Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek 70x70x160cm tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waar heb je je filter vandaan?

Comment

De goedkope growshop voor uw binnenkweek ❤️ Snelle & neutrale verzending ✅ Premium producten voor een optimaal resultaat!

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        goed spul daar altijd ben dr al vele jaren trouwe klant duits spul altijd goed

Takketoelli

heb de plantjes steeds een uurtje per dag verschoven in totaal 6 of 7 dagen over gedaan.

ballen had je het over wat bedoel je daar mee en is dat erg ? .

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ballen ja dat is geen goed teken dat zou betekenen dat het een hermafrodiet is
        Dan bestuif de plant zich zelf en de rest die er in de buurt staan

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat is zoals ik het ook zou doen, maar zoals met bijna alles zijn de meningen daarover verdeeld. Sommigen zeggen juist ineens.
        Maar goed, lichtstress kan voor ballen zorgen, oftewel ze wordt een hermafrodiet. Dan krijg je in de oksels van de dames zaadballetjes. Er zijn mooie foto's van te vinden op het interweb.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ik heb het ook eerder ook gedaan klok ineens verandert en heb er nog nooit last van gehad ze kunne flink wat hebben voor dat ze zoveel gaan stressen en 1x stressen is ook niet erg kan soms positief zijn voor je eind score al is dat niet altijd ene plant kan meer hebben ean de ander zo nu ook de plant die k het meest getraint heb slash knakken en buigen is zoon grote plant geworden met veel.dikkere toppen dan de ander die niks mee is gedaan alleen toppen de ene stress is de andere niet maar zou me er niet zoveel zorgen om maken

de enige met ballen in mijn huishouden is mijn vrouw .

maar zonder gekheid hoe herken ik die dingen en kan dat ook voor komen bij gefeminiseerde zaden ?

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat komt ook ceker voor bij femm zaden maar dat valt wel mee verwacht niet dat je hierom er last mee krijgt iedereen kan het overkomen en ik had het vorige ronde ook met de 2de bloei kreeg ik ineens ballen en heeft zichzelf bestoven met gevolg een top vol met zaadjes

zag vandaag wat witte haartjes op het blad zitten is dit meeldauw ? IMG20220831193052.jpg
      IMG_20220831_194057.jpg
      zo ja wat wat kun je daar het beste tegen doen en zo nee wat is dit dan wel ? ( hopelijk een normaal proces).

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Nee dat zijn trichromen (thc hars)

ik bedoel die kleine witte dingen op het blad dacht dat trichromen die witte puntjes ( touge ) was.

ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹maar weer wat geleerd hoef me dus nog geen zorgen te maken?

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Meeldauw ziet er volgensmij heel andere uit

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Eerste tekenen van een potent wietje!

No worries

Dit is wel de meest briljante vraag die er ooit op het forum gesteld is.

Comment

• Bobdebob
        Bobdebob commented
        Editing a comment
        EensšŸ¤£šŸ™ˆ

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Je moet toch ergens beginnen

• Bobdebob
        Bobdebob commented
        Editing a comment
        Dat is zeker zo...alles mag gevraagd worden

zag een post van iemand en gegoogled en kwam deze foto tegen IMG_20220901_224104.jpg dus dacht dat het beginnend meel dauw was. maar Kunichika Bedankt voor je positieve bijdrage hier hebben we wat aan.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wow, als het zo erg is heb je ook geen twijfel meer

Zelf nog nooit ergens gezien, meeldauw in een tent. Goed bezig hoor, je zit er bovenop zeg maar
        Gazodoor

is mijn eerste kweek en het is zo met kinderen en met kweken, met je eerste doe je altijd veel te voorzichtig.

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dat is per persoon anders

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik herken dat wel ja

even een kleine update.

de dames groeien mooi door en de geur wordt steeds sterker en fijner. IMG_20220911_195058.jpg

toppen beginnen ook mooi te groeien nu maar hopen dat er wat fijne wiet vanaf komt.

IMG_20220911_195033.jpg

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Gaat goed man

Die verkleurde bladpuntjes wil zeggen dat ze iets overvoedt is. Geen probleem verder, gewoon doorgaan. Misschien vroeg je je dat af

Mooie kegels, hoe lang staan ze nu in bloei?

• Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Mooi bosje bloemen

zal wat minder voeding bij voegen.

staan nu 37 dagen in de bloei.

geloof dat deze soort een 10 weken moest bloeien dus we zijn ongeveer op de helft.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als ze zeggen 10week bloei zeggen ze eigelijk dat je haar wel 12week mag geven die nummere wat de zaadboer zecht ben k nog nooit op uit gekomen of je hebt veels te vroeg geooste wiet

Tijnie82
      heb een microscoop gekocht voor het zien wanneer te oogsten.

verder hou ik gewoon alles graag bij via een app.

zo weet ik straks bv ook Hoeveel mijn plantjes verbruikt hebben kwa stroom. helaas wel een stuk duurder geworden ivm energie prijzen.

ga van 0.29 vast naar nu 0.69 variabel.

de prijs van wiet zal ook wel wat duurder worden met deze prijzen.

Last edited by Hebriblok; 21 September 2022, 05:27.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        helaas word alles duurder maar een kweekje kan al makkelijk uit voor de prijs wat een ronde kost

de dames groeien mooi door IMG_20220918_092123.jpg IMG_20220918_092138.jpg IMG_20220918_092201.jpg

nog een paar weken en dan hopelijk oogsten.

zitten nu op dag 43 van de bloei

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Tafel van 7 vond ik als kind al lastig.... 6 weken dus

Yup, die ons kan zekers! Heb je toevallig een booster ofzo? Green Sensation of iets dergelijks? Hoeft niet maar doet erg veel
        Je zult versteld staan hoeveel die toppen nog gaan zwellen.

Kun je de lamp nog verlagen? Scheelt ook weer wat, wel in kleine stapjes

• Beginner70
        Beginner70 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit zeg.

Mooi zeg en dat met 150W! Stukkie beter dan mijn eerste poging. Heb ook 150W lamp maar minder breed en lang. Of misschien komt het doordat je jazz en klassiek voor ze opzet, terwijl ik voor ze zing tijdens het verzorgenšŸ¤”

Comment

weet 100% zeker dat ik niet voor die dames moet gaan zingen want dan zijn ze dood binnen 5 sec.
        een krolse kat zingt nog beter.

maar ben blij met de dames tot zo ver.

Comment

Bezig...
        X