Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      maar de toppen die verder van de lamp afstaan bloeien mooier dan die er dicht op zitten meer foxtails

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mijne krijgen droog of nat toch hun vaste waterbeurt 2 daags ...

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      bij mij ook normaal ga nu echt pas x water geven als de potten ook echt iets minder zwaar worden als ze te nat staan is ook niet goed weer even terug naar nul en dan weer kijken wat ze nodig hebben merk nu toch erbij blijven gooien word niet beter van en ga 2 of 3planten op de spoel zetten zit nog genoug in de grond gaat ook langzamer met bio spoelen heb ik het idee

maar alleen afgezuurd water met ph 6.5 vind ik persoonlijk perfect

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zelfde als met aarde dus maar cocos mag in het begin als je stekken hebt wel lager met grond ook wel hork doet ook altijd 5vokgens mij zoals hork altijd zegt bij de zee daaar groeit niks anders dan zee wier dus wiet wil ook geen zoute grond liever

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Na mijn weten niet

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      een ding scheelt je hoeft het ook niet eens te zijn met mij naar ken zat mensen die met ph 5.0 beginne waarjij het over hebt is het ideaale en dat is nou net voor iedereen anders google kan dat wel zeggen maar ervaring heb je meer aan en zoek de tabelle maar op waar je het meeste grondstoffeb van de plant op neemt zou zo een ronde draaien met ph 5geen probleem je vermoord niet zomaar zaailingen dan hehehe stekken zijn zo dood daarom begimt hork ook met ph 5 en dat gaat langzaam omhoog dan naar 5.5 meende ik bij hen de een zweert bij een lage de andere bij een hogere heel erg persoonlijkgebonden

toch een nieuwe tent besteld komt morgen of overmorgen binne zelfde merk als wat ik nu heb mammoth tentje van 60x60x140 tis maar voor het drogen en voorgroeien dan is dit al zat ja

is wel fijn nu kan k elke top gaan oogsten waarneer ze dr klaar voor is al moet ik zeggen jr kan bij 2 planten al merken dat ze naar het eind gaan

de auto flower is al voornamelijk cloudy

lemon h 1 ook dus verwacht dat er wat wiet geoogst gaat worden met 2week

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik knip ook droog anders niet te doen kwa geur in huis

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Heb zo'n tentje van mars hydro, 70x70x160, past net zo'n wasrek in, kan je veel aanhangen.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      deze is maar 60x60 maar komt ook wel goed wat touwtjes hang ik neer of hang ze aan ijzer draad knip ze toch droog

Hoe gaat het nog met uw future1?

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      daar gaat het top mee mooie ontwikkeling takken zitten vol wiet vanaf onder tot boven alleen ze zijn nog niet zo dik zitten nu in bloei week 7 de future 1 nog week of 3sws maar denk zelf nog 4week

zo weer rot rot en nog eens rot van die spinnen webben schimmel moet dan wel spint zijn geweest en de vrm vliegjes die er oo het moment zijn er ook veel helaas
    heb nu net weer een boel moeten oogsten maar heb 90procent nog kunnen gebruiken geen bruine schimmel ofzo dus daar gaan de kostbare grammen heb ook gelijk wat meer geoost ivn topjes die tegen de wand aan hangen maar die van de auto flower was al klaar dus heb daar wat van geoogst dus binnenkort hebben we weer een rokertje we zien wel hoe we deze ronde gaan uitzingen haze is me favoriete wiet met candy kush maar weet niet of k wel weer haze ga kweeken nog al gevoelig voor alles
    This gallery has 3 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik zit er nog eens aan te denken om er vloerverwarming erin te maken met thermostaat dat verbruikt ook niet zoveel stroom en helpt de tent ook wel met een paar gradeb constant te verwarmen als het zonder lamp aan rond de 19 graden is vind ik het prima nu wil dat nog wel eens tegen de 17.5-18 graden zijn snachts

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      De kachel niet aan betekent rot en je kan je afvragen wat duurder is. Als je twee ons wiet kan weg flikkeren is dat eigenlijk achthonderd euro wat je weggooit.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      het blijkt maar om 2a3 gram nog maar heb veel van de toppen nog kunne redde

zo de boel mooi onderste boven in het droog hok wat al geoogst is heb ook wat takken weghaalt die anders ook zouden gaan schimmelen om zo wat betere ventilatie rond de toppen te hebben

hoop toch nog lemon h minimaal 10,week bloei geven de grootste toppen teminste dat spul onder aan mag nog wel 2week langer maar das geen probleem scheelt de auto flower heeft al 8 ,week er op zitten bloei van wat ik geoogst heb en de rest krijgt nog mininaal 7 tot 10,dagen om alles er uit tehalen aan gewicht

