Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

10 week en 3 dagen echte bloei

zo net de grootste toppen geoogst

0% toprot helemaal niks

de rest krijgt nog een goede week tot max 10 dagen voor de rest geoogst gaat worden
    Alle thrichomen zijn milky met zoon 10 % amber

je merkt het verschil goed met de planten die getopt zijn en die niet getopt zijn hebben de grootste toppen had al gelezen dat als je niet topt de planten dominante top groei krijgen en dat klopt wel

k ben zeer blij dat er geen toprot is kan ook amper als de lv constant tussen 40 met max 50% is

De zaden zijn gelukkig nu alle 3 boven de grond 2 zijn wel wat gestrekt

k ben afgelopen week erg ziek geweest en dus amper bij de kleintjes geweest met gevolg wat strek geen probleem gaan we oplossen lamp wat lager gezet toestraks
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

Comment

• Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Prachtige toppen

Dit zijn de babys de 3 nieuwe ladys ze staan snel lekker in de grote tent dat gaan ze wel fijn vinden

en nog wat fotos van wat geoogst is k weet het tis niet super duidelijk morgen ga k de toppen ff rustig knippen

en ja 2 planten vragen wat extra tijd met knippen wand die hebben last va vliegjes die aan de top blijven plakken je moet geen vegetarier zij hehehe dus die knippen we wat extra wand wil geen vliegjes roken

met een goede 10 dagen is dr weer een voorraadje wiet
    This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat word nog een voorraadje potten kopen om de wiet te curen

Al ben k ook wel zeer benieuwt naar hoe hork droogt in de papieren zak moet ik ook eens proberen

Dit staat er nu nog

k ga nu elke x 3 dames voorgroeien en dr bij zetten

3 dames in de groei

3 dames in de bloei en als de dames weer in week 6 bloei zitten ofzo ga k weer nieuwe dsmes voor groeien
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Je moet het lekker doen zoals je zelf wilt.
      De titel van je topic klopt alleen niet meer met wat je hebt staan.
      Ook wordt het overzichtelijker voor jezelf (en anderen) als je wilt terugkijken naar een bepaalde ronde.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Daar heb je ceker een punt

Gescheiden is makkelijker inderdaad
      Heb de titel al een paar x willen veranderen maar op een of andere manier komt die elke x weer op de zelfde tekst

Die hps enzo krijg k ook niet weg
      Maar doe alles op de telefoon

• Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Op de telefoon werkt dit forum anders dan via de pc.
      Comments als deze werken bij mij nooit via de telefoon.
      Misschien dat het wijzigen van de titel op de pc wel werkt.
      Ik doe alles altijd via de pc.

Deze x de grootste toppen maar nat geknipt ivn de vrm vliegjes die aan de toppen plakte bij 2 planten erg irritand

en toch maar ff de droog rekken inelkaar gezet en de toppen daar op laten droogen

simpel weg ondat k anders de voorgroei tent moest ombouwen en daar heb k geen zin in hehehe dan maar gewoon op zolder zelf laten drogen is dag en nacht pikke donker

Comment

• Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Ik knip altijd nat.
      Droog knippen vindt ik een hel.
      Ben van het mooie knip werk en dat gaat me nat beter af.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Het probleem met nat knippen is vaak bij mij

Nat knippen moet k op zolder doen
      Dan ga ik niet in de woonkamer knippen dan hehehe

En als k niet veel tijd ervoor heb door drukte met werk knip k droog en lekker op de bank jointje roken en knippen dan stinkt me hele huis ook niet en heb buuren die wiet haaten
      K heb aan elke kant me huis woonen 2 oude vrouwen

Die dat niet willen ruiken en als ze zoiets ruiken gelijk politie bellen
      Dus ben liefer politie vrij

Wand dat is naast herma,s de grootste vijand van ons haha

Lamp weer stuk lager gezet 15 cm boven de toppen

10 week en 5 dagen bloei

dit wat nog staat gaat minimaal 12 week nodig hebben veel meer gaan ze ook niet krijgen wil de nieuwe dames in de tent hebben
    This gallery has 3 photos.

