Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nou het feest is compleet

we krijgen renovatsie in huis

nieuwe douche

nieuwe wc

nieuwe keuken

en op zolder word geisoleert vorig zomer hebben ze de linker kant gedaan en nu de rechter kant

We worden binnenkort gebelt als de planning rond is hoop dat het nog lang duurt

me planten staan nu 6 week en 2 dagen dus week of 4 hebben ze sws nog wel nodig plus 2 week drogen hmmm als ze op korte termijn komen heb k kut wiet waar k niks mee en geen voorraad fijn altijd woning bouw en hun renovatsie

ik kan straks een kapitaal weg flikkere door hun straks dus ik hooop dat het minste 2 maanf duren voor ze gaan beginne

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Hahahahahaha komt vast wel een x weer goed maar voorlopig ff niet

Iedereen hoort naar een ding en dat is dat ik niet meer mag kweeken we hebben het nu belangerijke andere dingen wat het kweeken momenteel gevaarlijk maakt en we zijn dr beiden over eens dat we het voorlopig sws niet gaan doen te veel instanties over de vloer

En met de kids dr bij wil k geen kans lopen om me huis uitgeknikkert te worde

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zo dat is een heel gebeuren, als je een nieuwe wc krijgt waar moet je dan zolang kakken?

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Me schoon ouders wonen om de hoek gelukkig dus eten en naar de wc en douche kan daar gewoon

Alleen het slapen van me zoontje gaat dan een probleem worden .maar daar is ook wel weer wat mee te regele

Toch paar toppen geoogst waar de banaantjes op zaten en kwam bij 1 top alweer banaatjes terug dus heb dr een paar geoogst k weet het is zonde

maar aangezien de rest nog wel ff moet wil k geen risico lopen

dus de toppen waren van de plant die al het verst was thrichomen al aardig van helder naar troebel aan het gaan deze stond ook het eerst in de bloei dus 7 weken bloei heeft ze wel gehad

scheelt me weer 2 week rokerij kopen

heb k alweer 140 eu bespaart
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ik weet het de rest blijft ook zo lang mogelijk staan ja de verbouwing komt dr ook aan
      Dus kan maar zo zijn dat alles snel neer moet k hoop het natuurlijk

Is erg zonde als je in deze fase moet oogsten terwijl het een soortje is die nornaal minstens 9.5 week moet zegt de zaadboer teminste

Maar amnesia haze moet naar mijn weten toch iets van 12 weekbloei dacht ik altijd

deze toppen komen wel van de plant die het verst in de bloei staat deze is wel de koploper van ze allemaal

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Snoeptoppen, en nood breekt wet

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Snap dat wel, ziet er te lekker uit

6 week en 4 dagen echte bloei

8liter water langs boven
    14 liter langs onder

geen voeding al 2 x niet

de potten maar eens goed vol laten zuigen van onder en van boven

als ze weer toe zijn aan een water beurt gaan ze weer voeding krijgen wand wil geen teveel aan voeding in de grond afen toe een goede plens schoon water kan ook geen kwaad eens kijken hoe snel ze dit op drinken

elke dag zie je ze weer beetje bij beetje dikker worden
    This gallery has 8 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hier gaat het ook wel lekker !èé!

btw mooie toppen !!!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dank u

De dames hebben alles alweer opgedronken gister avond dus dat vind ik precies appart dat zijn tekenen dat ze dorst hebben

Maar de tensio meters komen bij mij nooit boven de 150 mbar

en vind dat de meters traag oplopen

Als k alleen op de tensio meters moet stuuren dan hoef ik in de 3 a 4 dagen maar 1 liter tegeven

dat met 25liter potten is veels te weinig lijkt me

dus ik let eigelijk al bijna niet meer op de tenio.s

normaal zoder meters geef k elke 2 dagen 2 a 3 liter per plant in volle bloei moet dat normaal.makkelijk kunne
    Ze hebben gister 22 liter water gehad eens kijken hoelang de potten nu zwaar blijven
    Dat duurt vaak wel ff voor ze lichter word
    ze zeggen dat je met die meters vaak meer water geeft das precies andersom bij mij

volgens die meters moet ik veel.minder water geven

k ga dus maar weer eens naar me zelf luisteren en ze wat meer water geven dan de meters zeggen

Dus dat zegt me dat de tensio meters voor geen meter werken in 25 liter potten
    daar moet je dus echt de tensio xl voor hebbe

in 11 en 18 liter potjes werken de tensio perfect

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zou je denken? 10 liter in een week is wel erg weinig. Op steenwol is het zoveel makkelijker wateren dat ik er sterk aan denk te stoppen met kweken op aarde.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      K ben gewent dat ik elke dag 1 liter moet geven of elke 2 dagen 2 tot 3 liter per plant

Maar dat is nu wel anders

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      meestal is het 15 tot 20 liter per week , heb ook maar klein hokje. en 1 grote massa grond.