lemon h 1 laat ik staan denk ik tot week 12,bloei omdat ik bij die niet zo bang ben voor rot meer open structuur de wiet van deze plant
    de critical word als eerst geoogst binnenkort das wel goed nieuws voor de stekken wand die pakken haar plaats in dan en krijgt dan lekker 120watt op het koppie om lekker dik te worden ze zijn al flink bezig om de dikste te worden

zeer benieuwd wat ze gaan opbrengen in die 3.5 liter potjes zonder voorgroei

de anesia gaan geen dikke toppen worden weet ik nu wel ceker maar das niet anders als ze maar onderste boven blaast als ik dr rook hehezoon zin in die anesia hoop echt dat ze zo sterk word als.ze zeggen maar dr toppen zijn wel flink vol ondanks dat ze niet zo dik zijn maaar is een super sterke plant niks geen blad problemen net zo als de critical en de anesia zijn de makkelijkste planten die ik ooit jet gekweekt
    This gallery has 10 photos.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Kan me wel voorstellen dat je de kachel niet graag aandoet omdat de stroom zo duur is maar als je dat wel doet zal je zien dat de toppen aanzienlijk dikker worden en dat je nog weinig last van rot hebt. Probeer 's een klimaat van tussen de 20-22 graden 's nachts en 25-27 graden met de lamp aan te garanderen en je planten zullen je belonen!

Immers: licht is gewicht maar licht is ook warmte want hoe meer watts hoe warmer!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik zal er eens overna denken thanks voor de info

en nog 2 fotos het scheelt me weer voorlopig een boel geld omdat k straks niet meer hoef te halen gaat hier 60eu in de week door heen
    This gallery has 2 photos.

Comment

heeft iemand een idee wat dit is lijkt wel banaantjes die zijn open geknapt bij de lemon h 2 wat is jullie mening ???

3 femm dames staan al op spoel de lemon h1en2 de autoflower critical ook

start autoflower 1-juli-2022
      94dagen oud
      start bloei op 3augustes
      60dagen bloei
      8 week en 4dag

start lemon h en anesia 12juni 2022
      totaal 110dagen oud

klok op 12-12 22juli is 73dagen

1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli
      dat is nu 72dagen echte bloei
      10week en 2dagen

2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
      is 58dagen bloei
      8week en 4dagen

anesia futere Home bloeidag 1op 11augustus
      52dagen echte bloei nu
      7week en 3dagen

stekjes in blokken gedaan 22juli
      die zijn nu 73dagen oud

bloei dag 1 op 22augustus
      42dagen bloei
      6week
      This gallery has 10 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        jaceker das de auto flower al wat takken van geoogst kan niet wachten om die te roken is de makkelijkste plant samen met de anesia super sterke plant groen tot het eind gebleven

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        lijkt me wel een lekker wietje critical heefr normaal.7tot 8week bloei nodig dus dat extra weekje die ze dr bij krijgt is alleen voor de compacte toppen heb geen haast met de rest wand duurt nog wel 5 week voor de laaste er uit gaat hehe vind de lemon haze er ook niet uitzien als.lemon h en die andere ook niet hele rare rop.opbouw lemon h 1

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        heb onder tussen alweer flink wat toppen moeten helpen met een touwtje en er moeten nog flink wat maar zit te twijfelen de auto kan dr morgen af heeft 9week bloei gehad en lemon h laat ik nog een weekje staan ongv ook net even waarneer het beste past kwa tijd om te oogsten laat de onder kant sws nog staan zodat dat nog kan aandikken dus alleen de mooie toppen eerst zodat de rest ook mooi kan worden

banaantjes lijkt het toch
      This gallery has 5 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ruimte waar ze staan is donker maar heb haar al vaak gestrest

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        de snoep topjes zijn al wel.te doen maar nog geen haze smaak ofzo valt me een beetje tegen de ontwikkeling vind ik maar matig lijkt ook niet echt haze ofzo beide dames niet

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        k heb een sok om de lucht inlaten hehe

deze komt onder de dames goedkope oplossing om ze van de koude grond af te hebben is 90 bij 98 ,dus past prima in me 1m2 tentje
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        👍🏼👍🏼👍🏼

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Nice going, dan nog een stuk isolatiepaneel om de warmte te isoleren👍

zo vandaag gaat er weer een deel geoogst worden de mooiste toppen van de auto flower ga ik straks oogsten toch appart heb deze dame groen gehouden tot het eind laat alleen de kleine topjes zitten

en lemon h 1 gaat er af met 8dagen dus we gaan voorlopig weer wat te roken hebben
      ze is nu 10week en 6dagen oud

lemon h 2 9week en 1dag bloei

gister nog weer een top met rot kunne weggooien is geen rot eigelijk maar spinnen webben is het dan ook oficeel rot of niet dan

en de stekken 6week en 4 dagen bloei het beginr op te schieten nu

vind het wel super chill zo in fases oogsten omdat ik nu droog ruimte heb en niet alles in een x hoef te oogsten is wel fijn en omdat de rest nog niet klaar is kan alle kleine topjes ook mooi volledig afbloeien

de anesia heeft er vandaag ook al 8 week bloei op.zitten

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Spint is het dan, vergevorderd stadium...