Comment

• Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Lampen hangen best laag
      Zo laag ben ik nog niet gegaan met QB.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Al hang k heb tussen 5 a 10 cm nog steeds geen light bleach

Merkt wel dat de lemon haze het minder leuk vond de lamp zo laag maar deze soortje heeft de geen last van

Die zijn lekker aan t rijpen.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Corleone

Heb jij deze soortjes ook al gehad van die kerel van growshop markt

Heb je nog aanraders die erg goed zijn bij hem

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Heb de Gorilla glue en de gelato afgelopen zomer buiten gehad, beide heerlijke soortjes, bruce banner, zkitlez, amnesia en powerplant heb ik ook nog in mijn voorraad zitten alleen nog niet gebruikt. White widow, og kush, cheese en bubblegum waren ook goed.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      De amnesia heb ik nu staan van hem maar is bijna klaar

Maar de bubble gum en sour diesel staan al voor te groeien en staan te wachten tot ik alles geoogst heb

Dan kunne die 2 dames al naar de grote tent

Weer ff wat ijshasj maken iedereen praat maar over hasj dat ik er ook zin in kreeg dus snel maar ff wat hasjies maken

en een lekkere dikke roken straks
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Tijnie82; 10 April 2023, 20:47.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ziet er weer lekker uit!

Zo zaden zijn besteld

6 x bruce banner
    En

6x gorila gleu

en dan komen dr nog 3 stuks bij deze ronde

en de rest voor de volgende ronde

naar die bruce banner ben ik zeer benieuwt naar kwa smaak en opbrengst

het zijn wel weer lekkere sterke soortjes

Maar daar hou ik wel van

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die Bruce Banner wordt de Hulk!

Mooie soorten!

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Die bruce banner ken k niet wel veel over gehoort

De gorila gleu is eigelijk het zelfde bijna als de futere 1 die ik al eerder had en die was ook knetter stoned dus die moest dr bij

• Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Ik heb de auto gorilla glue van die vent voor buiten deze zomer

200 liter potgrond in huis

nog 5 dagen en dan gaan de 2 nieuwe dames naar de grote tent

helaas bij nummmer 3 was door het helmpje de eerst bladeren afgeknapt de lob blaadjes dus die is overleden en dus nu nog maar 2 dames

dr komen nog 3 stuks bij dus word nog 4 zaden laten ontkiemen

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Haha ja zoals ik al zei dat was eerst mijn methode ook maar toen ik mijn hele voorraad direct in natte stekblokjes deed en meer dan de helft niet opkwam en ik mijn geld niet terugkreeg was ik er klaar mee. Maar ze moeten nu ook nog opkomen dus dat is ook nog maar even afwachten. Dat gehannes heb je met stekken niet.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat heb je miss met stekken niet maar elk voordeel heeft ze nadeel met stekken is het maar net of ze snel en goed wortelen

Heb ook vaak genoug gehad met stekken dikke bos wortels maar niet vooruit te branden

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Stekken moet je in het begin pamperen anders krijg je ze niet aan de praat. Ik laat ze wortelen onder 8 watt en zodra ze in het bloeihok gaan dim ik mijn grote lamp maximaal (die kan tot 50 watt). Pas als ik zie dat ze wat beginnen te groeien verhoog ik het wattage een beetje. Dan krijg ik ze allemaal aan de praat.

