Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Punisher #2 van LR2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kunichika een foto maken waarop de compactheid goed te zien was lukte niet, hier 2 video's die het demonstreren

Dit is 1 grote top

En hier zit ie in de grinder
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ohh nee hoor, daar vroeg ik niet om. Maar komt veel uit zo te zien. Nice

Ziet er uit als een mooie oogst! Geniet er van!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

2e plant gechopt, hangt nu te drogen. Derde plant zal nog een week of twee, drie nodig hebben.
      Attached Files

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Niet even een schaar er langs halen. Is zowe gepriegel met droogbloemen...

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        KnetterMug heb de helft van het blad geknipt, de andere helft laat ik zitten omdat de luchtvochtigheid in mijn drooghok nogal laag ligt en die bladeren erbij helpen dat ze niet te snel drogen!

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Oké dat is ook een manier 😁✌️

heh.jpg
      Iets andere ouders, maar hier in de tuin dezelfde topvorming. Laat ze smaken!
      Vind je trouwens een beetje paars terug? Of is dat optisch bedrog?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        LR2 ik heb al een onvolgroeid zaadje in een van de toppen gevonden, dus met een beetje geluk zit er eentje tussen die wel volgroeid is en kan ik daar in de toekomst nog mee verder kweken. Denk dat de meeste mensen hier 't nut niet in zien van zelf zaden kweken wanneer ze maar een tentje hebben en gewoon wiet willen hebben. Maar ik ben door jou wel geïnteresseerd geworden om het zelf eens te proberen

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Precies dat; ik heb enorm interesse in die zaadjes, maar ik heb niet de mogelijkheid om de soorten in stand te houden, en dat lijkt mij wel vereiste toch? Zonde van al de moeite en tijd van LR2

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Jullie zijn altijd vrij om te bekijken wie de lotto's gewonnen hebben dit jaar waar mijn zaden in vergeven zijn. Die users zouden ze moeten hebben, dus als je contact met hen opneemt is er misschien wel wat te ruilen.
        Onvolgroeide zaadjes vormen vrijwel altijd in de bodem van de calyx, dan worden ze niet groter dan een millimeter. Als je geen herma's hebt gezien en toch zaadjes vind ik je tent, dan kan het best zijn dat het stuifmeel van buiten komt. Grote kans dat dat hennep is van een boer. Ook daar valt mee door te fokken, maar het is een iets langere weg. Hennep genen zijn vrij dominant zodat er niet per ongeluk THC rijk spul tussen het koeienvoer belandt.. Dat zou nogal vervelend zijn voor de boeren.

Laatste plant neemt z'n tijd om z'n bloei af te maken. Heeft enkel vette monstertoppen lijkt het, nergens een kleine nugget te bekennen.
      IMG_20220902_073828.jpg
      IMG_20220902_073854_Bokeh.jpg IMG_20220902_073835_Bokeh.jpg IMG_20220902_073841_Bokeh.jpg haar zusje hangt lekker te drogen met een iets te droge lucht
      IMG_20220902_074005.jpg IMG_20220902_074015.jpg
      En de volgende kweek staat nog steeds op exploderen in de kleine tent. IMG_20220902_073933.jpg

Comment

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        KnetterMug ten koste van de smaak!

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Druppeltje water in de binnenkant van de deksel, dit telkens met druppeltje doen totdat het weer mooi vochtig genoeg is. Werkt veel beter dan die zakjes en de smaak blijft mooi.

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dat zou kunnen hoeft niet. Heb in weckpote alles, staan in donkere kast. Gaat altijd goed en droogt niet teveel uit. Dat is meer van het lange hangen voor opsluiten in de weckpot...

