Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zo vandaag ff wat water geven 12liter gemaakt
    met
    purezyme 4ml
    calmag 5ml
    wand dat vinden ze wel lekker

de femms 51dagen en 36dagen groei
    het afje bloeit nu 18,dagen

toen ik de dames water gegeven had bedacht ii me het afje heeft nog helemaal geen bloei gehad maar snel mee starten wand veel blad heeft ze niet dus dat willen we houden

topjes worden wel dikker gelukkig

de plantjes die het laast er bij zijn gekomen ogen het gezondst en geen blad problemen en zoals ik nu zie kan de plant in het midden achter aan

maar de grootste gaan worden wand die word snel groot en breed zie ik

hork thanks voor het zeggen dat schakelen te vroeg was heb het nu gelukkig meegemaakt
    wand die 2week hadden ze inderdaad wel nodig om mee te kunnen komen

nu word het straks nog een mooi druk veldje met toppen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Graag gedaan maat, ziet er top uit! Zo te zien kan de klok nu wel om!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      het idee was ook om in een van deze dagen te gaan schakelen wand gaat nog erg lang duuren tot oogst al verwacht ik dat het afje

redelijk snel klaar is

alleen ik twijfel over deze 2 om dr miss nog uit te gooien

denk niet dat het de moeite waard is om op.te wachten
    This gallery has 2 photos.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ze ogen gezond dus ik zou ze laten staan zolang ze de anderen niet voor de voeten lopen.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      maar das het rare dat was de gene die ik al verwijdert heb die stond al dikke 2week still gezond en groen maar deed niks alleen paarze stelen

de stekken oogde wat minder fris dus de stekblokjes weer ff goed nat gezet en bladeren de punten van afgeknipt

zodat het wortelen wat makkelijker moet gaan

maar ik maar denken hoe dat dat ze achter uit gaan ze hebben geen groei voeding gehad alleen afgezuurt water met cal mag en pure zyme bedacht ik me net

dus van de week die rap wat groei geven

en het afje eens wat bloei geven zit al in week 3bloei word wel eens tijd he hahaha hoe dom kun je soms zijn

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      9van de 10stekken makers doen het knippen van de bladeren we gaan het zien wat het doet bijna 3week onderweg dus het mag ook wel een x hehe

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Inderdaad Snuitje dat is ook mijn gedacht. Tijnie82 als 9 van de 10 iets op een bepaalde manier doen, doe ik het sowieso anders. Dus dat kan wel kloppen!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Maar als de grote stekken makkers en bedrocan het ook doet zegt toch wel wat maar we gaan zien of ze nu sneller wortelen of niet het lijkt me dat het Niet meer lang duurt wand de meeste zijn nog mooi groen en erg levendig

Zo het is officieel de dames hebben hun eerste nacht 12-12/gehad
    kijken Hoelang het gaat duren voor ze in de bloei gaan

Comment

12-12 hier gaan ze als eeen speer

stekken tent nog x ontsmet en gedisifecteerd
      en de stekkies wat groei voeding gegeven kijken wat dan doet

owja en de afzuiging ook gemaakt in de stekken tent

het afje heeft wat bloei voeding gehad
      gaat lekker als een speer
      een tak die geknakt was staat alweer
      half omhoog wat een wil om bij het licht te komen hehehe

de femms gaan lekker de grootste dame toch beetje grow gegeven

lamp er zoon 25 cm vanaf sommige iets dichter sommige iets verder
      This gallery has 8 photos.
      Last edited by Tijnie82; 11 January 2023, 13:14.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Gaat lekker he. Word een mooi veldje binnenkort!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ja ik hoop het en hoop dat het een beetje onder controle valt te houden kwa groote

amnees wil nog wel.eens heel hard groeien en strekken maar heb de lamp.er dicht op

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Ze drinken wel veel meer dan vorige rondes Miss ook door de kachel en lekkere temp 25 gemiddelt

hier heb ik het van stekken wortelen moeilijk
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als je die blokjes niet nat maakt sterven de wortels ja de wortels zitten in het blokje via de bladeren

overleven ze wel maar gaan ze niet sneller door wortelen ofzo lijkt me eerder langzamer
        maar dit is sativa dus ja dat duurt eenmaal lang

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Kamerplanten stekken enorm goed in water, hydroponie. Mama botanica toffe filmpjes en boeken !

