Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

deze komen er binnen kort bij als de af dame geoogst is amnesia haze en amnesia skunk
    wel.ga ik de tent weer eens even van top tot teen goed reinigen met bleek en van alle andere schoonmaak middelen en ze word gedesinfecteerd wand die spint wil k niet weer de zaden van zamnesia durf ik gerust neer te zette zonder dat ik bang ben voor rot heb zelfs met een winterkweekje zonder kachel miss 2gram rot gehad dus het weegt voor mij nog geen meerwaarde op en de kachel in huis staat weer lekker op.21graden dus met de temp komt het wel goed

wat de rest van de ronde volgende kweek ga doen weet k nog niet precies maar deze 2komen er bij binnen 2week

heb nog wel 3femm zaden liggen maar zijn allemaal verschillende ene kant zeg ik das ook lekker maar liefst wil ik 4amnesia haze planten hebben en 2autos erbij gewoon omdat ze wat sneller klaar zijn en de potten een beetje gevult houdt en als plan b ik kan ook in me droog hokje met hps op.250watt en daar de autos in doen maar vind het wel fijn een droog ruimte vrij te houden lastig lastig allemaal

wand de soortjes die k heb brengen maar ronde de 400per m2 op en ik wil veel meer hahahaha

Comment

You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

zo weer ff een paar fotos en hebben weer alleen water gehad heb alles op spoel staan nu
        This gallery has 6 photos.

Comment

Ziet er goed uit, mooie nieuwe soorten ook!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

Vind je, ik vind het eigenlijk maar een beetje minder briljant. Hos kweken ging hem beter af. Zal ook wel door die warme temperaturen komen eerder in de kweek.

Als ik naar je eerste foto kijk, lijkt je lamp helemaal tegen het plafond van je tent te hangen? Dat kan ook het probleem zijn. Of lijkt het maar zo?

Comment

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Het blijft zaad en ik ben niet voor niks stekkenkweker maar nee, ik vind het niet slecht.

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              me lamp hangt er 35cm boven het kopje te branden dus perfect en die blad problemen komen alleen maar bij lemon h 1en 2goedkope kut zaadjes van eigenmerk wietzaadjes.nl

en als je een foto van onder neemt lijkt het alsof je tegen het plafon zit maar k draai ook niet voor t eerst mee en de problemen die k heb gehad licht aan het zaad wand geen andere plant heeft er last van die zijn super sterk strain nul %rot alleen de lemon h 2heeft rot gehad en afen toe nog rot eigelijk geen rot maar alleen webjes van de spint dus eigelijk heb k nog geen top rot geoogst maar leg die wiet met webjes appart en maak dr hasj van en van de hitte golf heb k niet echt last van gehad hier geen temp gemeten boven de 30graden omdat k dubbele afzuiging heb en blaas naar buiten uit dus de ventilatie is wel goed lijkt me maar wat zijn volgens jou de problemen dan de enige problemen die ik zie is slecht zaad van de haze en de stekken die ik van haar heb gemaakt dezelfde problemen ook niet zo gek k kan zelf ook niet wachten om deze ronde aftesluiten en vers te beginnen met goed zaad wand stekken word hem niet en nu stekken maken kost me teveel tijd wand wil hier na een wat snellere ronde dat wat meer tegelijk klaar zodat k ook minder verschil heb ik hoogtes

Ahh zo.

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              en veel tegen slagen in het begin moesten ze onder de led lamp weg en hebben ze paar week onder verkeerde lamp gestaan daarna denk dat ook niet veel goeds heeft mee gebracht en is eerste ronde dus was ook wel ff leren in het begin

ik zeg het is tijd voor wat critical

moet zeggen de smaak wauw tussen cheese en santa maria in de smaak.al.zacht van smaak ook al heeft deze nog niet in de wek pot gezeten
            die ik nu rook ik van de 2,oogst wat k van de critical gehaalt heb de hooft top dat belooft nog wat voor als ze gecuurd is als.ze dat haalt teminste vind dr wel verdomd lekker tis niet de sterkste wiet maar dat maakt.de smaak wel weer goed vind de lemon h 1en 2 nog niet te roken vies gewoon lemon h 1heeft bijna 11week bloei gehad wel goed wit maar smaak ranzig lemon h 2effect is er al wel maar.de smaak denk dat poep nov beter smaakt dus als de smaak niet snell beter gaat er een boel hasj gemaakt worden wand ga niet met tegen zin een joint roken omdat niet lekker is voor de haze wat ik heb met alle problemen wat ze hebben gehad maar goed

laat me avond er niet door verpesten al.zie ik het somber in voor hoe de rest gaat smaken al heeft die wel.flink langer gebloeit maar we gaan het zien
            This gallery has 3 photos.

Comment

• Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Hoezo met het puur spul kun je geen dikke joints draaien ??

