nog 4te gaan wand ik wil kunne selecteren dit x we hebben 5nodig dus nog even gedult hebben
de lamp hangt nu op 50cm
omdat een flink begint te strekken dus hoop dit nu weer te drukken ze staan onder 18uur licht
als alles boven is zit ik te denken om onder
23uur en 45 min ze licht te gaan geven en dus kwartier licht uit groeien ze toch wat sneller straks en gaan ze sneller in de bloeiYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 2
Comment
-
net weer even bij de dames gekeken maar heb blijft nog steeds bij 4 dames de andere 3gaan ook denk ik niet meer boven komen
de strekk begint gelukkig nu minder te worden met de lamp op 48cm hoog
met hps had ik niet zolast van de strekk maarja daar had ik ook vaker mee gekweekt en nu met led het is allemaal nog even zoeken naar wat het beste is
alleen klein probleempje moet me tent van dr week weer gaan afbreken krijg een bouwbedrijf over de vloer precies waar de dames zijn dus het moet ff weg planten ruiken nu nog niet dus die kunne wel ff ergens voor t raam ofzo ze komen binnen paar week en laten het dag van te voren weten waarneer ze komen dus moet dit ff goed plannen en dan kunne we dr weer tegen aan tis ff kut kost ff hoop extra tijd en moeite maar liever dat dan problemenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Comment
-
vandaag word het verhuis dan voor de ladies donder dag staat de tent weer op ze oude plek moet nu ff weg voor paar dagen ff tijdelijke plek word vandaag gemaakt tis ff niet anders donderdag als alles weeer op ze plek staat gaan we voor groeien onder 23uur en 45 min licht zodat de groei periode iets sneller gaat en over schakelen straks naar 12uur sneller in de bloei gaat denk dat ik nog 2nieuwe zaden ga laten ontkiemen wand wil alleen de goede zaden gaan gebruiken en daar heb ik nog steeds maar 3van moet maar ff kijken wat ik daar voor in de plaats ga doen denk wel haze ofzo dus hoop dat er een paar tussen zitten van anesia de future 1ben zo nieuwschierig na die wiet
Comment
-
kleine update we zijn weer een week verder en ze staan in me voorgroei kastje van de week gemaakt omdat de tent wegmoest tijdelijk
alleen heb ik hier me bouwlamp van led in 40watt
verder ze groeien niet snel maar denk dat het ook komt omdat de bouwlamp de verkeerde kelvin is al zou k niet weten hoeveel kelvin de lamp is staat niks op alleen 40watt
zit er alleen nog aan te denken om in dit kastje zoon pc van aansluit voor circulatie
der is al 1plantje die al 2nodes heeft de rest nog steeds 1node
de fotos waar ze in het mandje staan de gele is foto van 2dagen oud had de lamp er gister 20cm vanaf maar dat vond ze niet fijn toch 1plantje kreeg beetje kano blad maar dat komt wel weer goed kan niet wachten dat ik ze straks weer in de tent kan zetten en met me quantum boards 480watt daar gaan ze straks wel weer snel van groeien en anders moest k me plantjes weggooien dus nu gelukkig nietYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 2
Comment
Comment