Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kachel is binnen dus vanaf morgen hebben ze het lekker warm

met thermostaat
    kan op 1kw en 2kw verwarmen

maar deze blaast heel erg ware lucht dus dat komt wel goed met verwarmen ga hem de heledag

aanlaten maar met tijdschakelaar er tussen
    elk half uur 5of 10min aan zo zou dr kou wel weg blijven
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Tijnie82; 21 December 2022, 17:06.

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Jij zit ook niet stil he met je kweek. Lekker bezig ben je weer 😁😁😁👌

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zit al 2maand in de ziekte wet dus heb nu alle tijd voor de dames

ja je wil constand blijven verbeteren upgraden

k heb nog stekken kastje met verlichting keuken kastje maar werkt prima

en me kleine tent nog straks als k stekken heb gemaakt die met hps in de kleine tent

is goedkoper dan verwarming maar voor nu gaaf het kacheltje aan k wou sws wat stekken maken en dan heb ik het tentje toch weer nodig om wat stekken in af te bloeien of voorbereiden voor de grote tent als deze ronde klaar is

de keuze is reuze als kweker wil je eerst een tent of hokje paar rondes verder ow dr kan ook nog wel een kleine tent bij met paar plantjes hahahahahha

zo eeuy wat een verschil de dames hebben eindelijk hun blad recht omhoog

ze voelen zich elke dag stukken beter maar das ook te zien aan de tensio,s

k wou al schakelen over dag of 2

maar toch nog ff iets langer weekje max 10,dagen de kleinere plantjes groeien nu ook goed en hebben dus ook al snel een redelijk formaat

morgen miss ff beetje water geven
    met cal mag en beetje grow
    This gallery has 6 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      komt in orde hier , goe bezig !èé!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dank u

het kacheltje warm het wel donders snel de ruimte op binnen 5min zolder verwamt

naar 20graden dus 10min per uur aan moet meer dan voldoende zijn om het lekker warm te houden

en dat de thermostaat staat op minimaal en maar op 1kw dus is best goed ding al zeg ik het zelf

op de 2kw is het net een verfbrander zo warm word die dan

gelukkig zit er een blower op die de warme lucht de ruimte is blaast
    Last edited by Tijnie82; 22 December 2022, 16:03.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik hang mijn sensor bij de potten, warmte stijgt, heb ik daar 18 , verlaag ik de verwarming nog watt , scheelt toch weer 100 euro opt eind denk ik.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      mijn sensor licht op de potten en daar was het net al 20 op zolder zelf is het nog wel warmer maar vanaf morgen

zet ik er een tijdschakelaar tussen of elk half uur 5min aan of 1x per uur 10min denk aan 1x per uur ook wel zat is als die zo snel verwarmt

kleine tent heeft ook een nieuw filter past niet erg mooi een beetje erg lang hehehe 60cm filter

in een 60x60 tent hehe

morgen alleen nog ff de lamp ophangen daar in

stekken kast ook nog ff disinfecteren better safe than sorry dan zijn we dr klaar voor om stekken te maken

als de dames nog iets groter zijn wand wil wel bijna alle planten tegelijk kunnen toppen

Comment

zo de dames houde officeel van de warmte
      ze hebben een lekkere warme dag gehad gister

ik ging kijken van morgen

min temp 18.8
      max temp 24,4

dus met dat kacheltje zit het wel goed dus
      maar dr gaat wel een tijdschakelaar tussen al raden ze dat niet aan

wand volgens mij slaat hij niet snel af als minimaale temp 19is

ik begin zelfs positief te worden zie me dames elke dag gezonder worden en sterker nog alle nieuw uitgroei is gewoon goed groen

de kleur trekt ook al wat bij

nu durf ik volgende week nog wel stekken te maken en te schakelen ze gaan goed ze gaan lekker
      This gallery has 10 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        gister 4 plak strips opgehangen gelijk stuk of 40 van die vrm vliegen vermoort hardnekkige beesten