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              alles kan

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Sommige wiet die poederig wordt bij weinig grinden, mag ik er kweniwat ingooien en nog geen volwaardige dikke joint. Maar t is een gewente he. Tabakstop tis wel iets van.

THC BB Pùúr 🤪!!

IMG_0114.jpg

Remco.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              ziet ee goed uit maar vind met beetje tabak wel lekkerder en ben je ook niet zo door je voorraad heen al gaat het nu zo al snel genoug haha

zo lemon h is geoogst in zijn geheel dus die kan lekker rustig drogen nu

het tweede deel wat droog is heb k nog na geknipt dus dat gaat al in de potten het gaat geen slechte ronde worden kwa gewicht heb al 55gram in potten en van die 55gram al aardig wat gerookt

met wat in de potten gaat vandaag gaan we straks eerst ff wegen en dan kan dat gaan curen

de smaak is nog ver tr zoeken bij de lemon h 2

lemon h 1vind k ook nog niet naar haze smaken ofzo nog beetje raar smaakje maar goed het was dan ook te vroeg geoogst lemon h 1is oogst met 12week bloei

de critical gaat ergens volgende week er ook af heeft al 10week bloei en 3 dagen maar nog steeds geen amber te bekennen wel raar vind ik wand bloei zou 7tot 8 week moeten zijn maar laat haar staan tot 11week bloei

de anesia heeft al 9week en 3,dagen bloei dus die kan er ook snel af die dame is ziekelijk wit naar de geur zoals omshreven magno anannas en pine geur zit er het meest lijkt het appart geurtje

maar van de anesia ben k het meest benieuwt straks hoe die gaat smaken sterk gaat ze wel zijn als je de thc ziet al lijkt het niet zo bijzonder op de foto in het echt lijkt er veel meer thc op zit

deze ronde duurt niet lang meer gelukkig

hier na word het een ronde met 1soortje wand wil zo weinig mogelijk verschil

maar twijfel alleen nog met hoeveel ik ga draaien of 4 in grote potten of 6in 18liter water geven is dan wel makkelijker wand wil me beste run draaien hier na maar ga wel alles uit elkaar halen en schoon maken enzo en potten komen dan op een verhoging zodat ze met de voetjes van de koude grond zijn k wou al beginnen met de volgende ronde maar alles moet eerst super schoon gemaakt worden wand had de tent niet schoon gemaakt met gevolg banananen

dus beste straks nieuwe potten nieuwe grond stabiel zaad alleen twijfel tussen gorilla gleu

of amnesia haze heb de tip gehad van corleone 1933

zaadjes betaalde er altijd veel voor 10tot 13euro pst

maar na de tip van corleone zij me zaadjes voor 1a2euro op de site zal ff foto er van plaatsen eand jongens het is zonde om ons geld zo weg te gooien terwijl we goedkoop ook goed zaad kunne kopen
            This gallery has 2 photos.

Comment

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Ik koop grootste deel op black friday , 50% korting.

Raar he van die critical , mss toch hoog sativa aandeel erin? Anesia klinkt lekker ook. Ook zit ik met de twijfel 4 of 6 de volgende keer.

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              ook op black friday kan je haast niet aan de prijs tiplen van de growshopmarkt beste lijkt me 4planten omdat dan elke plant zijn eigen lamp heeft en 120watt per plant heeft dan
              maar k wil niet zolang voor groeien dit x dus dan is de amnesia wel weer makkelijk en volgens mij ook redelijk vergevent als je een foutje maakt en voeding gebruiken de hazen een stuk minder

maar wat denk jij dat je makkelijker meer opbrengst mee haalt met 6planten in 18liter potten of 4planten in 35liter growbags

zit er aan te denken om die een x niet te gebruiken ivb het lange wortelen wat nodig is dan en verwacht met 18liter potten dat ze sneller vol wortels zitten dan de grote en water geven is een stuk makkelijker merkte ik ook al aan de auto flower in de kleinere pot maar heb lemon h 1geoogst maar kon de pot niet tillen zo zwaar en veels te nat dus daarom stond ze dus een beetje still

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Minder voorgroei en twee planten meer in kleinere potten dan zou ik ook doen. Meeste winst zit in de weken minder voorgroei dan, opbrengst gaat mss zelfde zijn. Maar je gaat sneller een nieuwe ronde kunnen starten. Alhoewel ik altijd voorstander ben van grow bags en groter volume ook is het wel een goeie vraag.

zo eens even een beetje ijs hasj gemaakt van 10gram toppen en beetje knip afval was maar een klein beetje dus ceker niet slecht ga vanmiddag nog de laaste x ijshasj maken dan heb k wel weer een leuke voorraad hasj lekker man en mooie kleur ook dit x lekker bruin en sticky
            This gallery has 2 photos.

