zo vandaag geen water morgen weer
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x anesia future1 en 2x lemon haze hps
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jefkewiltnogs View Post
De calmag ga je dat altijd nodig hebben in een binnenkweek?
Nee , alleen wanneer je planten er te weinig van krijgen . Te weinig kan voorkomen als je lokale leidingwater er te weinig van bevat of als je osmose water gebruikt.
Comment
-
Ik ben het eens met atmosphere1 en ben gestopt met calmag gebruiken, want ik zag namelijk geen verschil. Het zou rode stelen voorkomen, maar dat was niet zo, die zijn inherent aan led.
-
Ng nooit calmag nodig gehad hier.
-
Calmag is bovedien gewoon ook keiharde stikstof mest , voor het eind van de bloei niet echt geschikt.
- Likes 2
Comment
-
zo nog steeds alleen water gegeven volgende x weer voedings beurt alles staat nu in de bloei de stekken ook maar dr gaat nu toch wel elke x minimaal 16liter water en is meestal wel genoug maar van de week heb ik er nog 5liter bij moeten maken de dame links achter is verre weg de grootste en breedste en heeft ook ceker weten de dikste toppen en drinkt ook het meest die is alleen maar sterker geworden na het knakken en je zag haar ook gelijk paar dagen later flink aankomen big girl you are beautifull
dus ik kan wel een mooi poosje achter elkaar oogsten als de 3stekken zorgen voor 50gram ben k al blij zijn maar 3.5liter potjes maar het gaat weer wat extra jointjes opleveren en het stekje buiten word vast ook wel een joint haha
moet dus straks echt wel een droog tentje nog halen tot de eerste plat gaat en de laaste plat gaat wel een week of 6 verschil in zittenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.
- Likes 3
Comment
-
Simpele manier om opbrengst te verhogen is trouwens gewoon te kweken in 1 grote bak waar al je planten in staan, gewoon een zeil in je kweekhok pleuren die als bak fungeert, afwatering heb je niet nodig als je niet te veel water geeft. Daarover hoor je wel eens "als er 1 plant dan wortelrot krijgt , krijgen de andere het ook" maar gezonde planten worden echt niet door andere besmet, het is nonsense.
Je hebt met één bak gewoon meer grond per plant , en dus een snellere ontwikkeling , en meer oogst.
Comment
-
k heb op weinig bespaart dit x alleen 1ding de potgrond goedkope van de lidl denk dat ik het beter niet had kunnen doen
nu weer een blad probleem bij de lemon h 2 vorige x was dat bij lemon h 1is weer bekomen en niks meer aan de hand
kijk net bij de dames ineens veel blad dat er raar uit ziet zal hier boven foto plaatsenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 1
Comment
-
Heb je de spint gezien of enkel een vermoeden? Spuiten in de bloei kan je beter niet doen.
-
k debk ook wel.spint ja als je de bladeren inzoomt weet het niet ceker maar denk.het wel als het wel.spint is haal k.de besmette bladeren er maar af wand wil niet dat de rest het ook krijgt en maar roofmijt bestelle kijk het eerst nog aan die plant kan nog wel wat blad missen
-
moet nodig me tent even op nieuw indelen en alles even weer schoon maken en stofzuigen en goed indelen dan ben ik weer blij heb het idee dat lemon h 1 wat stikstof teveel heeft heeft klein klauwend blad wat lijkt op teveel water enzo dus die moet ik ook.even inde gaten houden al moet k zeggen wat een thc er nu al op zit wauw bladeren alles zit onder de thc gaat wel een stoned wietje worden
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
licht er aan welke anesia future 1 37%thc
en de lemon h ongv 25 %thc
en de critical 17 a 18% thc
anesia is echt geen puber wiet hehe als je daar paar hijsjes van neemt voel je hem al wel hangen iedereen is kwa sterkte en kwaliteid erg tevreden tis ook de sterkte wiet van het moment kan volgende week wel weer anders zijn
-
-