En meteen weer door, lekker bezig!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        je mag nergens in nederland geen tien planten binnen of buiten niet

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Tijnie82 je mag uberhaupt geen wietplanten volgens de wet, maar het damoclesbeleid is er om onderscheid te maken tussen broodkwekers en zelfvoorzienend kwekers, en per gemeente verschilt hoe dat beleid gehanteerd wordt. Op https://lokaleregelgeving.overheid.nl kun je zien hoe het damoclesbeleid in jouw gemeente toegepast wordt.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        hij vind niks bij mij als ik het invoer
        voordeel is hoe je het bekijkt je komt er met de minste straf vanaf als je niet meer hebt als 5planten kan een hoop advocaat kosten enzo k heb dit x iets meer plantjes maar neem normaal nooit meer dan 5 alleen al om veel moeilijk gedoe te voorkomen als er ooit een rechtzaak komt ik snap ook wel dat je geen brood kweker bent met 6planten maar scheelt als nog een hoop

IMG_20220906_204122.jpg IMG_20220906_204104.jpg Ik vrees dat ik toch noodgedwongen Hork zn advies zal moeten opvolgen want het is in de kleine tent niet meer te doen, ze zijn letterlijk 1 waterbeurt verwijdert van voorbij de lamp groeien en de laatste keer dat ze water hadden was alweer 4 dagen geleden.

IMG_20220906_204021.jpg

En de laatste punisher plant heeft de meeste haren nog wit, dus die zal zeker niet binnen een weekje klaar zijn.

IMG_20220906_204114.jpg IMG_20220906_204056.jpg

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dat heb ik gelezen, en dat zijn toch andere soort als de kush plant van nu.. Vandaar benieuwd wat het met die gaat doen....

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        KnetterMug ah top, ja idd! En die punisher planten hebben een kortere totale groei gehad (uit mn hoofd 8-9 weken), maar zijn wel eerder overgepot en hebben toen nog een aantal weken gehad voor ik ze in de bloei zette. Ben ook benieuwd. Die kushplant is nu al 14 weken oud Zal vanavond of morgenochtend nog een update proberen te posten met wat foto's van de nieuwe plantjes en wat meer informatie.

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Kijk dat is al een verschil 😂✌️

Lekker bezig hier. Ik ga je volgen man

Comment

De punisher plant heeft er 7 vriendjes bijgekregen. Deze puilden de kleine tent uit. Heb ze gisterochtend allemaal overgepot en gisteravond allemaal getopt op gelijke hoogte. Er zaten flink wat strekkers tussen doordat ze moeten vechten met elkaar voor het licht.

1x pineapple kush die 14 weken oud is
        1x white widow, 7 weken oud
        2x chocolate haze, 7 weken oud
        3x critical, 7 weken oud.

De pineapple kush is van een 16L growbag naar een 50L Airpot gegaan, de rest zijn van 8l potjes naar 16L growbag gegaan.

Volgende keer wacht ik tot +/- 4-5 weken voor het einde voor ik in de kleine tent een nieuwe ronde begin want zoals ik t nu gedaan heb is niet dè manier ​​​​​​​
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

Comment

De tweede punisher plant is inmiddels ook gedroogd en getrimd en in de curepot beland!

Totale groeitijd: 8 weken
          Totale bloeitijd: 9 weken
          Totale opbrengst: 125 gram

Nog 1 te gaan, die zal denk ik met 2 weken ongeveer klaar zijn!
          Attached Files

Comment

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Istie al lekker?

• KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit smoor ze 🌬️💨💨💨💨

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Mooi geniet ervan

Nog ff een fotootje waarin de paarstinten van de tweede punisher plant mooi naar voren komen! Aan een hele top is het lastig te ontdekken, maar zodra je ze uit elkaar trekt zie je de schitterende paarse kleuren. Dat paarse had de eerst geoogste punisher plant overigens niet. op de foto heeft het een roze/rode gloed, dat komt door mijn camera, in het echt zijn de kleuren iets donkerder.

smaak en geur verschillen ook wel iets van elkaar. Als ik deze djankoe zo afgebouwd heb zal ik daar wat concreters over proberen te schrijven.

image_454023.jpg

IMG_20220911_161441__01.jpg

Edit: Het verschil in smaak. De smaak van beide is een mix tussen fris en zoet fruit en 'aarde' of 'dennen'

Bij de eerste is de aarde smaak ietsje sterker aanwezig. Het is een zeer unieke samenstelling van smaken, heb nog niet eerder zoiets geproefd in wiet, ik vind het erg lekker.