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Die dames zijn nu al gek op hun kacheltje!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat ceker alleen ik niet met het stroom verbruik vandaag mogen ze nog lekker extra warm maar vanaf morgen

gaat er toch een tijd schakelaar tussen

en de laaste fotos omdat k nooit meer dan 10
      te gelijk kan uploaden

zelfs het afje pakt eindelijk wat door helaas wat te laat om een mooie grote dame te worde

we gaan zien wat ze gaat doen maar voor nu vind k het wel een kleine dame

als er maar wat leuks aankomt al verwacht ik er niet super veel van mischien gaat ze me nog verrasen naar meestal als een afje nu nog zo klein is

gaat ze niet groot meer worden een happy kweker hier
      This gallery has 7 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als je een afje zoekt die goed opbrengt de auto ultimate moet je hebben dan scheint een van de beste afjes te zijn

• Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Heb alleen de auto gorilla cookie van huismerk dhs gehad. Tent van 1,8m was net hoog genoeg. Moet pot hoogte en lamp nog wel vanaf.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dus dan blijft er 1m over

ben niet zo van de koekies wietjes

zo de planten zijn weer gezond geen verbrande puntjes meer dus de ec zal wel weer goed zijn

de nieuwe uitgroei is mooi groen dus ik zeg
      vandaag is de dag dat we stekken gaan maken
      heb de bak klaar staam voor de stekken

alleen nog ff me lamp voor de stekken klaar maken

dr komen 2x 4 watt led tl er boven super voor het wortelen 1x coolwhite en 1x warmwhite

k ga ze in de tent zetten de kleine die is toch licht dicht en me kastje niet wil geen licht lek hebben voor me grote tent

wand de dames worden nu toch echt snel groter we gaan de grootste zoon 15 cm kleiner maken dat de planten rond de 30,cm weer zitten stek materiaal genoug

dan de dames ff de tijd geven om te herstellen en dan schakelen naar 12-12

Comment

zo stekken tent klaar lamp dr in

stekken gemaakt van de hooft toppen
        eerst generatie stek nu hopen dat ze snel wortelen

dan kan ik als deze ronde klaar is met deze stekken een ronde draaien licht er aan hoeveel goed gaan wand anders bloei ik ze af in de kleine tent
        This gallery has 6 photos.

Comment

• Bobdebob
          Bobdebob commented
          Editing a comment
          Hee Tijn!

Je hebt mij even nieuwsgierig gemaakt met deze stekjes....krijg je nooit problemen als je de puntjes van de bladeren er niet afknipt?

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          k doe het altijd zo volgens de echte stekken makers doe ik alles fout hahaha

maar vaak het ik toch 10van de 10 toch goed geworteld hehe

k snij ze van de plant af doe ze in stekblokjes die hebben liggen weken in voedings water afgezuurt water ph 5.8

klein beetje uitknijpen en gaan met die banaan k heb nog nooit bladeren afgeknipt

k denk dan als dat moet gebeuren kan dat altijd nog maar heb het nog nooit gedaan

geen propogator of warmte mat niks alleen lampje dr boven 2x 4watt coolwhite en warmwhite

k geloof wel dat je iets sneller wortels maakt als je stekgel ofzo gebruikt rootjuize heb k ook nog nooit gebruikt voor die 2dagen tijd winst

en dit zijn de dames na het toppen
        This gallery has 4 photos.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig èé 👍🏼

dag 1 voor de stekken

de femm dames 36 dagen oud

het afje amnesia haze bloeit ook al
        die tel ik vanaf vandaag als bloei dag 1

de dames die lichter zijn hebben op 10liter
        3ml groei
        2ml cal mag
        1ml enzyme

en ze lijken het wel te waarderen dus toch een paar met lichte tekorten daarom licht gevoed als het nu slechter ging weet ik meteen waarvan

maar das niet het geval ze pakken lekker door en herstellen snel van het toppen de nieuwe blad groei is weer mooi groen en gezond

de grootste zijn 2x getopt

temp 20/24
        lv 38/45%

dat zijn prachtige waardes en de dames love it

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          zelfs de kleine misvormde beginnen eindelijk maar toch ook te groeien maar van die gaan we geen stekken nemen

twijfel als de 2kleine groter worden om die niet te toppen omdat ze toch klein blijven ga ik vanuit

maarja ze kunnen als nog als een gek gaan groeien zo als het nu lijkt met oud en nieuw schakelen naar 12-12 van dit punt gaat het alleen maar sneller en sneller

en na het schakelen helemaal zoon mooi momemt in de kweek vind ik

dag 3 voor de stekken

dag 39 voor de femm,s

vandaag weinig woorden
        This gallery has 7 photos.