Een deze dagen maar alles oogsten

k heb de grote potten nodig om klaar te maken voor de verhuizing van de 2 kleine dames

die zijn flink gestrekt omdat k de lamp niet lager kon zetten niks wat we niet op kunnen lossen ff wat dieper planten tot de lob blaadjes en klaar

ze krijgen 2 dagen om aan het licht te wenne in de grote tent en dan gaat de klok op 24 uur aan voor 1 of 2 week en dan gelijk schakelen

en de nieuwe lichting de gorila gleu en bruce banner worden alleen beetje voorgegroeit in de voorgroei tent en gaan dan ook gelijk mee naar 12-12 in de grote tent heb er nog over nagedacht

en ga ze per 2 elke x nieuwe bij in de tent zetten wamd 3 is niet handig en zo kan ik 3 rijen van 2 planten in de tent hebben met tijds verloop

zo hoef ik ook niet veel in een x te knippen en heb ik een verse aanvoer van planten die elke x lekket snel klaar zijn

zo hoop.ik te verkomen dat ik elke x zonder rokerij zit moet goed komen ze lijkt me

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Nadeel van de led tl dat ze maar 2 x 4 watt zijn en dus voorgroeien erg lamgzaam gaat

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Alleen onder normale voorgegroeit zijn ze naar 5 a 6 dagen al verder dan nu 12 dagen met dr led tl

Ze zijn goed voor stekken laten wortelen maar voorgroeien met 8 watt is drie x niks

K heb nog een quantumboard liggen maar de rest niet eens kijken of k daar goedkoop aan kan komen dan gaat het voorgroeien een stuk sneller

Dat er wat licht op de grond komt maak ik me.niet zo druk om wand wil het ook niet zo druk hebben dat alles stijf tegen elkaar staat met elke.x top rot

K heb nu meer ruimte tussen de planten en geen toprot dus dat zegt me wel dat het werkt

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee 8 watt is voor zaailingen te weinig om mee voor te groeien ja, stekken kan ik er vrij lang onder houden. Misschien op laten komen onder led tl en zodra ze boven zijn meteen meer watts er boven.

Zo zaden zijn binnen en gaan we straks gelijk in de koffie filters leggen

Comment

2 x gorila gleu

2x bruce banner

Comment

Opbrengst valt zeer tegen dat ik zelfs niet eens ga wegen en had drie potten waarvan ik al een leeg heb

en de toppen zitten onder de vliegjes heb het nat geknipt om die beesten zo veel mogelijk weg te knippen maar is niet te doen baal.wel is zonde van de wiet zo
        This gallery has 2 photos.

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Jammer dat de oogst zo tegenvalt en dat je wiet onder de vliegjes zit. Ik snap ook niet waarom je het metselzand van de toplaag af hebt gehaald want dat houdt ze tegen. En welke aarde je ook aanschaft, die vliegjes zul je tegenkomen. Remco heeft ze ook altijd en ik ook.

Ik zou je adviseren een metselkuip te kopen en die te vullen met water wat je in de lekbak kiept. Dat een half uur laten staan en terug pompen. In de groei pas wateren als ze snakken naar water en in de volle bloei om de twee dagen herhalen.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          K heb 2 planten die onder de vliegjes zitten

Normaal zitten ze alleen aan de vlieg strips dit heb ik zelf ook nog nooit eerder gehad zo erg

Tis wel.echt waardeloos die vliegjes aan de wiet je moet.nu veel moeite doen voor een jointje om.die beesten dr af te krijgen

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Elke dag beetje met de stofzuiger helpt ook veel

Had op me dosidos ook wat vliegjes gevonden, gelukkig maar 3 ofzo dus t viel mee, betekend dat je plakkerige buds aan t kweken bent.

Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          K vind de vliegjes niet zoon ramp als.ze maar op de plakstrips blijven deze nieuwe ronde

En miss toch maar weer wat geel zand er op

Maar dan niet zoon dikke laag als.vorige x

De grond word sws wel wat luchtiger dit keer

En ga dr alles aan doen om die kut beesten weg te laaten wand daar word je niet vrolijk van

Nog 3 dagen tot alles omgaat

dan kan ik gelijk lekker alles klaar maken voor de nieuwe dames

de bubblegum
        en sour diesel
        komt er snel aan met ca 4 dagen staan ze in de grote schoenen in de grote tent

heb er weer zin aan de nieuwe ronde te starten

deze kan niet snel genoug afgelopen zijn

Comment

Bezig...
        X