Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

met een goede 2week komt er een andere afzuiging op softbox 500m3
    met een filter 600m3
    rond 160mm

me afzuiging wat k nu heb is een buisafzuiger
    van 420m3 en filter van 480m3
    deze is rond 125mm

dus dat gaat ceker weer een mooie upgrade zijn
    en hoop dan het geluid toch een stuk minder is
    alleen me afvoer voor de lucht is ook rond 125
    dus zal hier wel even een oplossing voor moeten zoeken wand anders moet ik uitblazen op de zolder en dat wil k niet wil rechtstreeks naar buiten blazen de lucht

denk dat met de net iets sterkere afzuiging en filter dat ik nu toch wel de zolder redelijk wiet geur vrij moet kunnen houden vorige kweek als je de tent open deed stond het hele huis naar wiet
    en dat moet nie wil niet dat andere mensen het ruiken of horen

dat is het mooie aan deze hobby der is altijd ruimte voor verbetering deze setup.is toch al een stuk beter dan vorige kweek

een teken dat het goed gaat

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik kweek op een slaapkamer en als je de deur goed dichthouden ruik je niet veel

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      tis ook al heb je de tent ff paar min open dan nog stinkt hier alles maar dat was met 1filter en 1afzuiging maar met me nieuwe afzuiging kan gewoon vol gas op volle toeren die maakt niet veel lawaai me oude afzuiging heb k nooit boven de 50procent gehad dus daar zal vast al wel een boel winst in zitten en me nieuwe afzuiging is iets sterker en stuk groter filter en daarnaast ga ik me extra afzuiging gewoon ophangen voor de tent het plan is dat die dan de lucht gaat filteren die ontsnapt als de tent open gaat

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      de twee afzuigers zijn goed voor net iets iets meer dan 1050m3 denk dat ik dan wel van me geur probleem af ben

dan mag ik dat wel langzaam gaan mee geven dus top thanks voor de info word gewaardeerd

Comment

net bij de dames geweest ze beginnen aan hun groei spurt en gaan lekker de hoogte potjes zijn al licht morgen dus maar tijd voor water de auto flower is ook uit gekomen

de wortels komen onder uit de potjes alweer dus die moete van de week in hun eindpot 50liter bags het gaat ceker lekker nu hele andere soort ontwikkeling als met hps
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Gaan lekker zien er goed uit

Denk er wel om dat ze onder led aanzienlijk drinken! Ik zou niet wachten tot morgen en nu de potjes met de achterkant in wat voedingswater houden (Ec 0.8 en pH 5.5) zodat het medium zich even goed vol kan zuigen.
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ik ga deze ronde ook niet meten en ja het is bio heb ook mineraal voeding maar zoals ik al zij is ph meten en ec iets voor de toekomst niet voor nu nee ik verander altijd van alles na elke nieuwe kweek dingen die ik kan verbeteren
        heb voor deze ronde al dingen verbeterd en er komen nog upgrades aan

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hierboven zeg je toch echt, zoals ik al zei. Je de pH hebt gemeten haha

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        heb ik inderdaad wel eens gedaan ja om te kijken wat de waardes waren maar was niet nodig maar ook met bio kun je ph meten en ec tis maar net wat je wil zijn dr genoug die alles willen meten maar dat hoeft van mij niet als iets goed zit is het goed genoug voor mij ph kwam niet boven 7uit toen k het ging meten ec weet k niet nog nooit gemeten
        al was dat ph meten met van die druppels zal ook wel niet erg nauwkeurig zijn

goeden avond kweekers zonet de dames omgepot naar de 50liter bags en het was hard nodig de wortels gingen allekanten langs de bodem van de pot ze worden al flink breed denk met een weekje toppen lamp nog steeds op 52 cm hoog en op 70procent sterkte de potten flink ingewaterd
      Attached Files
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        hoe bedoul je geld smijters

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        nikske ik zag daar 3 vent staan maar het is er maar éèntje haha prut ogen !!!

en ja wat doet dien vent daar eigelijk ?

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dacht das beter voor de ventilatie maar hoor van iedereen dat het geen zin heeft maar helpt het ook niet om wat minder top rot te krijgen dachr ik altijd

en ik heb nu voorgroei hokje dr bij /drooghokje dus kan daar plantje in voorlaten groeien in 3.5liter potten tegen de tijd dat het al redelijke planten zijn kunne ze in de tent wil dit x ook op tijd gaan beginnen met nieuwe dames voor volgende ronde zodra ik dit kan oogsten dat ik dan al dames heb die 4week zijn voor gegroeid zou ideaal zijn

Comment

vind dit wel een spannende ronde soortjes die lang moeten bloeien en heb nog nooit haze gekweekt dus we gaan een hoop leren deze ronde hoop dat ze straks niet te erg gaan strekken in de bloei we gaan het zien en ons best doen

