ik ga niet op nieuw beginnen dit zaad kost alleen al 50eu dat het niet de goede lamp is weet k ook volgende week staat alles als t goed is weer in de tent en word alles over gepot naar de growbags en komt de quantum boards er weer boven
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x anesia future1 en 2x lemon haze hps
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
strek word al wel stuk minder had gister de lamp er te dicht op dus nu iets verder dr af was van een plantje was kano blad dus snel de boel iets omhoog gezet hoop dat alles met 1week weer normaal draait vind dit ook kut zo maar ja was dit op bouwbedrijf ziet me tent staan lijkt me niet zo slim idee dus ze doen het er nog maar een weekje mee daarna gaat dr weer goed voor ze gezorgt worden
- Likes 1
Comment
-
toch nog ff nieuwe lampen gehaalt voor het voor groei hokje zijn led tl geworden cool white en warm white dus dit zal vast een stuk beter zijn dan wat er nu in zit morgen zet k ze er in
deze mogen volgens mij haast wel tegen de plantjes aan is maar 2x 4watt andere past er niet in groter binnen maat van het kastje is nogal een beetje een beetje krapjesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 2
Comment
-
dacht eerst er komt amper licht maar dat is niet zo daarom gaat lang mee en weinig stroom verbruik
-
zijn goede led tl had graag iets meer wattage gewild maar dit wil ook prima als k nu kijk dat ze in een paar dagen al flink zijn gegroeid dus ze doen hun werk wel moet je met stekken alleen met een kleur code ik wist dat met voorgroeien enzo van zaadjes met coolwhite en warm white het beste is zijn ceker een aanrader en stroom verbruik is haast niks ja
-
zo net nog even drie femm zaden en drie auto flowers zaden wil dr toch iets bij hebben staan wat lekker snel klaar is wand ben beetje klaar met kopen elke week gaat boel geld heen dus hoe sneller wat klaar is des te beter de lang bloeiers wil ik alletijd geven die ze nodig hebben en auto flowers komen straks eerst op 24uur licht of 18 als de tent weer staat dus kunne de auto flowers toch eerst ff lekker wat sneller groeien dan onder 12-12
maar het is alwel tijd om ze te gaan over potten de wortels komen dr onder uit de liter potjes dus die gaan morgen verhuisen naar 3.5liter potjes met verse potgrond ze groeien nu al stuk beter dan week geleden nu dr meer bladeren komen en meer internodes morgen wel weer ff wat fotos posten van de verbouwing en ompotting
- Likes 1
Comment
-
toch de lampjes dr al in gehangen en pc fann
zijn slechte fotos me camera is kapot
de 2planten in de grote potjes gaan dr morgen uit die kill ik zaad van herma plant maar toch ga ik het maar niet doen zet dr wel nieuwe zaadjes inYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
toch nog een gelukje als ik 6zaadjes ging kopen was ik duurder uit dan dat ik 7deed en dan krijg je ook nog 1zaadje gratis dus dat is een aardig betere deal dan 6te kopen hahaha dus nu krijg ik 8 mystery zaadjes binnen weet pas wat het is als het binnen komt spannend nu heb ik ook gelijk zaad genoug voor volgende ronde
- Likes 1
Comment
-
zo een goedemorgen net weer even bij de dames gekeken en ze hebben het nu duidelijk naar hun zin alweer een beetje gegegroeid en ziet nu overal alweer nieuwe groei dus dat is goed nog een paardagen en ze dan staan ze weer in de tent en kan ik de nieuwe zaden hier in gaan ontkiemen
met een temp van tussen 25graden en 30zullen ze vast snel gaan ontkiemen zaden komen vandaag binnenen dan weet k wat voor nieuwe lekkere soortjes ik heb en welke ik kan neer zetten kan niet wachten
en de dames hebben de nieuwr schoenen al aan met verse potgrond in 3.5liter potjesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 3
Comment
-
zo de nieuwe zaden binnen en super veel lekkers dr tussen 3auto flowers en 5femms
nu nog kiezen welke ik ga kiezen nu er drie dames klaar staan om weer de tent in te gaan
zit nu te denken om 1 femm te laten ontkiemen en 1soortje autoflower die een beetje snel klaar is of miss nog eentje dr bij denk de bedouling is dat er snel wat wiet klaar is en dat er dan voor de future 1 en de lemon haze op het eind alle ruimte heeft dat zal vast wat extra grammen op leveren en de ruimt zullen ze vast wel gaan waarderen en komen de grote grow bags goed van pas
vanmiddag ga ik beslissen welke in ga potten de auto komt gelijk in een 11liter pot en een fem van de nieuwe zadenkomt in de 50liter bags deze ronde wil ik eens grotere planten hebben dan de vorige rondeYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 3
Comment
-
de winnaars die er bij komen is .......
nortern light 7week bloei lekker snel dus
monster bud kush 7/8week bloei
dit zijn de femms deze 2 hierboven
en de autoflower die mee gaat doen is
critical 9week van zaad tot oogst
als alles mee zit en gaat uit komen gaan we een ronde van 6 doen we gaan het zien de drie grote dames gaan morgen weer de tent in als k er tijd voor heb anders over morgen
de tent is weer klaar en alles weer aangesloten dus we kunnen weer vol gas van start gaan denk dat de 3 dames als een malle gaan groeien nu onder de quantum bords denk dat eerst dag maar weer begin op 20procent en op 45 cm hoogte en dan er na op 30 elke dag 10procent het licht sterker zetten tot dat de power op 50procent staat daar wil ik ze even week oplaten staan en dan weer beetje bij beetje power verhogen tot vol power als ze in de grote bags zittenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 9 photos.
- Likes 2
Comment
-
de dames zijn nu 16dagen oud
en staan nog steeds onder 24uur licht
van de week de tijd schakelaar er weer tussen zetten wand gaat zo een boel stroom door heen en dan gaan ze weer onder 18-uur licht
zit dr alleen aan te denken de laaste 2week dat ik ze voor groei miss nog even op24uur te zetten zodat ze sneller in de bloei gaan
Comment
-
nog weinig geluk na het zaden van de nieuwe zaden staan nu al.5 dagen te ontkiemen hoop toch wel een deze dagen dat er van de 3nog wat boven komt
verder heb ik de lucht inlaten van 80militer
naar 150milimeter gemaakt dus dat zal een stuk meer lucht aanzuigen en dat is beter
verder de drie dames groeien gestaagt verder lamp staat op 60procent power nog steeds op 40cm van de week maar iets hoger hangen denk ik maar we gaan de planten lezen
Comment
-
De meeste beginnen ermee in week 3, normaal is geloof ik 1ml per liter, maar ik begin altijd met 0,25 per liter, dus 1 ml op 4 liter, later bouw je dat wat op maar ik geef nooit het volledige wat op de fles staat.
-
Als je de aarde goed hebt ingewaterd hoef je niet iedere dag water erbij te gooien. Als je dat doet heb je kans dat de zaden naar beneden worden gespoeld en dan hebben ze nog langer nodig om boven de aarde te komen. Tevens heb je, zoals al werd aangegeven, kans dat ze gaan rotten. Als je aarde te droog wordt kan je het beste sproeien met de plantenspuit zodat de aarde geleidelijk vochtig wordt.
Comment