Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb biotabs en geef daarnaast af en toe biobloei en groei mee, daarnaast bio pk13-14. Met bio kun je niet snel teveel geven. Heb 100w lamp 2 planten geoogst en zit al aan 75 gram? De andere 2 gaan ook wel zeker 50+ gram halen. Voeding doet z'n werk wel.
Ik ben eens even teruggegaan, je hebt bijna 10weken gegroeid voordat je bent omgeschakeld. Dat is vrij lang Heb je nu niet al problemen met hoogte in die mars. Ik heb de zelfde tent en board maar hoger als een meter mogen ze niet worden. Dat word denk ik supercroppen die groeien nog wel een kleine 2weken denk ik.
Dat mag zeker, maar je tent houd op. Pot is 30cm hoog + 1mtr plant. Dan heb je nog 30cm voor je lamp op de goeie hoogte te hangen. Normaal schakelen ze over rond 4/5weken.
Over welke lamp heb je het nu? De mars hangt neem ik aan zo'n ophangsysteem. Als je dat staaldraad ertussen uit haalde heb je nog 20cm xtra. Je moet dan wel zorgen dat je de lamp uitlijnt. Bij mij liggen er wat loodjes op
Comment