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              nooit last van en met toppen al helemaal.niet maak k het van knip soma iets groener dan

maar makkelijkste blijft met droog ijs klaar ben je dan in een minuut en mooi spul heb je dan hoor vaak gezien met deoog ijs werkr perfect

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Zou kunnen Wesley pipes want de eerste keer dat ik het maakte was het zo goed dat ik die wasmachine gekocht heb. Zal dan eerder te weinig ijs als te veel zijn geweest maar hoeveel heb je dan precies nodig? Tijnie82 heb al wat filmpjes bekeken maar het mislukte de laatste keren steevast en het zeven van hasj is niet bepaald mijn hobby!

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Opt gevoel of temp meten maar hoeveel graden je ijswater moet hebben weet ik niet meer...

zo de critical ook geoogst met 11week bloei en nog steeds weinig tot geen amber

Comment

nog 8 dagen en dan gaat de anesia future 1dr ook af en heeft dan 11week bloei hier ben k al wat amber tegen gekomen

dus de tent is snel weer leeg das ook wel fijn wand dan kan k me voor bereiden op een ronde met

amnesia haze

en ze komen in 18liter potten
              en de grond word van dcm met bodemverbeteraar

Comment

• Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                in stek grond zit niet zoveel voeding in , heb al wel verschil gezien tussen meisjes die in gewoon potgrond staan en andere die in stek grond worden grootgebracht !!

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Lightmix is minimaal gevoed, kun je meer vergelijken met zaai en stekgrond dan gewone potgrond he . Trage start zou wel gevolg kunnen zijn van hoge ec int begin, daarmee volgende ronde maak ik de grond weken op voorhand klaar en nat.

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                dr waren veel dingen niet goed gegaan maar lamp hoeft van mij niet voll gass maar de plantjes gaan wel.sneller groeien dan met hoge ec inderdaad

lemon h 2ook geoogst en ff in ze geheel laten drogen maar zal de toppen van de week ff los knippen wand je zag de wiet verkleuren dus als k het langer had laten staan was alles gaan schimmelen nu het nog net voor miss paar kleine topjes schimmel moeten maar ff zien

de stekken en de anesia krijgen nog 6 dagen en dan komt de schaar daar ook in begint druk te worden in droog tentje hehe vind her niet de moeite waard om voor de stekken alleen de lamp aan te laten dus daar maken we wel hasjies van fotos komen van de week ook van het drogen

Comment

heb net ff 5 blumats tensio meters wel weer een duur geintje maar goed als k nu echt eens een goede ronde wil draaien ga ik ze wel nodig hebben

wand die blad problemen en gele bladeren ben k wel klaar mee wil toch wel graag als k met de amnesia haze ga kweken wel graag wat fouten uitsluiten en water geven is voor veel een probleem en met die tensio kan iedereen water geven dat wil k ook hehehe
                Last edited by Tijnie82; 23 October 2022, 22:11.

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  klopt had in de bloei paar x te weinig gegeven en daarna dronken de planten niet meer na de laaste plant die ik geoogst heb had al 5dagen geen water meer gehad en ds pot nog steeds zeik nat

• Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Dat zijn toch weer kostbare grammen ik dacht dat ik het water geven wel een beetje onder de knie had dus eerst zonder geprobeerd had er maar 3 in het begin van de kweek die verplaatste ik steets maar dat is ook geen doen toen heb ik er 7 bij gekocht

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  daarom heb k gelijk voor elke pot 1gehaalt die meters verplaatsen is niet goed alleen verplaatsen als je raare waardes krijgen

die tensio die zorgen wel voor een betere opbrengst simpel weg omdat je presies geeft wat nodig is

hier zijn ze dan

moet alleen nog potgrond halen wel goede dit x dcm met bodemverbeterraar en hummus
                nog 18liter potten
                en nog 10amnesia haze zaden
                dus bijna alles in huis voor de volgende ronde
                This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  k haal de zelfde zaden als corleone altijd mee kweekt die heeft ook altijd mooie planten ja bij growshop.markt 1.25 per zaadje normaal.betaal k 13euro per stuk als ik de zaden niet had gezien hier bij corleone 1933 dan had ik het ook niet aangedurft maar is een goede prijs voor goede zaden

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  zoals je weet ben k groot fan van anesia super stabiele strains en lekker sterk ook maar met alle investering die k gedaan heb vind ik het zo wel goed

dr komen volgende ronde wel weer meer nieuwe dingen zo doe ik elke x wat veranderen verbeteren alles in een x je droom setup kopen is niet te betalen

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ik hoop zo eens op een ronde van 500gram +

maar dat zou nu hopelijk eens lukken dat is mijn doel dan ben k super tevreden met hps draai k bijna 1op 1 dus met 480watt zou dat toch mogelijk moeten zijn om te halen
              Bezig...
              X