Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

de 2kleine gaan exit wand die komen niet mee

klok staat weer op 18-6

de andere 2 kleinere hebben hun groei spurt dus die mogen nog mee doen en daarom de klok weer op groeien gezet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Comment

deze 2 bedoulde ik die nog klein waren maar groeien nu super goed daarom de klok toch op groeien gezet weer

wand wil deze 2dames ook mee hebben in deze ronde gaat toch nog een mooie plant worden

en heeft ook geen bladproblemen daarom wil ik deze toch graag mee

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        we gaan ze toch nog ff lekker langer laten groeien de dame in het midden staat al op een verhoging staat nog niet op foto

deze 2beginnen nu ook mooie nodus aantemaken dus we gaan nog even gedult hebben

en dat vind het afje amnees niet erg komt al mooie topjes in hoe langer de klok op 18uur staat des te eerder is zij klaar kan de rest altijd nog snoeien

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        en ik zit er steeds meer aan te denken om straks als de stekken gewortelt zijn om de bodem van de kleine tent

vol te gooien met zand en de stekken dr in en gaan met die banaan net zo als.atmosphere

denk dat de stekken snel klaar kunne zijn als ze snel wortelen dan zijn de stekken eerder klaar als de grote tent

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Gewoon proberen, al zou ik ze wel even een paar dagen laten wortelen.

temp 20/24 lamp uit lamp aan
      lv 40-48

het afje groeit als kool ineens

en de femms gaan ook steeds sneller gelukkig de plant in het midden op gehoogt
      beetje grow en cal mag hebben ze goed gedaan

de grootste drinken zoon liter per dag nu

met de stekies gaat het ook nog steeds goed nog geen wortels te zien maar ze ogen nog steeds fris dus dat is een goed teken
      This gallery has 9 photos.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ze staan er prachtig mooi bij, wat een groot blad heeft die middelste ook! Goed bezig! Bijvoeren is overigens zeker niet nodig nog met deze vette grond.

Er staat ook een Afje bij immers, die laat zich vanzelfsprekend niet door midden knippen! De vraag is of het dan nog zin heeft de fems rigoureus te snoeien want je lamp moet toch hoger.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        k heb kachel erbij aan daarom is de lv zo laag

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ja door dat grote blad en geen bladproblemen wil ik die erg graag mee hebben het afje knak ik als die nog veel groter word

die stond het verst van de lamp en ik weet dat de afje bijna tegen de lamp kan groeien zonder problemen daar maak k me geen zorgen om nog

en anders knak ik haar

k laat nu alles mooi naar de lamp groeien en hopen dat alles straks mooie flinke planten zijn

zo gister 12 liter water gegeven 4liter via boven
      en 8liter van onder maar de 2grootsten staan al weer op 150-180

dus we hebben 2water junkies gevonden

het afje geknakt

stekjes nog geen wortels maar bladeren enzo zijn nog steeds stevig dus denk dat het niet meer lang duurt

lamp zoon 10cm verhoogt

voor morgen staat voor de 2grooten weer een water beurt op het menu 2liter per stuk
      met calmag en pure zyme

en morgen komt er geel zand op boven op de potten om de vrm vliegjes uit te roeien hardnekkige beesten

Comment

20november 2022 boven de grond dag 1
        5 femm
        nu dag 45 groei,

afje 23 dec bloei dag 1
        nu 12dagen bloei

5december boven de grond dag 1
        de laaste 3femm
        nu dag 30 groei​

Comment

nog 1plant verhoogt staat niet op foto

heb nu 1plant verwijderd nog 1te gaan der zijn 2die gewoon wat ik ook doe niet mee willen komen de rest gaat lekker groeit goed

het wachten blijft op 2 dames tot die iets groter zijn dan zoveel mogelijk alles op 1hoogte maken 4dagen herstellen en schakelen

k geef ze nog max 2week groei en dan schakele
          This gallery has 10 photos.

Comment

deze 2 groeien amper dus daae gaan we afscheidt van nemen

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              en om daar stekken van te maken heeft geen zin denk ik als die al zo waardeloos groeien

• JimBean
              JimBean commented
              Editing a comment
              Ik lees regelmatig dat juist die achterblijvertjes de lekkerste wiet geven...heb er zelf geen ervaring mee natuurlijk...

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              de wiet van een achter blijfer smaakt precies hetzelfde maar die 2kleine hebben snel last van te veel water

maar als je zoals ik vaak via onder geeft kan ik geen uitzondering maken voor de 2kleine k heb ze nog niet vermoord

ze staat buiten de tent nog
              Last edited by Tijnie82; 4 January 2023, 22:12.

This gallery has 5 photos.

Comment

Staan er mooi bij maat, zo te zien lusten ze wel een slokje aangezuurd water!
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                en hoe gister 12liter gegeven via onder en vandaag waren dr al weer 2met de tensio op 240

dus die lusten inderdaad graag wat afgezuurd water maar vind ze nog steeds erg traag groeien dus vandaag maar de grootse drinkers

nog maar 1.5liter gegeven en nu staan de tensio tussen 30--60

zo de dame achter in links begint wel erg groot te worden ineens is ook de grootste dame maar niet de grootste drinken

dat is de gene links voor in

heb eens even wat lekkere wiet gekocht voor me zelf

PURPLE FRUIT CALI
              american wiet
              super sterke wiet en is de shop dikke 40eu de gram maar dat heb k er gelukkig niet voor betaald

temp 22-25
              lv 40-48

de dames in het midden beginnen ook eindelijk de hoogte in te gaan en wat breder te worden

het wachten is een beetje op de kleinere tot die mooi formaat hebben de grootsten wat terug snoeien en schakelen

het afje vind het wel lekker lamp er dicht op toppen zwellen lekker elke dag
              This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                juist niet je hebt de zelfde hobby alleen verkoopt niet

k wil dat straks als k een beetje voorraad heb voor mezelf ook de apparte soortjes neer zetten die americanse wietjes zijn erg lekker

en vooral lekker sterk

maar wil je van die cali weed zaden zit tussen 80en 110eu in voor 6zaadjes

dan ben je zuur als je zaadjes niet uitkomen

• Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Ik blijf wel in Friesland de duurst wiet die je hier vind is rond de 14 euro