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K heb geen wietplanten in de woonkamer staan haha
        Klopt die kun je makkelijk stekken planten van buiten ook super simpel

Indica stekken zijn ook makkelijk maar sativa is een pitte dame die toch anders kweekt en stekt zoals je weet

zo nu de bladeren van de stekken zijn geknipt zijn ze als een speer aan het wortelen in 3 week niks bladeren geknipt 3dagen later wortel

dus dat zegt me wel dat het werkt bladeten knippen dr zijn nu 2stekken met wortel

nog 9stekken te gaan tot alles geworteld is hopelijk en dan lamp wisselen bodem volgooien scheelt weer met lengte naar afstand delamp toe
      This gallery has 4 photos.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Mooi dat ze wortelen maar dat doen de mijne ook na drie weken en ik knip de bladeren niet. Knip de bladeren de volgende keer maar eens direct nadat je de stek hebt gesneden.

Maar keurige stekken hoor, gaat mooi zo!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat is waar dan weet je ook echt of het zo sneller gaat of niet z

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K zorg nu ook dat er een heel klein laagje water in de bak blijft staan zodat ze goed nat zijn

de rest van de dames gaan redelijk goed paar achter blijfers en een paar die aan hun inhaal slag bezig zijn strek is dr nog amper

k zie ze wel elke dag wat groeien nu niet gek na schakelen naar 12-12gaan ze altijd als een speer

Comment

• DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Ik zie dat jullie constant last hebben van die vliegjes, komt dat puur door die (goedkopere) grond? Ik gebruik ook best goedkope grond en ben er tot hiertoe altijd van gespaard gebleven. Als ik dan zie dat je moet gaan afdekken met zand, is het dan niet beter van IETS duurdere grond te kopen waar je deze problemen wss niet bij gaat hebben?
        Of mis ik iets?

Hork Bij mij kregen ze anders toch een serieuze groeispurt hoor nadat ik geschakeld had en ik kweek ook op LED.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Dit is geen troep deze grond vliegjes als je ze hebt heb je de waterhuizing niet goed vaak k heb het met elkegrond kan aan zoveel dingen liggen maar k kweek ook wel met nattte grond ook in de groei daarom denk ik ook di vliegjes

Deze grond is erg goed wat vliegjes wie heeft dat nou niet k heb ze ook gehad met de duurste zakken grond die vrm vliegjes is niet zoon ramp.

Als je je ze voorkomen wil de zakken grond week in de vriezer leggen heb je er ook geen last van maar een van de voordelen is het water verdampt ook minder

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Grote groeispurt naar schakelen jouw amnesia zijn niet zo hoog ja omdat je lst gedaan hebt

de plant in het midden achterste rij dat belooft een knaller te worden denk ik

de hele achterste rij zijn mijn mooiste en beste opbrengers ga ik vanuit

dit is de dame waar ik het over heb waar k veel goede hoop voor heb word een topper

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja dat is een hele mooie, kort en gedrongen en groot blad!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ja gelukkig heb k daar de moeite in gestoken om haar groot te krijgen en geen bladproblemen gelukkig

gelukkig heb k meerdere planten deze ronde anders was het wel weer een tegenvaller geweest denk ik nu vang ik het verschil wel op

deze 2 staan al zolang still paarze stelen en groeien niks in lengte of breedte

Comment

het afje heeft liter voeding gehad met bloom en pk 13-14

de femms hebben beetje groei gehad 4ml op12liter
        6ml.pure zyme
        en 4ml.cal mag

vind er nog maar weinig gebeuren met de planten
        de femms dan zijn nog amper gegroeit

terwijl tensio meters op 80staan nu en klok op 12-12

al 5dagen

This gallery has 8 photos.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Lijkt me niet dat het door de metselzand komt. Zie daar vooralsnog alleen maar voordelen in.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          klimaat is goed tensio meters staan op 75 -90 in dus dat is ook prima

