Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek 70x70x160cm tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

nee verder op die voedings tabletten niet nee.

zou dat wel moeten dan ?

Comment

• Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Ik heb biotabs en geef daarnaast af en toe biobloei en groei mee, daarnaast bio pk13-14. Met bio kun je niet snel teveel geven. Heb 100w lamp 2 planten geoogst en zit al aan 75 gram? De andere 2 gaan ook wel zeker 50+ gram halen. Voeding doet z'n werk wel.

ze zien er nu zo uit. nu paar dagen op 12/12

hoe lang duurt het voor dat je de eerste toppen kunt verwachten?
    Attached Files

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      2 weken tot pruikjes, erna begin de topvorming echt.

• parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      De eerste toppen zijn al te zien op de foto, althans de beginselen ervan. Let op de witte haartjes.

hiep hiep hoera mijn eerste toppen beginnen dus.

zo trots als een vader .

Comment

Ik wou die ventilator van de action ook.. Helaas in Belgie niet te vinden in de winkels maar wel op de website ><

Comment

@jefkewiltnogs

nou die ventilator is bij mij al stuk gegaan.

heb de afzuiging nu wat harder gezet en dat zorg ook voor wat werveling in de tent en de plantjes bewegen een beetje.

weet niet als dit een goede oplossing is maar voor de eerste kweek doe ik het zo.

planten lijken het wel redelijk goed te doen.
        Last edited by Hebriblok; 13 August 2022, 08:00.

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Siliconenspray erin spuiten langs de schacht. Vaak doen ze het dan weer. Als je ze ff uitzet lopen ze snel vast door vuil

ze groeien nog mooi een stukje door nadat ik ze zaterdag overgezet heb naar 12/12 en de geur wordt ook steeds beter.
        Attached Files

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Niet schrikken volgende week he, ze gaan hard dan

schrik niet zo snel hoor, heb al jaren een spiegel in huis.

maar je verwacht dat ze na een weekje bloei flink de lucht in gaan of bedoel je dat er dan snel toppen aan komt ?

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Beide, maar ik bedoel het eerste. Ze gaan nog een stuk groeien

Ik ben eens even teruggegaan, je hebt bijna 10weken gegroeid voordat je bent omgeschakeld. Dat is vrij lang Heb je nu niet al problemen met hoogte in die mars. Ik heb de zelfde tent en board maar hoger als een meter mogen ze niet worden. Dat word denk ik supercroppen die groeien nog wel een kleine 2weken denk ik.

Comment

waarom mogen ze niet hoger worden dan een meter?

had in begin wat moeite met het groot brengen, die voedings tabletten werken beter bij een auto.

toen ik de tweede tablet er in deed gingen ze al wat beter en iets later heb ik nog een busje calmag pro besteld en bijgevoerd.

heb nog wel wat ruimte boven in mijn tentje dus komt vast goed.

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dat mag zeker, maar je tent houd op. Pot is 30cm hoog + 1mtr plant. Dan heb je nog 30cm voor je lamp op de goeie hoogte te hangen. Normaal schakelen ze over rond 4/5weken.

dacht meer dat er bedoeld werd, niet hoger dan een meter ivm knappen van de plant (top zwaar).

pot is geen 30cm hoog maar 20 heb dus 10cm extra.

heb nog wel wat hoogte over. ben de kweek begonnen onder een ander iets mindere lamp ( deze is te koop ) daarom zei ik minder en niet k#t lamp. .

maar zullen wel zien hoe hoog ze wordt.

Comment

Over welke lamp heb je het nu? De mars hangt neem ik aan zo'n ophangsysteem. Als je dat staaldraad ertussen uit haalde heb je nog 20cm xtra. Je moet dan wel zorgen dat je de lamp uitlijnt. Bij mij liggen er wat loodjes op

Comment

heb hem onder dat standaard systeem hangen wat bij de mars zat

ik kan evt de voeding er nog afhalen en dan kan ik hem wel boven in krijgen en heb dan nu nog +-/- 70cm over. ( vandaag gemeten)

met een magneet kan ik hem dan wel vastmaken aan het plafond van mijn tentje.

en als hij te hoog wordt kun je dat gewoon die hoogste top er af knippen of kun je die dan ook wel iets naar beneden trekken. met een touwtje?.
              Last edited by Hebriblok; 12 August 2022, 15:03.

Comment

Dan is het wat vertekent beeld, lijkt wel of je plant al zeker 1mte groot is of groter.

Comment

sorry voor het vertekend beeld maar ik neem normaal alleen foto's van mijn penis .

hierbij twee foto's van de werkelijke hoogte.

​​​​​plant is nu dus totaal 81cm hoog en pot hoogte is 23.

maar zie haar we Eke dag groeien. super gaaf om te zien.
                  Attached Files

Comment

Dan zit je toch bijna op je maximale hoogte van de planten, of hoe hoog wil je de lamp erboven hangen. Of hoe hoog hangt hij nu en welk vermogen.

Comment

Bezig...
                    X