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat kan je toch ook weggooien wand als k topje los breek ziet het er wel goed uit is alleen wat aan de buiten kant

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ja he , ik zou volgende ronde soni mite zakjes hangen, preventief...

heb maar een beetje geoogst van de critical toch nog te veel helder maar snap het niet heeft een bloeitijd van 7tot 8 week en mijne staat al 9week bloei en 1dag en nog steeds de helft glazig en helft milky en nul procent amber
      alleen de hooft top was zo goed als alles milky dus die heb ik alleen maar geoogst

en weer een heleboel rot gespot en veel bananen alleen lemon h 2heeft er last van de rest niet

baal wel weet niet goed wat ik er mee moet is nog niet echt super potent maar laat het maar zolang mogelijk staan wand ze hebben echt wel 12week bloei nodig al gaat deze het niet veel langer redden dan 10week denk ik met al die rot nu ook weer 15toppen eraf gehaalt rot er af gehaalt en de rest liggen te drogen baal zo me 2 planten de haze zouden me een voorraad moeten opleveren en dat gaat niet echt gebeuren lemon h 1is net niks kwa kwaliteid lemon h 2moet veels te veel wiet nu al geoogst worden dus knijp hem wel ff wand moet er wel mee overbruggen tot de volgende ronde

de critical en anesia gaan de enige worden die kwa kwaliteid goed gaan zijn maar ook geen grote opbrengers die stonden dr alleen maar bij

om wat afwisseling te hebben achter af blij dat k nog stekjes gemaakt heb die nog wat goed maken kwa gewicht als er geen rot komt teminste
      This gallery has 3 photos.

Comment

Zeker balen maat, daar doe je het niet voor want zo is al je moeite voor niks geweest. Beter toch maar een kachel aanzetten voortaan ondanks de hoge kosten.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          en kachel alleen aan 2uur voor de lamp aan gaat ? tis toch raar dat een plant er maar last van heeft

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Hier op 4 rot, maar 1 niet, lijkt ontastbaar ervoor.

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Kachel aan twee uur voordat de lamp aangaat kan goed ja en dan eventjes nadat ie uitgaat nog een uurtje. Dan voorkom je sowieso ook dauwpunt.

hier wat kleine topjes die al.droog zijn van de critical
        ruikt al best goed grass geur begint weg te gaan en de zoete geur begint nu te komen laat de pot nog open vandaag en dan beginne met curen
        de hooft top gaat nog wel even duren voor die droog is

maar de anesia begint eindelijk te zwellen en tegelijk zegt ze dat de voeding wat aan de lage kant is klopt krijgt al week water omdat k.wat wou spoelen en zolang hoeft de anesia ook niet meet maar krijgt nog paar x voeding mee volgende keren nog week tot ander half week en dan anderhalf week spoelen en oogsten de kristallen om verlieft op te worden zal morgen ff wat fotos maken
        This gallery has 2 photos.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          voor een 18procent thc wietje flink wit van de kristallen

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit!

het begint me met de dag duidelijker te worden dat het dit x echt aan het zaad licht van de lemon h alle andere planten doen het super mooi groen tot het eind zoals het hoort
        de lemon h van wietzaadjes .nl huismerk is echt niks

alleen de 2stekken en allebeide lemon h waardeloze strain een zo vatbaar voor rot is niet normaal en de andere mini topjes denk dat dit voor buiten prima is maar deze zaadjes zijn niks voor binnen in ieder geval net wat k zeg de rst doet het super geen rot mooie toppen en mooie plant opbouw de anesia en de critical dat gaat een goed wietje worden weet k nou tis net alsof kerst al vroeg is geweest met de sneeuw bus hehe

net ook weer top weggeknip weer wat spinnen webjes dr op de wiet ziet er goed uit ofzo het is niet rot maar wat webjes is toch raar breek je de top open niks geen rot alleen aan de buiten kant wat webjes denk dat ik het wel eens ga gebruiken voor hasj te maken ofzo en dan maar cake van te maken ofzo heb gelezen als het niet rot is en geen schimmel inzit kan je het wel gebruiken als je het in eten zoals cake ofzo

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Die webjes zijn spint maat, die wiet kun je eenmaal droog prima roken!

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          allemaal extra gewicht 😀

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dat scheelt een hoop gelukkig maar
      Bezig...
      X