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                40 euro de gram? Dat is duurder dan goud, doe me daar maar een kilo van dan!

de dame links achter groeit als kool.de hoogste takken ff wat geknakt

en met een week ongv schakelen de laaste 4 kleine gaan gelukkig 2wel goed en die gaan sws mee doen de laaste 2hebben tot schakelen

om bij te trekken doen ze dat niet gaan ze dan exit en alles word op de hoogte van de dame rechts achter gemaakt op het momemt

dat ik ga schakelen

dagje over slaan met water geven zit dr niet meer in dr zijn 4planten die 2liter per dag drinken terwijl ze nog niet eens groot zijn maar das een goed teken

nog een goede 7dagen tot schakelen wand gaat anders wel erg lang duren

ik hoop dat ik de lengte van de planten beetje onder controle kan houden in de bloei en anders in het ergste geval netje dr over heen

ik heb de dames heb wat overtollig blad weg gehaalt en wat gedieft

Comment

deze bedoul ik das een actieve inlaat toch kan ze beide open doen of 1 iemand hier een idee over

of het beter is of juist niet
                This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  k heb standaart 2inlaten twijfel alleen of het beter is nog meer inlaten te maken die aan de zijkant zitten

een flinke laag gewassen metzel zand dr op gedaan de polulatie vrm vliegen

zal snel minder worden

nieuwe plakstrips opgehangen en die vrm etters te pakken te krijgen

en de lamp nog stuk dichter gehangen zodat de kleine wat sneller groeien wand lamp hoger hanger krijg k meer strek

had laast lamp verhoogt en de grote begonne gelijk te strekken dus lamp weer lekker laag om de boel te drukken

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  mag niet klagen opzich met de zaden
                  alles kan altijd betet maar voor dit geld mag je niet moeilijk doen al strooi je 10 en houdt er 7-8over is goed ja

die achter blijvers ga k geen tijd en moeite in steken en verwijder ik tot nu toe nog maar 1

en 1zit nog in de gevaren zone om te verwijderen of niet de rest lijkt nu goed me te groeien

al zit er 15dagen verschil in ontkiemen de kleintjes zijn er dus later bij gekomen vandaar de verschillen

en er zit maar 1echte amnees pheno tussen aan de plant opbouw te zien en structuur links achter in

• Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Ben benieuwd als dadelijk de toppen erin komen, of ze allemaal een beetje dezelfde opbouw hebben, suc6 verder.

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ja daar ben ik ook erg benieuwd naar ja denk dat er een paar bij zitten die het zelfde worden dat is niet anders

zo haze stekken laten wortelen is toch moeilijker dan in had verwacht was te verwachten sativa worteld moeilijker

dag 16 en nog steeds geen wortels wel zien ze dr nog fris uit dus er gebeurt wel wat

k heb dan ook geen propogator of iets gebruikt alleen de stek blokken nat houden
                en geen stek gel of root juice

k had dit x maar korte stelen om in de stekblokken te doen

normaal had ik die langer maar dat liet de plant niet toe zonder extra nodus op te offeren en dat wou ik niet

mocht dit mislukken maak ik nieuwe stekken van de mooie amnees links achter aan in de tent
                This gallery has 1 photos.

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Duurt altijd vrij lang hoor, bij mijn stekken komen nu net de eerste worteltjes bij de eersten. Denk dat het wel een maand heeft geduurd. Maar zolang de stekken groen en fris zijn, dan komt het vanzelf in orde. Doen ze er langer over dan zijn ze oersterk. En werken met stekken is het meer dan waard, juist voor de hobbykweker want het is gratis en de wiet wordt almaar sterker naarmate je vaker van dezelfde genetica stekt. Wat ik je liet proeven is tien keer sterker dan zaad, want ik stek er al tien generaties van.

Ik rookte eerst van de betovergrootmoeder van mijn huidige batch als het ware. Elke generatie weer wat sterker.

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  k las dat als je de bladeren zoals ik niks afgeknipt hebt dat het dan ook moeilijker gaat

omdat het dan minder bezig is met wortels maken stekken van anesia futere 1binne 10,dagen wortels

maar k ga van de grootste plant nog stekken maken dat vind ik de echt amnees kwa opbouw zal nog wel.ff fotos van maken

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ja dat wietje van jou is ceker de moeite waard om die genetica goed te bewaren zonde als die verloren gaat

super mooie toppen en lekker compact en smaakt super ja dat wil je

dit is wat ik noem een echte amnees kwa opbouw van de plant en de vertakkingen

hier gaan we nog mooi wat stekjes van maken wand die moet nog een kopje kleiner worde die word wel groot nu

dat belooft wat deze 2dames mooie struikjes zijn het nu al met veel toplocaties

Comment

Bezig...
                X