Bij de 2e is de algehele smaak wat subtieler, overheerst zoet wat meer en merk ik een frissere boventoon. Smaakt minder uniek dan de eerste, maar mij hoor je absoluut niet klagen. Wissel de smaakjes van m'n jointjes graag af, en een iets zoetere is daarbij altijd welkom.

Qua effect zijn ze beide te vergelijken met een lichte haze gemixed met kush. Geweldig om als eerste jointjes van de dag te roken, maar voor het slapen gaan draai ik m'n laatste toch liever met de Amnesia haze autoflower die inmiddels ook al een weekje gedroogd in de curepot zit.

Kijk nu al uit naar hoe de derde en laatste punisher plant zal smaken!
          Last edited by parakweker; 11 September 2022, 16:37.

Comment

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            'Twater komt in de mond ervan' , ziet er lekker uit !

• KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Vet is dat hé paarse weed 😁👌

Foto update van de laatste punisher plant. 1.5L cola fles ter vergelijking van het formaat (fles is zelfde lengte als pols tot elleboog). De bladeren zien eruit alsof ze zeggen: verlos ons uit ons lijden zoals onze vruchten jou uit je lijden zullen verlossen, maar ik vrees dat ze nog enkele weekjes zullen moeten volhouden.

De toppen beginnen eindelijk wat bruine haartjes hier en daar te vertonen dus het einde is in zicht. Als iemand een idee heeft over waarom die bladeren allemaal afsterven hoor ik het graag. Watertekort? Voedingtekort? Plant die gewoon dood wil maar een langere bloei nodig heeft dan ie van te voren had verwacht? Zegt het maar.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

Comment

als je de toppen ziet mogen ze nog wel even nog heel veel witte bloeiharen wat denk je zelf denk nog wel minimaal 2week voor ze rijp zijn miss nog paar dagen langer kan best lamg duren voor je een perfect rijp wietje hebt
            had vorige ronde bloei tijd van 8 week en uit eindelijk 25 tot 30 procent amber was kwam ik uit op 12week bloei
            Last edited by Tijnie82; 12 September 2022, 22:42.

Comment

• parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              Ja zeker! 2 weken nog wel minstens denk ik idd, misschien wel 3. Zit nu op 10 weken sinds ik ze op 14/10 gezet had, dat is 5 weken geleden ofzo naar 13/11 gegaan allebei op aanraden van Lr2 omdat die laatste in twijfelbloei leek te verkeren.

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              twijfel bloei ?
              had ook met een haze zoon rare start plant begon al in voorbloei te staan en kon nog niet bloeien zei iedereen nou die ging dus mooi bloeien dat wil je niet als je nog aan het voorgroeien bent haha

Ja roept u maar wat het is en dat is nou net wat ik tegen heb op biologisch kweken, het is helemaal niet logisch!

Ben het eens met Tijnie dat deze nog wel even mogen staan.
            Horks Fototopic 2.0

Comment

• parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              Tijnie82 valt niet te vergelijken met m'n voorgaande kweken helaas, te veel afwijkende aspecten naast het licht. Ik heb ze die extra uren licht gegeven omdat LR2 zei dat ze onder 14u bloeien maar normaal gesproken krijgen m'n planten gewoon 12u licht in de bloei.

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Bio gaf mij meer bladproblemen dan mineraal, ik meet ook geen ec of ph meer eens je de waardes kent. Terra is beter dan alga van plagron in mijn ogen. Zou het geen overschot kunnen zijn dat geel blad?

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Tijnie82 met Biobizz had ik ook nooit problemen, het werkt min of meer volgens hetzelfde principe als mineraal alleen meet je met een maatbekertje i.p.v. met een Ec en pH meter. Maar bij mij begonnen de problemen toen ik van alles in de grond deed en met alleen water zou kunnen volstaan.

nee de gele blad puntjes is echt van te veel blijkbaar was een week geleden nog niet zo

Comment

Bezig...
            X