6 week en 6 dagen echte bloei

This gallery has 6 photos.

Comment

7 week en 3 dagen echte bloei het gaat al mooi naar het eind van de kweek toe
    voor dat je het weet is alles klaar en snel in de potten nog goede 3 tot max 4 week

de snoep toppen die k heb geknipt 17 gram en heerlijk compact smaak is nog niet lekker maar stoned word k dr wel van k heb dit ook niet lopen curen tis voor gelijk roken en moet zeggen valt me nog niet tegen de sterkte

dat belooft nog wat voor de rest klaar is

dus de teller staat op 47 gram totaal al

fotos komen vandaag of morgen de tensio lopen weer mooi op vandaag weer 12 tot 15 liter water vanaf onder dit x wel met voeding de pk wat hoger

15 ml pk
    25 ml bloei
    op 15 liter

Comment

De fotos de toppen beginne goed te veranderen donker worden ze en veel paars maar das niet gek met deze tempareturen

This gallery has 3 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Hoe kan het dan zijn dat de nachten zo koud zijn bij jou staat de kast in de woonkamer met de kachel altijd op warm toch

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Warmte stijgt en de tent staat op de vloer.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Weet ik maar de vloer verwarming licht niet onder de tent maar in de tent met een laag zand dr op.en daar zet je de potten op en zo.word dus de wortels en de tent door verwarmt en die warmte stijgt echt wel omhoog door het zand en anders zorgt de afzuiging daar wel voor

Onder de tent moet je gewoon vloer isolatie onder leggen anders trekt de kou dr als nog in de grond

Maar dan bedoul k zo een vanaf 100 watt tot 200 versies van dat werkt net wat beter dan de warmte matten die snel stuk gaan
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Een ding scheelt je hoeft het ook niet eens te zijn en die kabels zal k nooit gebruiken .

• Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Je hebt helemaal gelijk, ik kan het je nog wel blijven uitleggen dat je matje en mijn kabel precies hetzelfde is maar je zult het toch niet snappen.

Als jij je beter voelt met een matje dan is die keuze aan jou uiteraard, ik wou je gewoon wat knaken besparen.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Ik snap het ceker wel.wat je bedoult alleen is niks voor mij en dr komt sws voorlopig geen kweekje dus hoef me nergens druk om te maken

7 week en 6 dagen echte bloei
      tensio meters zijn nog steeds laag in waardes
      maar ongeacht wat de meters zeggen krijgen ze nog een paar x een goede voeder beurt

met bloei en pk13-14 denk nog zoon 2 a 3 x en dan gaan we spoelen vanaf week 9
      This gallery has 4 photos.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit maat!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Dank u vind de toppen alleen nog echt niet lijken op amnesia haze

Zo een topje waar k al van aan het roken ben

snoep topje voor een topje dat te vroeg ge oogst is nog goed zwaar van gewicht en effect is dr wel
      het zit goed onder de sneeuw en mooi compact
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ik zie 38 gram staan Remco maar dat vind ik nogal veel voor 1 top.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Er staat toch echt 3,80 gram net geen 4 gram

K heb inderdaad dr altijd 1 auto flower bij staan maar k groei altijd iets van 6 week plus voor tegen die tijd staat het afje al paar weken in de bloei

En bloeit dus eigelijk af op 12 uur

Je krijgt iets minder opbrengst omdat ze wat minder licht uuren maar meestal heb k nog wel tussen 30 tot 60 gram voor afje wat toch weer een poos de potten vult

En is dus ook veel.eerder klaar dan de femms tegen de tijd dat de femms dikke 4 of 5 week in de bloei staan is het afje al klaar en heb je weer beetje extra ruimte

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Dan zou ik ze bij de femms zetten voor je het weet zijn de afjes alweer klaar

Zo 8 week bloei dr opzitten nog ff een foto van het kleinste plantje maar zit wel een joekel van een top op hehehe
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit Tijnie