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Gaat lekker met de haze planten, ziet er goed uit

Die zijn mooi bijgetrokken maat, goed bezig!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ja dat ceker maar lastige is altijd als ze weer beter gaan waar heeft het aan gelegen

wand ze hebben beetje voeding gehad en calmag dus van een van de 2 is ze opgeknapt

het blijft zo saai en still zonder hork hier op.t forum hopen dat ze straks de keuken snel.dr in hebben

en de eerste paar jaar niks meer hoefen te doen hehehe door die grappen van de woningbouw heeft mijn kweekjes ook al een paar x gekost

beetje lastig de rekening door te sturen haha

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik denk dat het aan de kou heeft gelegen, want dan doen ze niks. Als het klimaat goed is, dus met de lamp aan een graad of 26 en met de lamp uit zo'n 22, dan verzuip je ze niet.

Ben nog wel op het forum maar heb wat bezigheden waardoor ik wat minder aan posten toekom. De planten staan er nog en ik neig er steeds meer naar om ze een week donker te geven als de mannen de keuken komen plaatsen en daarna op 12/12.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ja k snap het dat over leven ze ook wel weekje donker en dan schieten ze alleen maar sneller in de bloei daarna
          heb er wel eens vaker over gelezen planten een aantal dagen in het donker zetten

en daarna klok op 12-12moet het bloei hormoon versterken om sneller in de bloei te gaan

je bent al zolang bezig met deze ronde dat stoppen moeilijk is halfjaar problemen en eindelijk werkt het moet jij je halfjaar weggooien voor max weekje voor de keuken

al gaat het stroom er even af het duurt wel ff voor je de dames ruikt en in de groei is dat minimaal en met die ona blocks ruik je helemaal niks

kan je afzuiging ook zachter zodat niemand het hoort en een ding scheelt ze gaan dr ook niet vanuit dat je een kweek hebt en letten en dus ook minder op

als je weet naar waar je zoeken moet is het makkelijk maar als je het niet weet is zelfde k hoor het geluid van boven altijd me vrouw nooit tenzij ik zeg hoor je dat ook schat
          owja nu je het zegt best logisch eigelijk
          maar snap je angst wel voor betrapt te worden

maar eigelijk is die kans minimaal

zo vandaag ging het licht aan om 8 uur
        en dacht he de dames zien dr goed uit nu

en ze beginnen allemaal mee te groeien eindelijk dus ik heb besloten ze op 12-12 te ze zetten dus vandaag krijgen ze eerste lange nacht

heb dit express zolang mogelijk uit gesteld voor de autoflower maar kan niet meer langer wachten

anders gaat alles te groot worden en zit nog te denken om te gaan dieven maar ga eerst eens kijken of het nodig is en vooral wat minder blad weghalen

zodra k begin blad weg te halen haal k veels te veel weg dus hopen dat ik mezelf kan in houden

Comment

This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            de mooiste aan de voorkant 3plekken en achterkant van de tent ook 3plekken voor de mooiste planten de kleinste in het midden en klaar

Ik zou ze zelf allemaal op gelijke hoogte knippen en dan nog een paar dagen groei want zo blijft het een heel ongelijkwaardig veld,
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            der word nog gedieft en ze gaan nog flink groter worden beetje knakken of naar beneden binden komt wel goed

en met de helft fluff why ? als die kleine niet mee komen gaan ze dr als nog uit als het plak kost voor de grote

daar licht de focus op

en dr zijn nog maar 2kleintjes om daarom nog langer te wachten is niet de moeite waard

en de grootste heb ik met stekken maken zoon 15 cm kleiner gemaakt zodat ze nog 30cm waren

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Wat ik zelf zou doen is de grootsten minstens voor de helft afknippen zodat ze dezelfde hoogte hebben als de middelste planten. Want als je het zo laat, zullen de groten straks de kleinere planten overwoekeren waardoor er onderin alleen maar fluff groeit. Ik heb genoeg zulke kweekjes achter de kiezen om nu al te weten waar dat heen leidt.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            ik laat het zo de kleinere groeien toch ook nog wat langer door voordat die in de bloei gaan
        Bezig...
        X