Comment

ff wat betere fotos gemaakt zo net

dit x gaan we de planten wat groter laten worden dan de vorige ronde zit zelf zo beetje te denken dat ik ze rond de 1meter hoog wil hebben mag iets meer zijn maar niet veel meer zal nog even 1foto posten van vorige kweek daar kan je goed zien dat ze klein waren ronde de 65 -70cm hoog alleen de plant gerekent
          ze waren wel klein maar wel voll met toppen en dat was een hps 400watt kweekje en nu met led 480watt denk als ik het niet te erg verpest ik deze ronde toch wel boven me oude score kom vorige ronde was 345 gram droog
          hoop nu toch wel dichter naar de 500gram te gaan droog niet dat dat alleen belangerijk is de future 1#is kwa smaak mango /ananas smaak dus dat moet wel goed zitten
          This gallery has 4 photos.
          Last edited by Tijnie82; 6 July 2022, 15:10.

Comment

Houd er wel rekening mee dat haze nog een vier weken door kan groeien na 12/12, je kan beter een scrognet plaatsen om alles mooi laag te houden, dan heb je dadelijk een tent vol toppen en zit je zeker niet met ruimtegebrek in de hoogte, suc6.
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              zo 4 week das niet niks dan ga ik inderdaad niet te lang wachten met het netje dan dat wist ik niet dat het met haze was goed om te weten dan heb maar 1haze das de kleinste de 2 grootste zijn de anesia future 1#

een goede morgen iedereen het was weer vroeg vandaag dus toch maar weer even een kleine update ze hebben met over potten naar de grote bags een beetje fish mix gehad 1ml per liter

verder hebben ze nog steeds niks geen water of voeding weer gehad de ingewaterde potten doen hun werk goed zo zie je maar als je kleine dingen verbeterd het resultaat er ook is deze ronde gaat tot nu toe super niks te klaagen ze groeien als kool denk dat binnen 2week de klok wel om kam als ik zie hoe snel het gaat onder 24uur licht een stuk sneller dan met 18uur merk ik

ook staat de lamp.nog op 75 procent sterkte
            en op 50cm hoogte de auto flower groeit ook lekker mee die kan nu nog ff genieten van de 24uur tot de klok omgaat binnenkort
            This gallery has 4 photos.

Comment

de lamp gaat op 100procent sterkte over 1week kunnen ze de laaste week knallen voor de klok omgaat dan hebben ze een dikke 6 week onder 24uur gestaan

Comment

zo maar weer een kleine update

heb de dames net getopt
                en nu maar hopen dat ze snel breed gaan worden
                ze mogen nog wel wat groeien in de lengte en hoop dat er nog wat meer nodes gaan komen zijn er nog niet zoveel of

en toen ik de planten even ging bekijke kwam ik wat raar blad tegen
                met gele vlekken geen idee miss light bleach ofzo dus heb de lamp iets verhoogt kijken of dit iets uit maakt
                zal wel ff een foto posten

hoor het graag als iemand het weet

ze hebben zo net een kleine voeder beurt gehad 1liter per plant

0.5per liter cal mag
                1ml per liter fishmix
                This gallery has 7 photos.
                Last edited by Tijnie82; 10 July 2022, 13:12.

Comment

nu hopen dat ze genoug groeien in deze 2week voor de klok omgaat is nu nog te vroeg zijn nog maar kleine planten en te weinig nodus

lamp staat nu op 60cm en op85 procent sterkte
                  Last edited by Tijnie82; 10 July 2022, 13:10.

Comment

ga goed toch zou me geen zorgen maken als het tot deze paar bladeren blijft .

Comment

• Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      ????

• Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      wat ik hier boven zij ging over het tabaks virus dat me plant heeft bij 2bladeren daarom zij ik ff goed handen wassen als ik de planten aanraan om dit te voorkomen

• Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      Ik zou me niet al te veel zorgen maken , ge zou den eerste zijn waar dat het fout loopt met den TMV èé

heb net bij me meisjes geweest en lijkt wel of er een wil gaan bloeien of ik moet dr naast zitten wand de lamp staat op 24uur per dag licht
                    This gallery has 6 photos.

Comment

• Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      dat is de futere 1van anesia wel bijzonder is femm of dat moet het zijn heel raar dit dan zul je denken kwa hoe die er uit ziet is wel als een autoflower

• Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      tis wel weer bijzonder de 2de plant gaat ool al in voorbloei klok staat nog steeds op 24uur mooi kut weer dit baal dr wel van een beetje dikke oogst kan ik nu wel vergeten en het is alleen bij de futere 1
                      de lemon haze is mooi een bossig plantje en groeit mooi door morgen wel weer fotos plaatsen dan zien jullie precies wat ik bedoul de bloei haren komen nu bij elk topje

• atmosphere1
                      atmosphere1 commented
                      Editing a comment
                      Voorbloei zegt helemaal niet dat de groei gaat stoppen , en ook niet dat de bloei gaat beginnen. Niet auto flowerende planten kun je een jaar laten voorgroeien als je zou willen!
                  Bezig...
                  X