Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek 70x70x160cm tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Je kan 't beste updates posten met nieuwe comments ipv je main post te editten, dan is 't verloop makkelijker te volgen voor anderen. Elke dag een nieuwe foto is een beetje veel van 't goeie in mijn ogen maar een of twee keer per week is een mooi streven.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

Jup, kijk anders ff rond in andere kweekverslagen, dan kun je een beetje zien hoe anderen het doen.
      Zelf zou ik ongeveer wekelijks ff een verhaal posten van hoe het met de dames gaat, wat je ermee hebt gedaan, of er problemen of bijzonderheden zijn, als je vragen hebt etc,,,
      Daar gooi je dan ff wat foto's bij van de dames, en klaar.
      zoals para zegt, elke update gewoon in een nieuwe post.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Oke, zal als jullie weten heb ik een aantal zaadjes gezaaid en helaas niet allemaal zijn er het zelfde uit gekomen.

Twee kwamen wat eerder met hun kopje boven de grond.

​​​​​​Twee anderen hebben meer dan twee weken langer onder de grond gezeten. En die komen ook niet echt aan zeg maar zie foto.

Verder geef ik ze elke dag een beetje water met een sproeier zodat er niet te veel water gegeven wordt.

Verder is mijn ventilator van de action al overleden.

Zo als je kunt zien zijn er twee "overleden" ga er niet meer vanuit dat dat nog iets wordt.

Houden we dus 2 purple haze plantjes over. Waarvan 1 al mooi groot aan het worden is.

Verder heb ik mijn lamp marshydro ts1000 ( nu in de aanbieding voor 129 euro) op 100watt staan.

Veel hoger heeft nu vast geen zin toch?
        Attached Files

Comment

• Beginner70
          Beginner70 commented
          Editing a comment
          Die 2 komen vast goed, zou me geen nieuwe zaadjes poten, anders ook zonde. Je mag best wat meer water geven lijkt me, onderin moet het ook vochtig om de wortels te laten groeien. Die stoffen zakken kun je een 10 minuten in een bak met paar cm water zetten en kijken hoeveel vocht ze opnemen.
          Geef je al voeding mee?

Foto's zijn gemaakt op 3-7 en voor het geven van water.

Comment

Heb van die voedings tabletten. Zitten er nu een week if 2 in. Water geef ik zo vanuit de kraan.

Comment

Zoiets ?
            Attached Files

Comment

Wil ze ook niet te veel water geven. Dus hoe bepaal je dat een beetje makkelijk?

Comment

• Beginner70
                Beginner70 commented
                Editing a comment
                Zo kan, ik gebruik meestal een 1,5 liter fles met water wat ik op kamertemperatuur laat komen en heb schotels onder de stoffen potten staan. Als je gewicht weegt van de zak en grond weet je precies hoeveel ze gedronken hebben en hoeveel je kunt geven.
                Geef af en toe van onder water, voedingswaarde van boven.

• Beginner70
                Beginner70 commented
                Editing a comment
                Schotels kun je bij de Action voor weinig kopen.

Gebruik gewoon borden en van die vla bakjes. Heb servies zat .

Moet zeggen hij begint al lekker te ruiken die grotere plant nu maar hopen dat er ook wat goede wiet vanaf komt.

Zodat ik niet elke week naar de coffeeshop hoef.
              Last edited by Hebriblok; 13 August 2022, 07:38.

Comment

• Beginner70
                Beginner70 commented
                Editing a comment
                Komt vast goed, mijn eerste kweek zit erop, veel beter dan shop wiet. Geef je voeding mee?

Maar als ik ze weeg dan weet ik nog steeds niet als ik ze te veel of te weinig geef ? Hoe bepaal je wat genkeg is dan is dat .5 liter of 1 liter ?

Comment

• Beginner70
                Beginner70 commented
                Editing a comment
                Begin met van onder te geven, de grond zuigt op wat hij nodig heeft lijkt me, vooraf wegen en na voetenbad weer. Ik gaf ongeveer 0.3 liter om de dag toen ze zo groot waren. Voeding om de waterbeurt en na 2 weken elke waterbeurt.

Subke, succes met je eerste ronde!
              Ganja always does the trick.

Comment

Gaat de goede kant op met 1 van de planten. Begint al een mooie fijne geur vanaf te komen.

Wel wat kleine "roest" vlekjes maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken.
                Attached Files

Comment

• Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Moet je je daar nu wel zorgen over maken?

Kunichika wat bedoel je ?

Comment

even een update planten groeien mooi door.

zitten wel wat "rotte" bladeren tussen heb ondertussen bij gevoerd met calmag pro.

​​​​​​mochten jullie verder nog wat tips hebben graag!!.

Attached Files

Comment

hierbij een update :

zaterdag de plantjes over gezet naar 12/12

misschien wel wat vroeg maar ik was/ben bang dat hij anders te groot zou worden en ik moet gaan knippen nou dan weet ik het al hou ik alleen de wortels over .

moet zeggen dat er best veel water naar toe gaat ( misschien verdampt er ook best veel met deze temp).

geef die kleine nu 1.5 liter per 2 dagen en die grote een 2 liter ( kraanwater). voel als de kokos een beetje droog aanvoelt en dan gooi ik er nieuwe bij. ​​​​
                    Attached Files

Comment

• Beginner70
                      Beginner70 commented
                      Editing a comment
                      Die gaan nog wel een stuk de hoogte in. Succes, zien er al mooi uit.

Beginner70
                    ik geef ze wat van die calmag pro.

Comment

• Beginner70
                      Beginner70 commented
                      Editing a comment
                      Niet teveel geven, ik geef 1x per week 0.5ml. Geef je geen voeding verder?
                  Bezig...
                  X