8 week en 2 dagen echte bloei

nog 3 en half week te gaan

na toch weer duur wiet op straat te moeten kopen is het vrouwtje dr weer achter dat ik het beter zelf kan kweeken wand zo is het niet te betalen wiet op straat

dus volgende ronde komt er aan

met 4 soortjes 5 stuks als alles uit komt te minste
      dit zijn me laaste zaden dus eerst dit op maken

2 amnesia haze zelfde als die ik nu heb staan
      1 bleu widdow
      1 bubble gum
      1 sour diesel
      dus bloei is vanaf 8 week tot 12 dus de zaden gaan we van de week laten ontkiemen en laten voor groeien alvast

Niet de mooiste of beste soortjes maar het is wiet en zal vast wel lekker smaken ben niet super moeilijk met smaakjes

maar ik kan een ding zeggen k miss het wel de anesia seeds daar maar eens een x weer voor spaaren

of wat soortjes van america cali seeds ook erg goed

k ga de grond herbruiken en miss beetje opvullen net nieuwe grond als het nodig is
      tot alles geoogst is kan de nieuwe kweek er daarna weer in

dus ik ga vanaf nu alleen nog maar water geven laat ze alle voeding maar uit de grond trekken met de 25 liter potten duuurt dat wel ff

de verbouwing ga ik afzeggen zie ik nu ff niet zitten helehuis op de kop

en dan kan ik ook gelijk aan de nieuwe ronde beginne

nu de vrouw en ik weer op een lijn liggen

gelukkig geen kachel meer nodig met het nieuwe
      kweekje wat dr aaankomt

wel de.mooiste tijd om te kweeken nu
      This gallery has 3 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        6.50tot 7 eu voor de haze soortjes

10 tot 15 eu voor de cali weed zal hier onder foto posten die cali weed ziet dr gruwlijk uit en knetter stoned

• Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Wat de lamp betreft je moet denk ik ook niet vergeten dat je er best wel lang echt veels te zuur water bij hebt gemikt. Denk dat het daarna bijzonder goed is gegaan verder, maar het volledige potentieel van deze lamp heb je nog niet ontdekt. Kan wel eens verrassend goed uitpakken als je begint met een vers geijkte meter. Of ga je de volgende ronde niet meer mineraal doen?

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Ik heb vanaf de ph problemen niks meer afgezuurd dus ph 7.5 ongv

Maar zit er wel aan te denken wat hork zij potten inwateren met ph 5.0-5.5

K ga alleen in de groei afzuren vanaf bloei niet meer

K weet wel wat ik met deze lamp kan maar het is geen lumatek lamp dit is een prima lamp als je ronde de 400 tot 500 gram is die wel goed voor veel hoger niet

Dan moet je de andere quantumboards hebben met de rode lampjes daar draai je met 240 watt het zelfde opbrengst

K ga nu de haze voor de 3 de x kweeken

En had ook niet echt hoge opbrengerd kwa zaad

En dr is al bijna 100 gram wiet geoogst dus als alles wat dr nu staat rond de 300 gram is ben k tevreden voor deze ronde

Volgende ronde ga ik alle tensio meters opnieuw calibreren wamd de waardes van nu klopt van geen kant

Dr is altijd ruimte voor verbetering

K ga gewoon eens rustig sparen voor een betere lamp 600 watt lumatek wil k graag maar dan moet k alweer een slag grotere tent hebben

120x120x250 cm ideaal formaat tent

We gaan zien wat de volgende ronde brengt hopelijk een zonder problemen

Gelukkig deze ronde ook maar 2 banantjes gehad bij een plant en de spint is weg en blijft weg gelukkig

We gaan deze ronde wat dingen anders doen hopelijk met een beter resultaat 500 gram plus

Go Tijnie, go Tijnie, go Tijnie !!!

Comment

Wow kijk eens hier een nieuwe post in Tijnie zn kweekverslag πŸ€πŸ˜‚

Laten we het dan eens zijn met zn alle om het niet eens te zijn met elkaar.

Net als met wiet kweken:
        ”Ze hebben allemaal gelijk, en ze hebben allemaal ongelijk.”

~A dude
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

Cali-wiet 120 euro de gram per trein uit Amerika gekomen. Lekker spul hoor!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            πŸ‘πŸΌπŸ«΅πŸΌπŸ‘πŸΌ èé
        Bezig...
        X