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          merk toch wel dat ze minder verdampen de grond de waardes van de tensio meters blijven langer goed

en lopen dus trager op nu nog dat word in de volle bloei wel anders maar je merkt wel dat het net wat anders kweekt

het enige voordeel dat ik merk is dat de vrm vliegjes veel minder zijn je kan ze nu op een hand tellen

Ze hebben honger 😔😉

Comment

zo jongens dit word de laaste kweekje van mij hierna gaat alles weg en verkocht worden
          de spullen dan bedoul ik

helaas maar het is waar

k wil me meer focusen op me gezin en zit me niet lekker dat als de wouten komen we op straat staan dat kan ik me kinderen niet aandoen

blijft woningbouw en met kweken loop je altijd risico

en dat wil ik niet meer k zit er aan te denken om deze ronde nog aftemaken maar kan zijn dat ik er de stekker wel uit trek k moet het maar ff zien

blijf natuurlijk wel lekker kijken op dit forum

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            k wil ook niet dat ze er iets van mee krijgen

• Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Kunt altijd pepers kweken, doe ik ook en na inname ist de dag erna altijd een prettige herinnering.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            nee dankje hou wel van pittig eten maar ik hoef niet de volgende dag vuur te spuugen hahaha

weer een nieuwe dag

zo 4stekken hebben wortels geschoten nog 7 tr gaan

er is nog 1femm uit de tent gehaalt en weggegooit en er volgt nog een

dus word een ronde met 6 planten

morgen bloeit het afje 4week begint al mooi thc op te komen

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            de laaste foto de plant rechts onderin gaat rr nog uit dus genoug plek voor de andere dames om lekker groot te worden

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            als de stekken nou een beetje opschieten met wortelen kan de hps dr boven en gaan we ze afbloeien omdat dit toch de laaste ronde word dan maar afsluiten met een knaller hehehehe

hoop toch op minimaal een stuk of 7-8

11is mooier natuurlijk

als ze gewortels zijn ga ik de bodem volgooien met zand met zoon 100liter grond verdeel de stekken mooi over de bodem ff voorgroeien tot ze aangeslaan zijn weekje voorgroeien en dan klop op 12-12
            Last edited by Tijnie82; 17 January 2023, 16:43.

voorbloei dag 7
          ze gaan ook.ceker weten veel.verschil zijn in waarneer alles in de bloei gaat

denk dat een paar planten zuurstof te kort hebben door het metzel zand

teminste de kleintjes wand die doen niks meer niet verder groeien of bloeien maar vooral groeien
          de kleintje 2stuks niks

de rest heeft er geen last van denk dat bij de grootste nog een goede week duurt voor dr bloeiharen komen

vind het maar een kale bedouling deze ronde
          nornaal met 4planten stond het nog heel de ruimte voll nu erg veel lege plekken

alleen de laaste 2dames die dr bij zijn gekomen hebben de ruimte gehad vanaf begin afaan en dat merk je die worden gelijk veel.breder en mooier

en het lijken wel 5verschillende soortjes
          maar zijn toch allemaal
          amnesia haze best appart zoveel.verschil

zit er aan te denken om die gele grond er maar weer vanaf te halen bij de kleintjes

wand het kan haast niet anders zijn dan dat het een zuurstof gebrek is

gelukkig staan dr nog een paar mooie tussen wamd anders was het wel.drama geworden

This gallery has 10 photos.

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            maar als ik de problemen op zoek lijkt het op een ph probleem die roest en gele bladeren heb hier onder een voorbeeld
        Bezig...
        X