ik heb de tent maar eens weer even schoon gemaakt en de verhogingen er uit gehaalt
en op de bodem zat schimmel dus alles uit de tent gehaalt en de boel schoon gemaakt en alles weer terug
weer even wat voeding gegeven 8liter
16ml bloei
4ml groei
binnen kort ook maar green sensation gaan geven kan niet wachten tot lemon h 1
de tent uitgaat de topjes zijn klein de takken zijn zielig dun en niet stevig als deze dr uit gaat heeft de rest ook weer meer licht en veel opbrengen gaat ze niet maarja heb ik eerst weer wat te roken maar nog even 6weekjes gedult en dan mag ze geknipt worden veel langer wil ik haar ook niet hebben staan ze heeft wat last van klauwend blad wat lijkt op teveel water maar naar nader onderzoek lijkt het een stikstof overschot te zijn of ik moet weer wat door elkaar heen gelezen hebbe
lemon h 2met spint word een beetje lastig behandelen nu er al toppen in zitten miss maar proberen om met bekertjes op de topjes ofzo zou het anders ook niet weten wel baalen dat het gebeurt bij de mooiste plant met nog dikke 7week te gaan hoop ik dat ik dr snel weer gezond heb wand dat gaat pijn doen aan me hard als zij er te vroeg geknipt moet worden
ik vind de autoflower ook erg groot geworde mooie plant voor een 11liter pot de bedouling was dat zij als eerst klaar was maar dat gaat er om spannen critical heeft 7week bloeitijd als k kijk naar een femm zaadje teminste al zecht de autoflower op het kaartje van het zaadje 9week is nu al 56 dagen oud en denk dat ze nog wel een week of 6mag bloeien voor ze klaar is
en zoals ze zeggen fotos zeggen meer dan woorden dus we gaan maar switchen naar de fotos nu
de foto genomen van buiten de tent in de zwarte pot is de critical en in de growbag de anesiaYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 9 photos.
- Likes 2
Comment
-
Mja maar het is niet omdat ze dat op de website zetten dat je dit behaalt. Op youtube zie je iemand met die future en als hij de wiet liet testen was dit slechts rond de 15% thc ipv 37%. Nuja die had wel ergens een hittegolf.
Comment
-
nou 15procent geloof ik niet of die bakt er niks van iedereen die k ken die anesia heeft gezet is er zeer over te vreden en die precentages komen verdomd dicht in de buurt als iemand 15procent zecht geloof ik echt k niet is fucking sterke wiet van deze zaad bak zet ze maar eens wil k jou wel hooren of je dr kneiter van werd of niet van 15procent word is niet stoned van al rook ik er tien en met 1jointje van me wiet miss 2ben ik echt wel.stoned me peanapple.chunk was ook 25procent dat merk je wel hoor
-
-
Comment
-
15procent met me ogen dicht dr zal vast wel wat verschil in zitteb als je dr tien neerzet kwa sterkte maar niet zoveel als bij die kerel heefr die niet stiekem een pp neer gezet inplaats future 1Last edited by Tijnie82; 26 August 2022, 02:31.
-
der zit inderdaad bij die niet veel thc op sleepy jou hier ook al vaak gekweekt op t forum iedereen knetter stomed hahah en die is 34 meeste mensen vonden die al flink sterker dan wat ze normaal.rookte dan heeft die kerel een slecht zaadje ofzo weet het niet weet iniedergeval dat ik die 15,procent wel boven ga zitten
-
-
Tijnie82 ik zeg niet dat het zal mislopen bij u he, ik ben gewoon heel erg geintresseerd of het inderdaad knetter wordt. Een heel interressante kweek🥳succes😉
Comment
-
maar je hebt wel gelijk hoor ga dr ook niet vanuit dat het 37% thc word maar ergens in de 30procent ga ik wel vanuit en die 37% is in een laborotorium gekweekt ofzo dat heb je thuis nooit de perfecte omstandig heden en ja vaak veel verschillende phenos en daarmee ook.verschillend in sterkte had ik met me peane appel chunk ook drie planten waren groen en de 4was pas paars rood en de sterkte ook de paars rode plant was ook vele malen sterker dan de andere 3 die waren ook goed maar anders kwa smaak raar dat het zoveel kan verschillen
-
Comment